مهاجرت سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

فرصت های مختلفی در زمینه ثبت شرکت و نوآوری برای سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی برای شهروندان آفریقایی و سرمایه گذاران خارجی وجود دارد. این کشور پر از منابع طبیعی غنی است که طلا پیشرو آن هاست. مدت زمانی است که آفریقای جنوبی به عنوان تولید کننده طلا در جهان شناخته می شود. هم چنین آفریقای جنوبی دارای زمین های وسیع کشاورزی و املاک و مستغلات است.

سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در بازارهای نوظهور را دارند، در این کشور سرمایه گذاری می کنند. بزرگترین سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی را کشور چین و بعد از آن ایالات متحده انجام می دهد. با مطالعه مقاله زیر که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه می شود، می توانید اطلاعات مفیدی درباره سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی به دست آورید.

بررسی سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی امروز یکی از پیچیده ترین و امیدوارکننده ترین بازارهای نوظهور در سطح جهان است. ترکیب منحصربه ‌فرد زیرساخت‌ های اقتصادی جهان اول بسیار توسعه‌ یافته و اقتصاد بازار نوظهور عظیم باعث ایجاد یک محیط سرمایه‌ گذاری کارآفرینانه و پویا شده است. آفریقای جنوبی نیروگاه اقتصادی قاره آفریقا است، با تولید ناخالص داخلی 1.9، 4 برابر همسایگان آفریقای جنوبی و 30% از کل تولید ناخالص داخلی آفریقا را شامل می شود.

گزارش رقابت‌ پذیری جهانی مجمع جهانی اقتصاد، آفریقای جنوبی را در رتبه 45 از 134 کشور جهانی قرار داد. آفریقای جنوبی همچنین یکی از بالاترین رتبه های اقتصاد در حال توسعه است و از کشورهایی مانند مجارستان، ایتالیا، برزیل و تایلند پیشی گرفته است. این کشور در تولید صنعتی (40% از کل تولید آفریقا) و تولید مواد معدنی (45% از کل تولید مواد معدنی) در قاره پیشرو است و بیشتر برق آفریقا (بیش از 50%) را تولید می کند.

این قاره دارای منابع طبیعی گسترده، نیروی کار جوان و تحصیلکرده، ثبات بیشتر از نظر حکمرانی، و چشم انداز رشد اقتصادی بیشتری نسبت به سال های گذشته است. برای سرمایه‌ گذاران جدیدی که به دنبال سرمایه ‌گذاری کوچک هستند، صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری مشترک یا صندوق ‌های قابل معامله در مبادله بسیار منطقی هستند. سرمایه گذاران با تجربه تر همچنین ممکن است رسیدهای سپرده گذاری آمریکایی را به عنوان راهی برای مشارکت در نظر بگیرند.

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی با خرید ملک

میلیون ها نفر در آفریقای جنوبی هستند که مایلند خانه یا ساختمان داشته باشند. بازار املاک و مستغلات هنوز به طور کامل مورد بهره برداری قرار نگرفته است. مشاهده پروژه های ساختمانی جدید در آفریقای جنوبی امری عادی است زیرا توسعه دهندگان املاک، اعم از داخلی و خارجی، ساختمان هایی را در شهرهای در حال رشد آفریقای جنوبی می سازند. توسعه دهندگان نه تنها بر ساخت خانه های جدید متمرکز شده اند، بلکه به نوسازی خانه های قدیمی برای اجاره نیز می پردازند. . این احتمال وجود دارد که نرخ اصلی خانه ها حداقل 3% کاهش یافته باشد که کاهش املاک را می طلبد. کاهش قیمت ملک همان چیزی است که اکثر سرمایه گذاران املاک پیش بینی می کنند.

با رونق بخش املاک و مستغلات در آفریقای جنوبی، بسیاری از سرمایه گذاران و توسعه دهندگان املاک به بازار برتر، عمدتا در خانه های مسکونی پیشرفته، املاک صنعتی و تجاری چشم دوخته اند. این یک بازار وسیع، بکر و بدون خدمات برای خانه های مسکونی ارزان قیمت در آفریقای جنوبی باقی می گذارد. به همین دلیل است که فرصتی عالی برای سرمایه گذاران واقعی علاقه مند به خانه های کم هزینه و کم حاشیه وجود دارد. شرایط و روند مهاجرت به آفریقای جنوبی به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی با خرید ملک

سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی در حوزه کشاورزی

بدون توجه به شرایط اقتصادی و سایر عوامل، مردم بدون غذا نمی توانند زنده بمانند. با کمال تعجب، جمعیت آفریقای جنوبی روزانه در حال افزایش است و تقاضا برای غذا زیاد است. با این حال، عرضه کافی برای تغذیه در همه آفریقای جنوبی وجود ندارد، که دولت و سایر شرکت های خصوصی را مجبور می کند از کشورهای همسایه واردات داشته باشند. فشار برای تامین غذای کافی نیاز به سرمایه گذاری کشاورزی برای امنیت غذایی آینده دارد.

شما می توانید یک شرکت کشاورزی خصوصی برای تولید محصولات زراعی، میوه ها و سبزیجات افتتاح کنید. همچنین فضای رشد قابل توجهی در کشاورزی در کشور وجود دارد که شامل سرمایه گذاری های جدید و نامطلوب با استفاده از فناوری پیشرفته در کشاورزی است. این نوع کارآفرینی فرصت های تجاری برای کشاورزان و سرمایه گذاران جدید زنجیره ارزش کشاورزی و غذایی ایجاد می کند.

برخی از فرصت های استفاده نشده در بخش های کشاورزی آفریقای جنوبی عبارتند از:

  • پرورش ماهی
  • پرورش شاهدانه
  • دامداری
  • زنبورداری
  • پرورش طیور
  • پرورش میوه

سرمایه گذاری در اوراق قرضه آفریقای جنوبی

صندوق ‌ها و اوراق قرضه می‌توانند راه مطمئن ‌تری برای سرمایه‌گذاری در آفریقای جنوبی به جای انتخاب سهام فردی باشند. مدیران صندوق دارای استراتژی سرمایه گذاری خاصی هستند و معمولا به دنبال بازده سرمایه گذاری بلندمدت هستند. عاقلانه است که تمام اسناد مربوط به سبد سرمایه گذاری را بخوانید تا مطمئن شوید که با مشخصات ریسک شما و بازده مورد انتظار سرمایه گذاری مطابقت دارند. صندوق های اوراق قرضه توسط سرمایه گذاران ریسک گریز ترجیح داده می شوند. این صندوق ها می توانند صندوق های اوراق قرضه دولتی یا صندوق های اوراق قرضه شرکتی باشند. به همین ترتیب، محصولات بانکی مانند حساب‌ های پس‌انداز با بازده بالا می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای سرمایه ‌گذاری انتخابی عالی باشند.

در شکل زیر به تعدادی از مزایای سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی اشاره شده است:

مزایای سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی

اگر قصد سرمایه گذاری در آفریقای جنوبی و کشورهای اروپایی را دارید، می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و استفاده از راهنمایی های مشاورین مجموعه، اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :