مهاجرت سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

استارت آپ آفریقای جنوبی

استارت آپ آفریقای جنوبی

استارت آپ آفریقای جنوبی توسعه یافته ترین اکوسیستم استارت آپی در منطقه آفریقا است زیرا اقتصاد کل آفریقا از رشد خوبی برخوردار است. این کشور یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین صنایع فناوری قاره آفریقا را با قدرت خاصی در توسعه نرم افزار های موبایل و مالی نشان می دهد. آفریقای جنوبی به عنوان یکی از اعضای گروه بریکس از اقتصادهای در حال توسعه به سرعت در حال تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در نوآوری های فناوری است.

سرمایه گذاران محلی و بین المللی به دنبال بزرگ ترین استارت آپ های فناوری جدید برای سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مقاله زیر، سعی بر انتقال اطلاعات مفید در این زمینه به متقاضیان استارت آپ آفریقای جنوبی دارد.

مراحل استارت آپ آفریقای جنوبی

برای استارت آپ آفریقای جنوبی باید مراحلی را طی کنید. این مراحل به قرار زیر است:

  • تولید ایده
  • اعتبارسنجی ایده
  • برنامه ریزی کسب و کار (شامل رقابت، تحقیقات مشتری، توزیع، عرضه و سایر)
  • بودجه بندی یا پیش بینی هزینه
  • ثبت کسب و کار و اطمینان از رعایت
  • ابزارهایی برای کمک به شما در مدیریت کسب و کار
  • منابع مالی
  • بازاریابی تجارت خود

در تصویر زیر مراحل ایجاد استارت آپ آفریقای جنوبی به اختصار نمایش داده شده است:

مراحل ایجاد استارت آپ آفریقای جنوبی

مزایای ایجاد استارت آپ آفریقای جنوبی

ایجاد استارت آپ آفریقای جنوبی مزایای متعددی دارد. در اینجا 7 مزیت ثبت کسب و کار و استارت آپ آفریقای جنوبی آورده شده است:

پارامترشرح
داشتن یک حساب تجاریایجاد یک استارت آپ به شما این امکان را می دهد که یک حساب تجاری داشته باشید. این کار مدیریت امور مالی را بسیار آسان تر می کند و با امور مالی شخصی شما ترکیب نمی شود.
بین مشتریان خود اعتماد ایجاد می کنید.مردم تمایل دارند به شرکت های ثبت شده بیشتر از شرکت های ثبت نشده اعتماد کنند.
مزایای مالیاتیبا نرخ مالیات بر درآمد شخصی مشمول مالیات خواهید شد. ثبت کسب و کار، شما را از مسئولیت پرداخت مالیات محافظت می کند تا زمانی که تجارت شما واقعا بزرگ شود. در این مرحله شما فقط 27% مالیات پرداخت می کنید. اگر درآمد سالانه کسب و کار شما کمتر از R335000 (راند) باشد، می توانید مالیات نپردازید.
حفاظت از مسئولیت قانونیدر صورت ثبت نام، مسئولیتی در قبال تعهدات کسب و کار نخواهید داشت. با این حال، اگر کسب و کار شما ثبت نشده باشد، شما مسئول تمام بدهی ها و سایر تعهدات آن هستید.
درخواست برای مناقصهاگر کسب و کار شما ثبت نشده باشد، نمی توانید برای مناقصات دولتی درخواست دهید، این واقعیتی است که اکثر صاحبان مشاغل کوچک در مناطق روستایی با آن روبه رو هستند.
حفاظت از هویت کسب و کار شماثبت کسب و کار به این معنی است که هویت شرکتی شما محافظت می شود، هیچ کس نمی تواند نام کسب و کار شما را بدزدد.

در خصوص اخذ پاسپورت آفریقای جنوبی و روند قانونی می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

مزایای ایجاد استارت آپ آفریقای جنوبی

استارت آپ آفریقای جنوبی با ویزای تجاری

آنچه کارآفرینان باید از آن آگاه باشند این است که ویزای کارآفرین در آفریقای جنوبی وجود ندارد. ویزای تجاری برای یک تجارت خاص صادر می شود. این کسب و کار خاص به طور کامل پشتیبانی می شود. طرح استارت آپ آفریقای جنوبی که فعالیت هایی را که کارآفرین انجام خواهد داد را مشخص می کند. بنابراین هر طرح تجاری نیاز به بررسی دقیق دارد تا اطمینان حاصل شود که به طور کامل فعالیت هایی را که کارآفرین در آن کار خواهد کرد پوشش می دهد.

از آنجایی که هیچ ویزای کارآفرین در آفریقای جنوبی وجود ندارد و برای اینکه کارآفرین بتواند کسب و کار ایجاد کرده و در آفریقای جنوبی اقامت کند، باید ویزای تجاری دریافت شود. شایان ذکر است که ویزا برای سرمایه گذاری در هیچ کسب و کاری لازم نیست و محدودیتی برای مالکیت خارجی وجود ندارد. این بدان معناست که کارآفرین می تواند با ویزای تجاری وارد آفریقای جنوبی شود، با کسب و کار مشخص شده در ویزای خود کار کند، و همچنان در مشاغل دیگری که در آن شاغل نیستند، سرمایه گذاری کند. اگر قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید، این قسمت مطالعه کنید.

کیپ تاون مرکز استارت آپ آفریقای جنوبی

کیپ تاون مرکز دیجیتالی آفریقا و مکانی پیشرو برای استارت ‌آپ‌ های فناوری و معاملات سرمایه‌ گذاری خطرپذیر است. در حال حاضر، کیپ تاون پایگاه تقریبا 60% استارت آپ های آفریقای جنوبی (سیلیکون کیپ) است. کیپ تاون، شهر مادر مرکز دیجی ‌تک و پایتخت نوپا آفریقا است. با داشتن موقعیت پیشرو برای استارت‌ آپ‌ های فناوری و معاملات سرمایه‌ گذاری خطرپذیر، خانه‌ ای فوق ‌العاده و سازنده را برای چندین همکاری موفق آفریقایی ارائه می‌دهد. شهر همچنان یک رهبر فناوری در بخش ‌های نرم‌ افزار موبایل، مدیریت درآمد و فرآیند پرداخت است.

از سراسر جهان، کارآفرینان و استارت آپ ها به دلایل قانع کننده ای به انتخاب کیپ تاون کشیده می شوند:

  • سبک زندگی ایده آل
  • جوامع متنوع
  • دسترسی به سرمایه اولیه
  • موسسات عالی
  • استعداد در سطح جهانی
  • فرهنگ نوآوری

علاوه بر این، به لطف طیف موجود استارت آپ های کیپ تاون با کیفیت، مشوق های مالیاتی جذاب و دسترسی به آفریقا، سرمایه گذاران نیز به شهر جذب می شوند. اگر قصد ایجاد استارت آپ آفریقای جنوبی و سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی مثل کارآفرینی در نروژ را دارید می توانید از طریق موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :