مهاجرت تحصیلی سوئد

تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد

تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد

تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد که کار آموزش خود را از سال 1977 میلادی به صورت رسمی آغاز کرد می تواند انتخاب خوبی برای ادامه تحصیل باشد. دانشگاه اوربرو سوئد که به اختصار (ORU) نامگذاری شده است، یک موسسه آموزش عالی دولتی در سوئد است. این دانشگاه دارای یک پردیس در شهر اوربرو است. بسیاری از دانشجویان هر ساله تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد را انتخاب می کنند، زیرا این دانشگاه بین 20 دانشگاه برتر سوئد قرار دارد. این موسسه در سطح جهان به دلیل ارائه برنامه های کارشناسی ارشد و امکانات تحقیقاتی برجسته بین المللی شناخته شده است.

ریشه آموزش سطح عالی در اوربرو از سال 1960 آغاز شد و در این زمان دانشگاه اوپسالا شروع به ارائه برخی دوره ها در اوربرو کرد. در 30 مارس 2010 به دانشگاه حق اعطاء مدرک پزشکی با همکاری بیمارستان دانشگاه اوربرو اعطاء شد و این دانشگاه را به هفتمین دانشکده پزشکی برتر در سوئد تبدیل کرد. نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیشرو جزییات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد

در خصوص تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد بایستی بدانید که این دانشگاه در مرکز شهر واقع شده است. در محوطه دانشگاه اوربرو سوئد دانشجویان می توانند به راحتی به کتابخانه دانشگاه، کافه ها، سالن بدن سازی، سالن های غذاخوری و خوابگاه دانشجویی دسترسی پیدا کنند. دانشگاه اوربرو سوئد میزبان مرکز تعالی جنسیتی است که توسط شورای تحقیقات سوئد تأسیس شده است. همچنین انجمن دانشجویی غیر انتفاعی توسط دانشجویان سوئدی اداره می شود. از طریق این سازمان، دانشجویان فعالیت های داخلی و خارجی، مهمانی ها، رویداد های فرهنگی، گشت و گذار و سفر های علمی را در کل ترم، تجربه می کنند. علاوه بر این امکانات حمل و نقل عمومی نیز در دسترس است. موزه ها، کارگاه های چوب سازی و نمایشگاه ها، از دیگر گزینه هایی هستند که دانشجویان می توانند بهره ببرند.

داوطلبان می توانند حداکثر تا 15 آوریل برای ترم پاییز و 15 اکتبر برای ترم بهار، درخواست محل اقامت دهند. به طور معمول دانشجویی که در حال گذراندن دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه اوربرو است، شماره هویت شخصی سوئدی ندارد و اما می تواند از طریق دفتر مسکن این مرکز از محل اقامت انتخابی خود استفاده کند. متقاضیان تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد جهت اقامت می توانند Västra Flygeln و زندگی به سبک خوابگاهی را انتخاب کنند. همچنین این اتاق ها شامل یک تخت، میز، صندلی راحتی و میز تحریر هستند. همچنین دانشجو می تواند به صورت اجاره ای در خارج از دانشگاه نیز اقامت داشته باشد.

جزییات تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد

سیستم تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد

در خصوص تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد بایستی بدانید که این دانشگاه در کل 9 برنامه کارشناسی ارشد به دانشجویان ارائه می دهد. همه برنامه ها به مدت 2 ساله هستند به جزء دوره کارشناسی ارشد در زمینه علوم کاربردی، تجزیه و تحلیل اجتماعی و برنامه ریزی عمومی برای توسعه پایدار که حدود یک سال به طول می انجامند. دانشگاه اوربرو سوئد برنامه ها و دوره های خود را در دانشکده های بهداشت و علوم پزشکی، مهمانداری، هنرهای آشپزی و علوم غذایی، علوم انسانی، آموزش و علوم اجتماعی، حقوق، روانشناسی و مددکاری اجتماعی، موسیقی، تئاتر و هنر، علم و فناوری و تجارت تدریس می کند.

همچنین دانشگاه اوربرو سوئد، تحقیقات پیشرفته خود را در زمینه های علوم انسانی، حقوق، علوم اجتماعی، علوم زیستی، فناوری، مراقبت های بهداشتی، پزشکی، آموزش و پرورش، موسیقی و علوم ورزشی، ارائه می دهد. دانشگاه اوربرو سوئد تقریبا 700 دوره تحصیلی را ارائه می دهد که از این تعداد، 60 برنامه در سطح کارشناسی و 20 برنامه در سطح کارشناسی ارشد می باشند. برای دانشجویان بین المللی، دانشگاه اوربرو سوئد تعدادی از برنامه های کارشناسی ارشد را به زبان انگلیسی تدریس می کند. لازم به ذکر است که برنامه حقوق در این مرکز، یکی از محبوب ترین برنامه های سوئد است. دانشجویان در حین تحصیل در دانشگاه مجاز به کار در سوئد نیز هستند. علاقه مندان به کار در سوئد ملزم به داشتن شماره هویت شخصی سوئدی هستند و همچنین باید به زبان سوئدی تسلط داشته باشند.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه اوربرو سوئد

جهت تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد دوره ها و برنامه هایی ارائه داده خواهد شد که منجر به اعطاء مدارک آموزش عالی رسمی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. این موسسه آموزش عالی سوئدی 43 ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس سوابق تحصیلی و ریز نمرات گذشته متقاضیان است. دانشگاه اوربرو سوئد همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی با کیفیت، از جمله تحصیل در سوئد و برنامه های تبادلی را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

مدارک لازم جهت ثبت نام و تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد از قرار زیر است:

  • ارائه کلیه مدارک تحصیلی
  • ارائه گذرنامه معتبر متقاضی
  • رسید پرداخت هزینه های مربوط به پرداخت شهریه دانشگاه مورد نظر
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • تکمیل فرم درخواست پذیرش تحصیلی

دانش آموزان نیازی به حضور در آزمون های ورودی SAT یا ACT برای پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه اوربرو سوئد را ندارند. همچنین شرکت در آزمون های GMAT یا GRE اختیاری است. از طرفی دانشجویانی که زبان مادری آنها انگلیسی نیست، لازم است در آزمون مهارت انگلیسی حضور پیدا کنند. همچنین چندین بورسیه تحصیلی برای دانشجویان غیراروپایی که در دانشگاه اوربرو تحصیل می کنند ارائه می شود.

در این موسسه بورسیه تحصیلی فقط به دانشجویانی که دوره های کارشناسی ارشد را دنبال می کنند، اعطاء می شود. بورسیه های تحصیلی شهریه کامل یا جزئی را پوشش می دهند اما هزینه های زندگی را پوشش نمی دهد. بورسیه تحصیلی موسسه سوئد کمک هزینه تحصیلی دیگری برای متقاضیان بین المللی غیر اتحادیه اروپا می باشد و تقریبا برای هر کشور در دسترس است. برای کسب آگاهی از جزییات بیشتر با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :