مهاجرت تحصیلی ایسلند

تحصیل داروسازی در ایسلند

تحصیل داروسازی در ایسلند

دانشجویان بین المللی می توانند برای تحصیل داروسازی در ایسلند در دانشگاه ایسلند که در پایتخت، یعنی شهر ریکیاویک واقع شده، پذیرش شوند. این دانشگاه در ایسلند تنها دانشگاه ارائه کننده رشته های پزشکی و مراقبت های بهداشتی است که دانشجویان می توانند دوره های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در این دانشگاه آموزش ببینند. مطالعات در این دانشگاه به 2 زبان ایسلندی و انگلیسی تدریس می شود.

بنابراین دانشجویان برای پذیرش باید تسلط خود به یکی از این 2 زبان را نشان دهند. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا و خارج از منطقه شنگن بعد از اخذ پذیرش برای ورود و اقامت در این کشور نیاز به ویزای دانشجویی ایسلند دارند. در ادامه می توانید با مطالعه مقاله زیر، که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و پردازش شده، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شرایط پذیرش تحصیل داروسازی در ایسلند

دانشجویانی که قصد تحصیل در ایسلند را دارند، باید امتحان کارشناسی ارشد ایسلندی (امتحان پایان دبیرستان) را گذرانده باشند، یا تحصیلات خارجی معادل را گذرانده باشند. توصیه ها: آزمون کارشناسی ارشد از شاخه علوم طبیعی با تاکید بر شیمی. علاوه بر این توصیه می شود که دانش آموزان دروس زیر را به عنوان دروس انتخابی تکمیل کنند: ریاضی، زیست شناسی و فیزیک. توصیه می‌شود آن دسته از دانشجویانی که در رشته ‌های غیر از علوم طبیعی، مانند علوم اجتماعی یا زبان، امتحان کنکور را گذرانده اند، در کلاس ‌های تکمیلی شیمی و ریاضی و زیست ‌شناسی و فیزیک شرکت کنند.

180 واحد ECTS باید برای صلاحیت تکمیل شود، 60 واحد ECTS در سال. قبل از شروع سال دوم، دانشجویان باید حداقل 60 واحد ECTS کلاس های سال اول را تکمیل کنند. قبل از شروع سال سوم، دانشجویان باید حداقل 100 واحد ECTS را در کلاس های سال دوم و همچنین تمام کلاس های سال اول تکمیل کرده باشند.

هم چنین برای تحصیل داروسازی در ایسلند به زبان انگلیسی یا ایسلندی، دانشجویان باید مهارت خود را در یکی از این زبان ثابت کنند. آن ها می توانند مهارت زبان انگلیسی خود را با آزمون های تافل یا آیلتس اثبات کنند.

میانگین حقوق ماهانه داروسازان در ایسلند را روی نمودار زیر مشاهده کنید:

میانگین حقوق ماهانه داروسازان در ایسلند

دوره های تحصیل داروسازی در ایسلند

تحصیل داروسازی در ایسلند هر جنبه ای از داروها و استفاده از آن ها، از جمله منبع مواد فعال و مواد کمکی را پوشش می دهد. تهیه آن ها در اشکال اداری، استفاده از داروها در درمان بیماری ها، تأثیر داروها بر بدن انسان، و جذب، توزیع، متابولیسم و ​​دفع داروها از بدن. تحصیل داروسازی در ایسلند یک برنامه مطالعاتی متنوع است که شامل تدریس نظری و عملی در رشته ‌های مختلف، در رشته ‌های زندگی و علوم فیزیکی و همچنین علوم اجتماعی است.

این برنامه به یک برنامه 3 ساله کارشناسی و یک برنامه 2 ساله کارشناسی ارشد تقسیم می شود. تکمیل برنامه کارشناسی ارشد حق درخواست به اداره بهداشت برای صدور گواهینامه حرفه ای به عنوان یک داروساز را اعطا می کند. لیسانس داروسازی یک پیش نیاز ضروری برای کارشناسی ارشد است. برنامه کارشناسی بر موضوعات مختلف پایه و همچنین چند موضوع تخصصی در علوم دارویی متمرکز است. داروسازی فقط به عنوان یک رشته قابل تحصیل است. برنامه کارشناسی در مجموع 180 واحد یا 30 واحد در هر ترم با فرض مطالعه تمام وقت است. حداکثر طول تحصیل برای کارشناسی 5 سال است. 180 واحد ECTS باید برای صلاحیت تکمیل شود، 60 واحد ECTS در سال.

دوره های تحصیل داروسازی در ایسلند

بررسی مدرک کارشناسی تحصیل داروسازی در ایسلند

تحصیل داروسازی در ایسلند برای مدرک لیسانس داروسازی، دانش نظری و آموزش عملی در زمینه علوم دارویی ارائه می دهد. دانشجویان دوره های شیمی آلی و معدنی، بیوشیمی، فارماکولوژی، فیزیولوژی و غیره را دارند.

برای تبدیل شدن به یک داروساز، دانشجو باید در مورد نقش های درمانی داروها، فارماکودینامیک، عوارض جانبی، تداخلات احتمالی بین داروها، استانداردهای تولید و توزیع دارو اطلاعات به دست آورد. علاوه بر این، یک داروساز باید بتواند این دانش را به طور محسوس برای بیماران شرح دهد.

تحصیل در رشته داروسازی در ایسلند بسیار خاص است. مدرک کارشناسی داروسازی فرصتی برای ایجاد شغل در صنعت داروسازی در موقعیت هایی مانند داروساز، نماینده فروش یا دانشمند محقق مهیا می کند. شغل داروسازی شرایط راحتی برای کار را فراهم می کند. صنعت داروسازی امروزه یک صنعت پررونق است. علاوه بر این، این حرفه با استرس کم و دستمزد بالا تعیین می شود.

بررسی تحصیل داروسازی در ایسلند مقطع کارشناسی ارشد

فارماکولوژی دانشی است که نحوه تأثیر یک ماده دارویی بر بدن انسان و حیوانات را تشریح می کند. بر این اساس، داروساز می تواند با متخصص واجد شرایط در زمینه ساخت، تحقیق و فروش دارو ارتباط برقرار کند.

تحصیل داروسازی در ایسلند در مقطع کارشناسی ارشد دارای دانش لازم در مورد قوانین ارائه کمک های اولیه، طبقه بندی اهداف داروها و تجهیزات پزشکی، و اصول تجارت دارویی و اقتصاد است. یک داروساز داروها را تولید و بهبود می بخشد، انواع داروها را تهیه می کند: قرص، پودر، پماد، و معجون. داروسازان فن آوری تهیه مواد دارویی را بهبود می بخشند و همچنین در مورد مسائل مربوط به خواص دارویی و قوانین استفاده به مشتریان مشاوره می دهند.

تحصیل داروسازی در ایسلند در مقطع دکترا

تحصیل داروسازی در ایسلند در مقطع دکترا با هدف توجه به معاینه دارو، عفونت و ایمنی، روش های داروسازی و مشتاق افزایش مهارت در حوزه مورد نیاز برای اکتشاف اصلی جهت تبدیل شدن به یک پژوهشگر داروسازی است. مدرک دکترا به فارغ التحصیلان آموزش های تحقیقاتی یکپارچه و گسترده ای را که در آینده شغلی لازم است ارائه می دهد. طول برنامه معمولی یک دکترا 3 سال است. این شامل 1 ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار و تحقیق پایان نامه است.

داوطلبان تحصیل داروساز یدر ایسلند در مقطع دکترا باید آماده ارائه اطلاعات پزشکی دقیق برای تمام برنامه های بالینی، مدیریت و توزیع دارو، حفظ محیط کار ایمن باشند. دکترا پرونده های داروخانه را نگهداری می کنند، وضعیت دارو را نظارت و ارزیابی می کنند و همچنین با مؤسسات مراقبت های بهداشتی همکاری می کنند. برای تحصیل داروسازی در ایسلند و دیگر کشورها از جمله تحصیل داروسازی در آرژانتین، می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :