مهاجرت تحصیلی سوئیس

تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس

تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس

تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس، به عنوان یک دانشگاه جامع طیف گسترده ای از فرصت های آموزشی با کیفیت بالا را به دانشجویان ارائه می دهد. دانشگاه بازل سوئیس در شهر بازل در کشور سوئیس واقع شده است. دانشگاه بازل سوئیس در 4 آوریل 1460 میلادی تاسیس شد و قدیمی ترین دانشگاه سوئیس و از دانشگاه های کهن جهان است. این دانشگاه به طور مداوم در میان موسسات برتر آموزش عالی داخل کشور قرار می گیرد. دانشگاه بازل سوئیس، به دانشجویان بین المللی محصل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا، شرایط عالی تحصیل را ارائه می دهد.

دانشگاه بازل سوئیس دارای 7 دانشکده است که طیف گسترده ای از رشته های دانشگاهی را پوشش می دهد. دانشگاه بازل سوئیس دارای شهرت بین المللی بوده و همچنین دستاوردهای برجسته در زمینه تحقیقات و تدریس را به دانشجویان ارائه می دهد. در خصوص کسب اطلاعات جامع در خصوص تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس امکان ارتباط تلفنی رایگان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت وجود خواهد داشت.

بررسی تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس

در خصوص تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس بایستی بدانید که این دانشگاه شامل 7 دانشکده الهیات، حقوق، پزشکی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، علوم، کسب و کار و اقتصاد و روانشناسی می باشد. این دانشکده ها دارای بخش های مختلفی از جمله گروه های مهندسی پزشکی، بهداشت عمومی، تحقیقات بالینی، ریاضیات و علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، علوم محیطی، علوم دارویی، ورزش و تربیت بدنی و موارد دیگر است. دانشگاه بازل سوئیس همچنین دارای 4 موسسه مطالعات جهانی و اروپایی، مرکز مطالعات خیرخواهی و حقوق بشر، موسسه زیست پزشکی و موسسه تربیت معلم است.

دانشگاه بازل سوئیس دارای بسیاری از موسسات بهداشت عمومی مانند مرکز بیماری های گرمسیری سوئیس، موسسه تحقیقات پزشکی فردریش میشر، موسسه پزشکی بازل، مرکز درمانی سوئیس، پزشکی اضطراری، سوئیس اسپیس و بسیاری دیگر می باشد. همچنین کتابخانه وابسته به دانشگاه بازل بزرگترین کتابخانه سوئیس و از مهم ترین های آن نیز می باشد. دانشگاه بازل سوئیس میزبان موسسات بین رشته ای متعددی مانند Biozentrum برای انجام تحقیقات زیست پزشکی و موسسه مطالعات جهانی نیز می باشد. در سال 2022، این دانشگاه حدود 14000 دانشجو و 400 استاد داشته است.

بررسی تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس

سیستم تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس

در خصوص تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس بایستی بدانید که این دانشگاه دارای شهرت بین المللی از دستاوردهای برجسته در تحقیق و تدریس است. دانشگاه بازل سوئیس به عنوان یک دانشگاه جامع که طیف گسترده ای از فرصت های آموزشی با کیفیت بالا را ارائه می دهد، دانشجویانی را از سوئیس و کل جهان جذب می کند. در عین حال، تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس در رقابت های بین المللی در قالب 5 حوزه کانونی استراتژیک، علوم زندگی، مطالعات بصری، علوم نانو، پایداری و تحقیقات انرژی و مطالعات اروپایی و جهانی نیز فعالیت دارد. در رتبه بندی های بین المللی، دانشگاه بازل به لطف دستاوردهای تحقیقاتی خود به طور منظم در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار می گیرد.

دانشگاه بازل سوئیس ریشه عمیقی در منطقه بازل از نظر اقتصادی و فرهنگی دارد. این دانشگاه همچنین با شرکای داخلی و بین المللی همکاری نزدیکی دارد تا در پیشرفت علوم و جامعه سهیم باشد. همچنین دانشگاه بازل سوئیس به جنبه های پایداری، فرصت برابر و انتقال دانش توجه ویژه ای دارد. دانشگاه بازل سوئیس اصل موفقیت خود را در کیفیت تدریس همه سطوح اعلام می کند و کیفیت را بالاتر از مقدار قرار می دهد. این ساختار انعطاف پذیر الزامات لازم برای توسعه خلاقیت و آرمان گرایی دانشجویان را فراهم می کند. برنامه های مطالعات پیشرفته پاره وقت دانشگاه بازل نیز برای افراد حرفه ای برای افرادی که دارای مدرک دانشگاهی یا مدرک معادل آن هستند و در حال حاضر مشغول کار در سوئیس هستند.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه بازل سوئیس

فرایند درخواست ثبت نام در خصوص تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس به صورت آنلاین پیگیری می شود. سال تحصیلی این دانشگاه نیز شامل 2 ترم است. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه بازل سوئیس به شرح زیر است:

  • فرم درخواست پذیرش تکمیل شده (آنلاین)
  • عکس پاسپورت
  • کپی مدارک هویتی
  • رونوشت رسمی از دانشگاه های سابق
  • مدارک اخذ شده از دبیرستان یا دانشگاه
  • اثبات مهارت در زبان (آلمانی، فرانسوی و انگلیسی)
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • رسید پرداخت هزینه درخواست

تحصیل در مقطع کارشناسی جهت تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس بسیار ارزان است و حدود 1900€ (یورو) در سال و یک سال تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای افراد 1600€ (یورو) هزینه دارد. علاوه بر میزان شهریه کم، دانشگاه بازل سوئیس کمک مالی اضافی را در قالب وام ها و بورسیه های تحصیلی، به دانشجویان خود کمک می کند. دانشگاه بازل سوئیس که از لحاظ مساحت محوطه، یک دانشگاه در مقیاس متوسط ​​است، درخواست داوطلبان بین المللی را بر اساس استعداد و شایستگی، به راحتی پذیرش می کند. بیش از یک چهارم دانشجویان از خارج از کشور برای تحصیل به سوئیس مهاجرت کرده اند.

کادر آموزشی متشکل از بیش از 1000 متخصص است و تعداد زیادی از استادان نیز متخصصان خارجی هستند. برنامه های تبادل دانشجویی یکی از برنامه های محبوب این دانشگاه است. دانشگاه بازل سوئیس برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به صدور مدارک دانشگاهی رسمی در قالب مدارک کارشناسی در چندین زمینه تحصیل می شود. همچنین تحصیل در دانشگاه بازل سوئیس چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی از جمله عضویت در کتابخانه های مجهز شهر، امکانات ورزشی با کیفیت، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادل و همچنین خدمات اداری الکترونیک را به دانشجویان ارائه می دهد. برای مطرح کردن سوالات خود با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :