مهاجرت تحصیلی مالتا

مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل

مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل

مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل برای دانشجویانی که می خواهند در کشوری متفاوت با هزینه های مقرون به صرفه تحصیل کنند امکان پذیر خواهد بود. بدین ترتیب مهاجرت های تحصیلی به این کشور هر ساله افزایش می یابد. مالتا، مجمع الجزایر جزیره ای کوچک در اروپا است. این کشور موقعیت استراتژیکی دارد و بندرهای خوب آن در وسط مدیترانه واقع شده است. مالتا با داشتن تاریخ غنی، آب و هوای مساعد و شهروندان انگلیسی زبان، یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در جهان است و یک مرکز رشد برای دانشجویانی است که می خواهند انگلیسی یاد بگیرند و به این زبان تحصیل کنند.

به همین ترتیب، به عنوان عضوی از توافق نامه اتحادیه اروپا، دریافت ویزای دانشجویی مالتا برای دانشجویان از اروپا و سایر کشورها آسان تر از همیشه شده است. زبان انگلیسی بیش از هر زبان دیگری کاربرد دارد و زبان مورد علاقه بسیاری نیز می باشد و اخذ مدرک زبانی نیز به زبان انگلیسی راحت تر است. بر این اساس، با توجه به نقش منحصر به فرد این کشور به عنوان یک عضو انگلیسی زبان در اتحادیه اروپا، شبکه گسترده ای از مدارس انگلیسی زبان ایجاد کرده است که دانش آموزان را برای یادگیری انگلیسی در مالتا جذب می کند.

بدین ترتیب 2 عامل اصلی تعیین می کند که آیا برای تحصیل در مالتا به ویزا نیاز دارید یا خیر:

  • ملیت
  • مدت اقامت

به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا، شهروندان سایر کشورهای اتحادیه اروپا برای بازدید یا تحصیل در مالتا (در انتظار پذیرش برنامه) تا 90 روز نیازی به ویزا ندارند. بدین ترتیب برای برنامه هایی که بیش از 3 ماه به طول می انجامد، دانشجویان باید از طریق اداره امور شهروندی و مهاجران برای دریافت مجوز تحصیل طولانی مدت اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

مزایای مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل

با این حال حتی شهروندان غیر اتحادیه اروپا نیز می توانند در برنامه های کوتاه مدت بدون ویزای دانشجویی ثبت نام کنند. به عنوان مثال، بسیاری از دانشجویان از کشورهای غیر اتحادیه اروپا می توانند بدون درخواست ویزا تا 3 ماه در کشور مالتا تحصیل کند. کسانی که مایل به ادامه برنامه های بیش از 90 روز هستند باید پس از ورود به کشور مالتا برای دریافت اجازه تمدید برای اجازه اقامت موقت اقدام کنند. همچنین آنها می توانند از قبل پذیرش دانشگاهی در مالتا را اخذ کنند یا آنکه آنها می توانند در طول این مدت از دانشگاه معتبری پذیرش بگیرند. بدین ترتیب می توانید با بارگیری درخواست آنلاین برای ویزای دانشجویی در کشور مالتا اقدام کنید.

مالتا کشور انگلیسی زبان است و انگلیسی زبان رسمی کشور مالتا است. دانشجویان بین المللی برای استقرار در محیط جدید مشکلی نخواهند داشت. این کشور همچنین یک کشور استقبال کننده محسوب می شود. این کشور آشپزی و غذاهای عالی و زندگی شبانه سرگرم کننده ای را ارائه می دهد. این کشور آب و هوای فوق العاده ای نیزد دارد. در کل یک جزیره برجسته است. فعالیت های هیجان انگیز در فضای باز مانند سنگ نوردی، پیاده روی، ورزش های آبی، فوتبال و قایقرانی در میان مالتی ها رایج است. مالتا یکی از امن ترین کشورهای جهان است و این موضوع آن را به یکی از مرفه ترین مقاصد اروپا برای تحصیل و کار و زندگی تبدیل کرده است.

تدابیر برای مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل

هدف دولت مالتا جذاب ساختن مالتا برای دانشجویان بین المللی و حفظ اعتبار بخش آموزش محلی است. لذا با بهبود سیستم آموزشی و تسهیل اخذ ویزا برای دانشجویان و بهبود شرایط تحصیلی و اسکان آنها نتایج خوبی کسب کرده است. دانشجویان انگلیسی زبان در دوره های بیش از 3 ماه مجاز به کار خواهند بود. بر اساس سیاست های دولت ترتیبات جدیدی را فراهم کرده اند تا این امکان را برای کشور فراهم می کند تا استعداد دانشجویان بسیار بالا را حفظ کند.

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا که بیش از 90 روز در یک دوره آموزش عالی ثبت نام کرده اند نیز مجاز به کار 20 ساعت در هفته هستند. همچنین فارغ التحصیلان بین المللی می توانند اقامت خود را در کشور مالتا پس از فارغ التحصیلی به مدت 6 ماه تمدید کنند و به دنبال کار باشند. این کشور استعداد اتباع كشورهای سوم با مهارت بسیار بالا را حفظ كند. جهت اطلاع از هزینه تحصیل در مالتا مقاله لینک شده را مطالعه بفرمائید.

تدابیر برای مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل

مدارک اخذ ویزای مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل

ویزای تحصیلی مالتا برای حداکثر 365 روز اقامت صادر می شود و پس از آن هر ساله نیاز به تمدید دارد. این ویزا فقط در صورتی می تواند در مالتا درخواست شود که کنسولگری مالتا در کشور دانشجو وجود نداشته باشد. مهم است که بدانید دانشجو بایستی 15 ساعت در هفته یا بیشتر مطالعه کند. دانشجویان بین المللی می توانند در کشور مالتا تحصیل و کار کنند. دانشجویان انگلیسی در کشور مالتا از هفته سیزدهم مجاز به کار هستند.

بدین ترتیب با ویزای تمدید شده در مالتا، دانشجو می تواند شغلی پیدا کند و بنابراین درخواست مجوز کار کند. دانشجو مجاز است حدود 20 ساعت در هفته به صورت قانونی کار کند. حداقل دستمزد تقریبا 4.6€ (یورو) در ساعت است. برای درخواست تمدید ویزا، دانشجو باید شخصا در واحد مرکزی ویزا که مرکز ویزای مالت است، حضور یابد.

برای شروع روند درخواست ویزا آوردن کلیه مدارکی که در زیر ذکر شده است الزامی و بسیار مهم است:

  • پر کردن فرم درخواست ویزا
  • 2 عکس در اندازه گذرنامه
  • اصل گذرنامه
  • کپی از صفحات گذرنامه
  • نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر در کشور مالتا
  • اثبات محل اقامت در کشور مالتا
  • بیمه درمانی طبق قوانین پیمان شنگن که برای دوره تحصیلی در کشور مالتا معتبر است.
  • پرداخت هزینه درخواست ویزا
  • سوابق تحصیلی و ریز نمرات
  • مدارک زبانی معتبر

بررسی دانشگاه های مالتا جهت تحصیل

دانشگاه مالتا عالی ترین و بزرگترین موسسه آموزشی در مالتا است. بودجه این دانشگاه از طریق بودجه عمومی تأمین می شود و برای همه کسانی که شرایط لازم را دارند مجاز است. ساختارهای این دانشگاه با منطقه آموزش عالی اروپا مطابقت دارد. این دانشگاه تقریبا 11000 دانشجو را در خود جای داده است. پردیس اصلی دانشگاه در منطقه بندر Msida، است. این مدرسه علاوه بر این دارای پردیس های کوچکتر در والتا، دومین جزیره بزرگ مالتا است.

دانشگاه آمریکایی مالتا یک دانشگاه هنرهای لیبرال معتبر در مالتا است. این مدرسه بر اساس سیستم آموزش عالی ایالات متحده ساخته شده و متعهد به ارائه آموزش با کیفیت بالا با تاکید بر تحقیقات و پیگیری های فکری است که به مجموعه دانشجویان مختلف خود ارائه می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تحصیل پزشکی در مالتا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :