مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان

تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان

تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان افتخار بزرگی است که نصیب دانشجویان ممتاز می شود و مزیت مهمی در رزومه و آینده شغلی آنها به حساب می آید. دانشگاه وارویک انگلستان که دانشگاهی دولتی است در سال 1965 تاسیس شده و به مرور این دانشگاه بزرگ تر شده است. بدین ترتیب در سال 1967 دانشکده تجارت دانشگاه وارویک انگلستان به وجود آمده و در سال 1968 دانشکده حقوق دانشگاه وارویک تشکیل شده است. همچنین در سال 1980 گروه تولید دانشگاه وارویک ایجاد شده و دانشکده پزشکی دانشگاه مزبور نیز در سال 2000 تاسیس گشته است. در حال حاضر دانشگاه وارویک یکی از بهترین دانشگاه های انگلستان است که نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح جهانی هم جایگاه خوبی دارد.

در سال 2022 بهترین راه برای مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل است. از اینرو مهاجرت کاری به انگلستان بسیار دشوار، مهاجرت سرمایه گذاری پرهزینه، مهاجرت از طریق ازدواج بسیار نامحتمل و مهاجرت پناهندگی خیلی خطرناک و نشدنی است. منتهی اگرچه مهاجرت تحصیلی به انگلستان در قیاس با مهاجرت سرمایه گذاری ارزان قیمت تر است، در مقایسه با کشورهایی مثل ایتالیا، فرانسه، نروژ، هلند، آلمان، مجارستان و سایر گران تر می باشد. پس کسانی باید به فکر مهاجرت تحصیلی به انگلستان از طریق تحصیل در دانشگاه وارویک یا سایر دانشگاه های این کشور باشند که رزومه خوبی دارند. چرا که بدون کاریابی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های انگلستان از جمله دانشگاه وارویک، امکان تمدید اقامت وجود نخواهد داشت.

در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه های تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان در سال تحصیلی 2022 چقدر است؟
  • جایگاه علمی دانشگاه وارویک انگلستان به صورت است؟
  • تمدید اقامت پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه وارویک انگلستان چگونه است؟

درباره تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان

درباره تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان با بیش از 26 هزار دانشجو و بیش از 2000 استاد و محقق، یکی از بهترین و پویاترین دانشگاه های دنیا است که مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران نیز می باشد. بدین منظور دانشجویی که از دانشگاه وارویک انگلستان در هر کدام از رشته های مهندسی، پزشکی، مدیریت، دندانپزشکی، پرستاری، تاریخ، مترجمی و سایر فارغ التحصیل شود امکان کار در ایران و استفاده از مدرک خود را خواهد داشت. برای بهتر مشخص شدن جایگاه علمی دانشگاه وارویک انگلستان در جدولی که در ادامه ترسیم شده رتبه این دانشگاه از دید طبقه بندی های مطرح بین المللی از جمله QS بیان می گردد:

طبقه بندی های مطرح بین المللیرتبه دانشگاه وارویک انگلستان
THE Ranking 202277
QS Ranking 202262
USN Ranking 2022135

هزینه های تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان

دانشگاه واریک انگلستان یکی از گران ترین دانشگاه ها در دنیا محسوب می شود که در غالب رشته های تحصیلی از دانشجویان بین المللی شهریه به مراتب بالاتری در قیاس با دانشجویان بریتانیایی اخذ می نماید. البته در میزان شهریه ای که هر دانشجویی برای تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان باید پرداخت نماید، علاوه بر تابعیت، رشته انتخابی و مقطع تحصیلی هم تاثیرگذار است. یکی از دوره های تحصیلی محبوب در دانشگاه وارویک رشته مطالعات فیلم و تلویزیون است که کارشناسی ارشد آن در دانشگاه وارویک انگلستان یک سال طول می کشد و جدیدترین دوره آن از اکتبر 2022 آغاز می گردد. در خصوص هزینه های تحصیل در دانشگاه واوریک انگلستان بایستی به انتخاب رشته تحصیلی خود دقت کنید.

یکی دیگر از رشته های محبوب در دانشگاه وارویک انگلستان رشته حقوق اقتصادی بین المللی است که کارشناسی ارشد آن تنها یک سال به طول می انجامد و شهریه آن برای دانشجویان بین المللی 21356€ (یورو) می باشد. بدین ترتیب برای دانشجویان بریتانیایی نیز سالی بیش از 10000€ (یورو) است. اگرچه در رشته های مزبور شهریه دانشجویان بین المللی بیشتر از سایر دانشجویان است، رشته حسابداری شهریه برابری برای دانشجویان در نظر گرفته که رقم بالایی هم می باشد. در واقع دانشجویان بین المللی و بریتانیایی برای تحصیل در دانشگاه وارویک در مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری باید سالی 41522€ (یورو) پرداخت نمایند. در خصوص تحصیل در دانشگاه لندن انگلستان پیشنهاد می شود مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

 

هزینه های تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان

اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه وارویک انگلستان

هر رشته تحصیلی مدارک متفاوتی را برای اخذ پذیرش از دانشگاه وارویک لازم دارد. اما کلیات را می توان به شرح ذیل خلاصه نمود:

  • رزومه/CV
  • مدرک زبان معتبر با توجه به حداقل های در نظر گفته شده از سوی دانشگاه وارویک که برای هر رشته و مقطع تحصیلی متفاوت است
  • توصیه نامه از حداقل 2 تن از اساتید
  • انگیزه نامه راجع به دلایل تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان
  • ترجمه رسمی تمامی مدارک تحصیلی به زبان انگلیسی
  • ترجمه رسمی ریز نمرات تحصیلی به زبان انگلیسی

پس از اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه وارویک انگلستان هم نوبت به اخذ ویزای تحصیلی این کشور می رسد که مهم ترین مدارک آن عبارتند از:

  • نامه پذیرش قطعی از دانشگاه وارویک انگلستان
  • مدرک زبان معتبر
  • نامه تمکن مالی بانکی مبنی بر توانایی پرداخت هزینه های زندگی در انگلستان
  • رسید پرداخت شهریه دانشگاه
  • پاسپورت معتبر
  • عکس پاسپورتی جدید
  • پرداخت هزینه سفارت انگلستان برای بررسی ویزای تحصیلی (Tier4)
  • ترجمه رسمی گواهی عدم سوء پیشینه کیفری به زبان انگلیسی

کار پس از تحصیل در انگلستان

کسانی که از یکی از دانشگاه های انگلستان از جمله دانشگاه وارویک انگلستان فارغ التحصیل شده اند باید یا با یکی از شهروندان انگلستان ازدواج کنند، یا به مبلغ حداقل 200000£ (پوند) در این کشور سرمایه گذاری کنند یا و شغلی در انگلستان بیابند که مرتبط با رشته تحصیلی آنها باشد. معمولا روش دوم را انتخاب می نمایند و با کاریابی پس از تحصیل در دانشگاه وارویک ویزای کاری انگلستان را اخذ می نمایند که یکی از بهترین ویزاهای دنیا به حساب می آید. در این مقاله راجع به تحصیل در دانشگاه وارویک انگلستان و برخی هزینه های تحصیل در این دانشگاه اطلاعاتی ارائه شد. علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر راجع به تحصیل در دانشگاه های انگلستان، ترکیه، مجارستان، دانمارک، هلند، کانادا، ایتالیا و سایر می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایند و مشاوره شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :