مهاجرت به کشور مالتا

اجاره خانه در مالتا

اجاره خانه در مالتا

برای مهاجرت به کشور مالتا مهم ترین نکته دانستن اجاره خانه در مالتا می باشد زیرا بازار اجاره خانه در کشور مالتا بسیار گسترده و سریع می باشد. طیف وسیعی از املاک در هر منطقه ای از مالتا در دسترس است و تعداد بسیاری از افراد هر هفته به این جزیره آمده و آنها را جستجو می کنند. بنابراین، املاک قبل از اینکه مستاجر قبلی جابجا شود، اجاره داده می شوند. بنابراین، برای اجاره خانه در کشور مالتا لازم است که سریع، قاطع و خوب مشاوره کنید تا یک خانه عالی را برای خود تامین کنید و اطمینان داشته باشید که یافتن آنچه که دقیقا شما به دنبال آن هستید، با کمک درست امکان پذیر می باشد.

در کشور مالتا مانند سایر کشورهای دیگر، فضا با اتاق خواب اندازه گیری شده و به صورت متر مربع اندازه گیری نمی شود. اجاره خانه به صورت طولانی مدت و 6 ماه در نظر گرفته می شود. از اینرو زمانی که شروع به مشاهده املاک می کنید، از آنچه می توانید بابت یورو دریافت کنید قدردانی خواهید کرد و می توانید به صورت آگاهانه تصمیم گیری کنید. هنگامی که شروع به مقایسه خواص کردید، بلافاصله شروع به سنجش و کاهش میزان بودجه خود خواهید کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

قوانین اجاره خانه در مالتا در 2022

با توجه به تغییرات قانون در رابطه با ملک اجاره ای بعدی یا قرارداد اجاره کنونی مهم است. دولت مالتا نسبت به بخش مهم املاک و مستغلات اقدام کرده است که بدون نظارت زیادی باقی مانده است. انجمن مستاجر مالتا و بخش هایی از جمله صنعت iGaming در 18 ماه گذشته یا بیشتر برای ایجاد ساختار بیشتر که ثبات بیشتری را برای مستاجراتی که به کشور مالتا نقل مکان می کنند و به دنبال اجاره بلند مدت هستند، لابی می کند. هدف این قانون ایجاد حفاظت لازم از مستاجران و تشویق مالکان برای ثبت املاک اجاره ای آنها و پرداخت آشکار حقوق لازم براساس آن ایجاد شده است.

در زیر برخی از نکات برجسته اصلاحات آمده است:

  • سقف 5% سالانه برای قراردادهای اجاره فعلی
  • حداقل قرارداد اجاره یک ساله
  • توافقات اجاره باید ثبت شود. (دولت با استفاده از بلاکچین)
  • به مالکان املاک اعتبار مالیاتی هرچه بیشتر قرارداد اجاره بدهد ارائه می شود.
  • قانون جدید در مورد هرگونه اجاره نامه ای که قبل از سال 1995 تنظیم شده باشد، اعمال نخواهد شد.
  • علیه مالکانی که اجاره نامه را ثبت نمی کنند، اقدامات جنایی انجام خواهد شد.
  • مالک باید ودیعه را اعلام کند و موجودی ایجاد کند.

اگر مستاجر قرارداد یک ساله با اجاره طولانی مدت دارد به مدت 2 ماه و اگر مدت زمان طولانی تر قرار داد دارد 4 ماه متعهد باشد. اجاره اتاق یا کوتاه مدت بیش از 9 ماه، فقط برای کارگران خارجی، دانشجویان و مستاجرانی است که می خواهند کشور مالتا را به عنوان محل اقامت اصلی خود تاسیس کنند.

قوانین اجاره خانه در مالتا

ارتباط با مامور اجاره در مالتا

ارتباط با مامور اجاره در کشور مالتا از اهمیت بسیاری برخوردار است. برقراری ارتباط با یک شرکت معتبر کلید انجام این کار می باشد که دپارتمان تخصصی برای اجاره داشته و بانک اطلاعاتی قابل توجهی را به شما ارائه می دهد. یک مامور اجاره حرفه ای بازار را درک می کند و می تواند در مورد مزایا و خطرات یا مشکلات پنهان در خواصی که مشاهده می کنید، راهنمایی های بسیاری به شما کند. به علاوه، مامورین در مورد موضوعات گسترده تری از جمله صاحبخانه، مکان ها و عواملی مانند تحصیل و حمل و نقل محلی به شما مشاوره می دهد.

بازار اجاره غالبا باز است، بنابراین، توصیه می شود برای جلوگیری از دیدن مکرر همان ملک، به طور انحصاری با یک مامور اجاره کار کنید. زمان بندی در بازار اجاره مهم است و یک آژانس معتبر، با سابقه خوب با صاحبخانه، اولین کسی است که می داند یک ملک جدید در دسترس می باشد. این جایی است که ارزش یک رابطه خوب با یک بنگاه املاک آشکار است. هنگامی که وی هشدار مبنی بر ورود ملکی به بازار را دریافت می کند، می توانید انتظار داشته باشید که بلافاصله آن تماس را دریافت کنید و اگر برای آنها کاملا شناخته شده باشید و نیازهای فردی شما را درک کنند، در مدت زمان کم، خانه مناسب خواهید یافت. در خصوص مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

سرعت اجاره خانه در مالتا

با توجه به سرعت حرکت بازار و از آنجا که ممکن است املاک با تعدادی از نمایندگان مختلف درج شوند، مهم است بدانیم که ممکن است هنگام ورود املاکی که مد نظر داشته اید، در دسترس نباشد. اما خانه های مشابه دیگر به صورت روزانه در دسترس خواهد بود. لیستی از املاک و خانه های اجاره ای به صورت هفتگی در سایت های اجاره املاک در کشور مالتا وجود دارد. به متقاضیان توصیه می شود که به سایت های اجاره املاک مراجعه کرده بر روی خصوصیات مورد علاقه خود کلیک کنید. وب سایت های بسیار زیادی برای اجاره املاک در مالتا وجود دارد که هر روز به این لیست خانه های بسیاری اضافه خواهد شد.

در این وب سایت ها نکات بی شماری، اطلاعات مربوط به اجاره ملک و راهنمایی ها که مربوط به سبک زندگی در کشور مالتا است، ارائه می دهند. به طور کلی، اجاره خانه در کشور مالتا قوانین خاص خود را دارد، جهت اجاره خانه شما باید به یک آژانس معتبر مراجعه کرده و با مامورین آنها مشاوره کنید. دقت کنید که تمامی نیازهای خود را در رابطه با خانه ای که می خواهید به آن ها بگویید تا شما را بهتر راهنمایی کنند. اگر قصد مهاجرت به کشور مالتا را دارید، جهت دریافت مشاوره می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :