مهاجرت تحصیلی بلغارستان

رشته فیزیک در بلغارستان

رشته فیزیک در بلغارستان

به طور کلی، رشته فیزیک در بلغارستان، شامل مطالعه همه چیز در وجود فیزیکی، از کوچکترین ذرات زیر اتمی تا کل جهان است. فیزیکدانان سعی می کنند مدل های مفهومی و ریاضی را توسعه دهند که تعاملات بین موجودات (اعم از بزرگ و کوچک) را توصیف می کند و می تواند برای گسترش درک ما از نحوه عملکرد جهان در مقیاس های مختلف استفاده شود. تحصیل برای لیسانس فیزیک یک نمای کلی از به خوبی تثبیت شده‌ ترین این مدل‌ها، مانند مکانیک کلاسیک، ترمودینامیک، الکترومغناطیس، و مکانیک کوانتومی، و همچنین مهارت ‌های محاسباتی و تجربی مورد استفاده در کار با آنها را ارائه می‌ دهد. این ها توضیحاتی درباره مقدمه بود و در ادامه مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بیان جزئیات رشته فیزیک در بلغارستان خواهیم پرداخت.

الزامات تحصیل در رشته فیزیک در بلغارستان

برنامه کارشناسی فیزیک هسته ای و ذرات (NPP) یک پایه آموزشی محکم در فیزیک با تأکید ویژه بر فیزیک زیر اتمی و کاربردهای آن فراهم می کند. دانشجویان آینده نگر پیشینه فیزیک جامد و تجربه قابل توجهی در زمینه های فیزیک هسته ای اساسی و کاربردی، فیزیک ذرات، دزیمتری تابش، رادیواکولوژی، شتاب دهنده ها و کاربردهای آنها و علوم محاسباتی به دست خواهند آورد.

برنامه کارشناسی NPP به ویژه برای ارائه دانش و مهارت های با کیفیت بالا در سطحی طراحی شده است که به آنها اجازه می دهد نه تنها تحصیلات خود را در برنامه های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های اتحادیه اروپا و جاهای دیگر ادامه دهند، بلکه در بخش تحقیق و توسعه و تجزیه و تحلیل در این کشور نیز استخدام شوند. صنعت و در آزمایشگاه های تحقیقاتی علمی و دولتی. روش های آموزشی مبتنی بر فناوری های نوین اطلاعاتی است.

الزامات تحصیل در رشته فیزیک در بلغارستان

پذیرش رشته فیزیک در بلغارستان

فرم درخواست تکمیل شده یا نامه درخواست جهت تحصیل در بلغارستان شامل یک رزومه مختصر و مشخص کردن دانشکده و رشته مورد درخواست (نام برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد مربوطه)، نحوه تحصیل (تمام وقت یا پاره وقت) و دوره تحصیل فرم درخواست باید به صراحت سطح مهارت متقاضی را به زبان بلغاری مشخص کند. در فرم های درخواست، دانشجویان می توانند بیش از یک دانشکده و برنامه درخواستی را ذکر کنند و بر این اساس رتبه بندی خواهند شد. افرادی که از مدارس متوسطه غیر بلغاری فارغ التحصیل شده اند، گواهینامه ای را برای تحصیلات متوسطه تایید شده صادر شده توسط وزارت آموزش و پرورش بلغارستان ارائه می کنند.

این گواهی حاوی نمرات در دروس مختلف است که بر اساس سیستم نمره بلغارستان مجددا محاسبه شده است. یک کپی معتبر و یک ترجمه تایید شده دیپلم برای تحصیلات عالی تکمیل شده (برای مقطع کارشناسی ارشد)، همراه با سوابق تحصیلی کامل می باشد (قابل استفاده برای اتباع خارجی متقاضی تحصیلات تکمیلی / مدرک تحصیلی عالی). مدارک ذکر شده در بالا (غیر بلغاری) باید به طور رسمی به بلغاری ترجمه شده و مطابق با مفاد قراردادهای بین دولتی بین جمهوری بلغارستان و کشوری که این اسناد در آن صادر شده است قانونی شوند.

دوره های آموزشی رشته فیزیک در بلغارستان

کارشناسی مدرک برنامه فیزیک پایه محکمی را برای دانشجویانی که قصد فارغ التحصیلی در فیزیک یا هر رشته دیگری در علوم یا مهندسی محض یا کاربردی دارند، فراهم می کند، که برای آن درک صحیح از فیزیک و ریاضیات ضروری است. دانشجویان مقطع لیسانس می توانند از طیف گسترده ای از دوره های متوسط ​​و پیشرفته در فیزیک، و همچنین از طیف وسیعی از دروس در سایر رشته های علوم و مهندسی انتخاب کنند. این برنامه همچنین آمادگی عالی را برای یک شغل در تدریس، برای کار در مؤسسات تحقیق و توسعه صنعتی یا دولتی و سایر مشاغل در تجارت یا صنعت با مؤلفه علمی قابل توجهی فراهم می کند.

برنامه درسی فیزیک برای دانشجویان مقطع کارشناسی در دانشگاه صوفیه با دقت طراحی شده است تا دانشی محکم از اصول اولیه فیزیک، درک طیف وسیعی از مسائل فیزیکی مورد علاقه فعلی و ظرفیت تدوین و حل مسائل جدید ارائه دهد. برنامه درسی علاوه بر کار کلاسی و حل مسئله، شامل مطالعه پدیده های فیزیکی در آزمایشگاه است. دانشجویان فیزیک به شدت تشویق می شوند تا فراتر از کارهای دوره های تئوری و تجربی رسمی رفته و تحت نظارت اعضای برجسته هیات علمی در پروژه های تحقیقاتی شرکت کنند. دروس انتخابی پیشنهادی برای دانشجویان رشته فیزیک در رشته های فیزیک موج و کاربردهای آن، فیزیک ماده چگال، فیزیک اتمی، هسته اتم و ذرات بنیادی، فیزیک نظری و ریاضی، فیزیک لیزر، اپتیک، طیف سنجی، فناوری فوتونیک، الکترونیک فیزیکی و در زمینه های دیگر وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده همکاری با شما متقاضیان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :