مهاجرت تحصیلی اوکراین

تحصیل داروسازی در اوکراین

تحصیل داروسازی در اوکراین

تحصیل داروسازی در اوکراین بهترین گزینه برای همه دانشجویان خارجی که قصد تحصیل در این کشور را دارند محسوب می شود. اوکراین دارای بهترین دانشگاه ها برای برنامه داروسازی است که تمامی این دانشگاه ها توسط سازمان جهانی WHO به رسمیت شناخته شده اند. علاوه بر این مدرک تحصیلی از اوکراین در رشته داروسازی در سطح جهانی به رسمیت شناخته شده است. از سوی دیگر کادر آموزشی دانشگاه های داروسازی در اوکراین بسیار حرفه ای هستند و بهترین ها را برای صنعت داروسازی جهان آموزش می دهند.

همچنین دوره های داروسازی در اوکراین در آزمایشگاه های مدرن با مدرن ترین تجهیزات علمی تدریس می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به شما عزیزان در خصوص تحصیل داروسازی در اوکراین می باشد. هزینه داروسازی برای همه دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل داروسازی در این کشور را دارند بسیار مقروت به صرفه است. تحصیل داروسازی در اوکراین دروازه های فرصت جدیدی را باز می کند که شما را به اوج دنیای رقابتی هدایت می کند.

مقاطع مختلف تحصیل داروسازی در اوکراین

تحصیل داروسازی در اوکراین همانند برخی از کشورهای پیشرفته دنیا در دو مقطع تحصیلی آموزش داده می شود. مدرک کارشناسی شامل 5 سال می باشد و برای آن دسته از دانشجویان بین المللی است که در زبان انگلیسی عالی هستند. همچنین برای کل این 5 سال به زبان انگلیسی آموزش می بینند. از سوی دیگر سایر دانشجویان خارجی که سال اول را در دانشگاه مقدماتی تحصیل می کنند.

پس از پیوستن به برنامه تحصیلی خود با دستورالعمل روسی، 5 سال و 10 ماه برنامه مدرک داروسازی خود را در اوکراین می گذرانند. علاوه بر این داروسازی در سطح کارشناسی ارشد در اوکراین تدریس می شود. کارشناسی ارشد داروسازی دارای دانش لازم در مورد قوانین ارائه کمک های اولیه طبقه بندی اهداف داروها و تجهیزات پزشکی، و اصول تجارت دارویی و اقتصاد است. همچنین داروسازان با مدرک کارشناسی ارشد فن آوری تهیه مواد دارویی را بهبود می بخشند.

تحصیل داروسازی در اوکراین در مقطع دکتری

تحصیل داروسازی در مقطع دکتری با هدف توجه به معاینه دارو، عفونت و ایمنی، روش های داروسازی و مشتاق افزایش مهارت در داروسازی شکل می گیرد. از سوی دیگر مدرک دکتری به فارغ التحصیلان، آموزش های تحقیقاتی یکپارچه و گسترده ای را که در آینده شغلی لازم است ارائه می دهد. همچنین طول برنامه دکتری داروسازی سه سال است. که شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار و تحقیق پایان نامه است.

داوطلبان دکتری باید آماده ارائه اطلاعات پزشکی دقیق برای همه برنامه های بالینی، مدیریت و توزیع دارو، برای حفظ محیط کار ایمن باشند. علاوه بر این دانشجویان دکتری پرونده های داروسازی را نگهداری می کنند و وضعیت دارو را نظارت و ارزیابی می کنند. همچنین با موسسات مراقبت های بهداشتی همکاری می کنند. جهت اطلاع از جزییات تحصیل پزشکی در اوکراین می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

در تصویر زیر می توانید با تحصیل داروسازی در اوکراین در مقطع دکتری به خوبی آشنا شوید:

فرآیند پذیرش در دانشگاه های داروسازی اوکراین

فرآیند پذیرش در دانشگاه های داروسازی اوکراین به 5 مرحله مختلف تقسیم می شود که در جدول زیر به این مراحل پرداخته شده است:

مراحل پذیرشتوضیحات
نحوه درخواستدانشجویان می توانند به صورت آنلاین درخواست دهند. همچنین پس از انتخاب دوره باید این مدارک را از طریق ایمیل ارسال کنند. فرم درخواست تکمیل شده، کپی گذرنامه یا کارت شناسایی بین المللی، کپی گواهینامه دبیرستان
نحوه دریافت دعوت نامهمدارک لازم جهت دریافت دعوت نامه به شرح زیر می باشد: فرم درخواست پر شده، کپی گواهی مدرسه، هزینه دعوت نامه 400$ (دلار آمریکا) و هزینه پیک 100$ (دلار آمریکا)
شرایط اخذ ویزااصل گذرنامه، گواهی تحصیلات متوسطه، گواهی پزشکی نشان دهنده آمادگی جسمانی، 2 قطعه عکس، اندازه گذرنامه
پذیرش و شروع کلاس هاهر دانشجو باید اصل مدارک کامل و هزینه های کامل سال اول یا رسید پرداخت هزینه های کامل سال اول را به همراه داشته باشد.

فرآیند پذیرش در دانشگاه های داروسازی اوکراین

هزینه زندگی در حین تحصیل در اوکراین

برای آشنایی بیشتر با هزینه زندگی در اوکراین باید به این نکته توجه داشته باشید که اوکراین از نظر اقامت، غذا و هزینه های روزمره کشور بسیار ارزانی است. از سوی دیگر، برای اینکه در دوران تحصیل پرستاری در اوکراین راحت تر زندگی کنید، دانشجو باید سالانه حدود 1200$ تا 2000$ (دلار آمریکا) برای هزینه های زندگی در دسترس داشته باشد. علاوه بر هزینه شهریه شما هزینه زندگی نیز در اوکراین از شهری به شهر دیگر متفاوت است. به طور مثال در کیف پایتخت اوکراین، هزینه های زندگی بیشتر از شهرهای دیگر است.

علاوه بر این هزینه اسکان در شهرهای بزرگ مانند کیف، خارکف، دونتسک و اودسا نسب به شهرهای کوچکتر کمی گرانتر است. همچنین کتاب های دانشگاهی توسط کتابخانه دانشگاه ارائه می شود و سایر لوازم التحریر را می توان در محوطه دانشگاه با هزینه بسیار کم خریداری کرد. یک نکته مثبت در خصوص هزینه های زندگی برای دانشجویان این است که کارت سفر دانشجویان در حمل و نقل دولتی توسط دانشگاه های داروسازی اوکراین ارائه می شود.

کار حین تحصیل داروسازی در اوکراین

دانشجویان متقاضی می توانند در حین تحصیل داروسازی در اوکراین، برای کمک به هزینه های تحصیل در این کشور مشغول به کار در اوکراین شوند. شانس دستیابی به مشاغل پاره وقت در اوکراین نسبتا خوب است، بیشتر دانشجویان داروسازی در مراکز تماس بین المللی و مدارس آموزش زبان انگلیسی کار می کنند. اگر واقعا قصد کار حین تحصیل در اوکراین را دارید به راحتی می توانید در این کشور مشغول به کار شوید. از سوی دیگر موسسات داروسازی به طور خستگی ناپذیری درگیر کسب کارآموزی برای دانشجویان خود هستند.

به دلیل اقتصاد نسبتا خوب اوکراین، دانشجویان داروسازی در پایان دوره های تحصیلی خود دانش مهمی را در صنایع و شرکت ها به دست خواهند آورد. تحصیل داروسازی در اوکراین یک امر بسیار حساسی است زیرا مستقیما با آینده تحصیلی شما عزیزان در ارتباط می باشد. به همین سبب برای تسهیل در این امر شما عزیزان می توانید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا بتوانید تصمیم درستی را در خصوص تحصیل داروسازی در اوکراین اتخاذ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :