مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته شهرسازی در بلغارستان

رشته شهرسازی در بلغارستان

رشته شهرسازی در بلغارستان، با وجود وسعت بلغارستان، با فرصت‌ های بزرگ و چیزهای زیادی برای کشف است. صوفیه، پایتخت و بزرگترین شهر بلغارستان، شهری است که از لحاظ تاریخی به خوبی حفظ شده است و بزرگترین دانشگاه‌ های بلغارستان از جمله دانشگاه صوفیه سنت کلیمنت اوهریدسکی را در خود جای داده است. در این مطالب، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به توضیحاتی درباره رشته شهرسازی در بلغارستان می پردازد.

شرایط تحصیل در رشته شهرسازی در بلغارستان

گروه معماری و شهرسازی یکی از 3 گروه دانشکده معماری در دانشگاه آزاد وارنا است. این گروه در حال حاضر 5 استاد، 4 دانشیار، 5 مدرس و 4 استادیار مشغول به کار است. پیشرفت تخصص معماری در انطباق با ماموریت آکادمیک VFU و سازگاری سریع ما با تغییرات در بازار کار به دست آمده است، جایی که نیاز به کارکنان بسیار ماهر، قابل اعتماد و رقابتی بهترین قدردانی برای دانشگاه ما در شرایط گذار است. به سمت روابط بازار به عنوان بخشی از بازار جهانی در حال تغییر. این امر معماری را به یکی از تخصص های با اولویت VFU تبدیل می کند.

تخصص معماری به صورت آکادمیک با بقیه تخصص های مربوط به دانشکده معماری – ساخت و ساز ساختمان و تأسیسات و آتش نشانی و حفاظت اضطراری ادغام شده است. برای پاسخگویی به نیازهای فرآیند تدریس، هر سه تخصص از امکانات یکسانی استفاده می کنند و آموزش های مشترک در رشته های بنیادی را بر اساس تیم های پژوهشی و کارشناسی مشترک انجام می دهند. آموزش در رشته های عمومی و مدیریت توسط اساتید راهنما از دو دانشکده دیگر ارائه می شود. تخصص تازه تاسیس معماری، خلاء مهمی را در سیستم دانشگاهی VFUپر می کند و همراه با سه تخصص دیگر (ساخت ساختمان ها و تأسیسات، کارشناس حقوقی، مهندسی و حفاظت از آتش و اضطرار) مکمل متقابل و حرفه ای بسیار کارآمد را شکل می دهد.

دانشگاه برتر رشته شهرسازی در بلغارستان

تخصص معماری VFU بر اساس دستورالعمل پارلمان اروپا، که به رسمیت شناختن کلیه مدارک معماری صادر شده توسط دانشگاه آزاد Chernorizets Hrabar وارنا در سراسر اتحادیه اروپا را تضمین می کند، اعتبار و اعلان ملی دریافت کرده است. تخصص معماری از علاقه زیادی متقاضیان برخوردار است که عمدتاً توسط جوانان شمال شرقی و جنوب شرقی بلغارستان نشان داده شده است. با این حال، متقاضیانی از بلغارستان مرکزی و غربی نیز وجود دارد. برجسته ترین آنها فارغ التحصیلان دانشکده های زبان های خارجی و ریاضیات و دانشکده های فنی و حرفه ای ساختمان و معماری هستند. بخش قابل توجهی از دانشجویان فعلی ما در حال حاضر کار طراحی و ساخت را در دفاتر و شرکت های طراحی در راستای تحصیل در بلغارستان انجام می دهند.

دانشگاه برتر رشته شهرسازی در بلغارستان

کارشناسی رشته شهرسازی در بلغارستان

این تخصص اولین در نوع خود در بلغارستان است که مدرک کارشناسی را برای صلاحیت معمار و طراح صادر می کند. پس از فارغ التحصیلی، دارندگان مدرک معمار و طراح در ارائه راه حل های طراحی پیچیده در 3 زمینه معماری زیر و زیرشاخه های مربوطه خود صلاحیت خواهند داشت:

3 زمینه معماری زیر و زیرشاخه های مربوط به رشته شهرسازی در بلغارستان

این دوره به بررسی طراحی فضای بیرونی (طراحی میدان ها، خیابان ها، باغ ها و فضاهای تفریحی)، طراحی داخلی (طراحی عمومی، مسکونی و صنعتی) و طراحی رویداد و محیط (طراحی برای نمایشگاه ها، نمایشگاه ها، جشن های عمومی، جشنواره ها و سایر رویدادهای فرهنگی و ورزشی) می پردازد. لیسانس در طراحی محیط معماری می تواند مطالعات بیشتری را از طریق یک برنامه کارشناسی ارشد دو ساله با توجه به اخذ مدرک کارشناسی ارشد معماری دنبال کند.

شرایط کار در رشته شهرسازی در بلغارستان

مدیریت مدرن محیط زندگی مسائلی را در برنامه ریزی جامع فضایی، فضای باز و محیط طبیعی بیش از پیش مطرح می کند. تخصص تازه تاسیس برنامه ریزی سرزمینی و منظر در دانشگاه آزاد وارنا با تقاضای روزافزون برای متخصصانی که فعالانه در سیاست های ایمنی محیط زیست طبیعی، بوم شناسی، توسعه منطقه ای، حکمرانی شهری، کیفیت محیط شهری، طراحی و ساخت فضای باز مشارکت می کنند، پاسخ می دهد. (طراحی برای پارک های منظره، کشور و شهری، خیابان ها، میادین). این فعالیت ها در سطح اروپایی و جهانی اهمیت دائمی در حال رشد دارند.

فارغ التحصیلان این تخصص این شانس را خواهند داشت که به عنوان یک طراح در زمینه برنامه ریزی و طراحی معماری، شهری و منطقه ای، تمرین در موسسات شهرداری، منطقه ای و دولتی و ارائه خدمات تخصصی، مشاوره و سایر خدمات، وارد حرفه خود شوند. برنامه درسی مبتنی بر سنت های آموزش معماری و خلاقانه است که با رویکردهای طراحی خاص بر اساس وابستگی متقابل بین عناصر مورد استفاده در طراحی محیط تقویت شده است. فارغ التحصیلان لیسانس می توانند در دفاتر طراحی، معماری و تبلیغات، شرکت های مسکن، و دفاتر اداری ایالتی و محلی و همچنین در صنعت تولید مبلمان مشغول به کار شوند.

کارشناسی ارشد رشته شهرسازی در بلغارستان

معماری در بلغارستان یک تخصص تحت نظارت دولتی است و هدف از آموزش آن آموزش دانشجویان به عنوان متخصصان بسیار ماهر با پایه عملی و نظری محکم است. همه فارغ التحصیلان معماری می توانند در زمینه برنامه ریزی شهری، طراحی و ساخت ساختمان های مسکونی، عمومی و صنعتی، ساختمان های تفریحی و اقتباس از بناهای معماری، طراحی داخلی و طراحی فعالیت کنند.

فارغ التحصیلان جدید می توانند در دفاتر طراحی، شرکت های ساختمانی، دفاتر اداری شهرداری، منطقه ای و مرکزی، موسسات نظارت بر ساخت و ساز و همچنین در حفاظت از میراث معماری و تاریخی و سایر شروع به کار کنند. آموزش مطابق با روند مترقی بین المللی و ملی انجام می شود. الزامات مربوط به تخصص همچنین، ما از تبادل دانشجو و استاد با تعدادی از دانشگاه های خارجی لذت می بریم. دوره تحصیلی در یک دوره 5 ساله است.

در ترم 10، به دانشجویان فرصت داده می شود تا یکی از 5 برنامه تحصیلی به روز را انتخاب کنند:

دروس رشته شهرسازی در بلغارستان

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با با کارشناسان بروز به یاری شما عزیزان می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :