مهاجرت سرمایه گذاری در اوکراین

کارآفرینی در اوکراین

کارآفرینی در اوکراین

متقاضیان کارآفرینی در اوکراین با علایق خود موتوری برای ایجاد مشاغل جدید، درآمدزایی، پیشرفت نوآوری، و افزایش بهره وری ایجاد کرده اند. کارآفرینی سنگ بنای سیستم شرکت آزاد در سراسر جهان به ویژه اوکراین است. در واقع سالانه بیش از یک میلیون بزرگسال در اوکراین درگیر فعالیت کارآفرینی هستند. مفهوم کارآفرینی هزاران سال است که در جامعه مدرن اوکراین در تاریخ مطالعات اقتصادی وجود داشته است.

علاوه بر این کسب و کارهای کوچک محرک اصلی اقتصاد اوکراین هستند. وقتی کسب و کارهای کوچک موفق می شوند اوکراین نیز موفق می شود و بیش از 90% از کسب و کارهای اوکراین کسب و کارهای کوچک هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین گزینه برای دریافت راهنمایی در خصوص کارآفرینی در اوکراین می باشد. به این نکته نیز توجه فرمایید که اوکراین یکی از مقرون به صرفه ترین پلت فرم های تولید در اروپا محسوب می شود.

مراحل انجام کارآفرینی در اوکراین

مشتاقان سرمایه گذاری و ایجاد کسب و کار در اوکراین در جهت کارآفرینی، باید در قدم اول مراحل زیر را با موفقیت پشت سر بگذارند. تا در حرفه خود در این کشور به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کنند.

این مراحل عبارت اند از:

  • گذراندان دوره های آنلاین برای کارآفرینان
  • تالار گفتگوی آنلاین برای اعضا
  • کسب و کار، طرح کسب و کار، طرح بازاریابی و خدمات بررسی طرح صادرات
  • راهنمایی از مربیان، کارشناسان و متخصصان در این زمینه
  • تست استرس ایده های شما برای کسب و کار جدید
  • کسب و کار خود را شروع کنید و یاد بگیرید چگونه از سرمایه گذاران پول جمع آوری کنید.
  • وب سایت رایگان و میزبانی برای راه اندازی
  • دوره های آنلاین ساختار یافته، کارگاه ها، سخنرانی های مهمان
  • مطالعه و کار آنلاین برای کسب گواهی رایگان از موسسه جهانی کارآفرینی
  • منابع آنلاین از جمله، طرح کسب و کار الگوها، صفحات گسترده مالی و اسناد حقوقی مهم

4 درس مهم برای کارآفرینی در اوکراین

شما برای کارآفرینی در اوکراین باید درس های زیادی را در راه صعود بیاموزید، زیرا شما محیطی ایجاد می کنید که در آن خلاقیت شکوفا می شود.

در جدول زیر می توانید 4 درس مهم برای کارآفرینی در اوکراین را به خوبی مطالعه فرمایید:

4 درس مهم کارآفرینی در اوکراینتوضیحات
بدانید رئیس کیست.وقتی یک ایده به یک شرکت واقعی در اوکراین تبدیل می شود، باید کسی مدیر عامل شود و این در مورد هر شرکت یا کسب و کاری صدق می کند.
پیروزی های کوچک را جشن بگیرید.کارآفرینی می تواند تنها باشد و برای هر استارت آپی روزهای سختی پیش می آید. بنابراین بهتر است پیروزی های کوچک را جشن بگیرید.
کاری که دوست دارید انجام دهید.زمان با ارزش ترین دارایی شماست. شما فقط باید کارهایی را انجام دهید که از آنها لذت می برید.
سود و آرمان گرایی با هم سازگار هستند.شما باید به این نکته توجه فرمایید که کارآفرینی چیزی است که می تواند به افرادی که در فقر زندگی می کنند کمک کند.

آموزش کارآفرینی در اوکراین برای جوانان

هدف از آموزش کارآفرینی برای جوانان، ایجاد مشاغل بیشتر برای جوانان با تحصیلات پایین و با تجربه کاری محدود است. جوانان در اوکراین آموزش های کارآفرینی را دریافت خواهند کرد تا آنها را با مهارت ها و دانش به روز برای راه اندازی کسب و کار خود در اوکراین مجهز کنند. این پروژه آموزشی نقش سرویس اشتغال عمومی مدارس آموزش فنی و حرفه ای را به عنوان تسهیل کننده اصلی مدیران آموزش تقویت می کند.

از سوی دیگر بیکاری جوانان در اوکراین علیرغم افزایش نرخ کلی اشتغال همچنان یک چالش بزرگ است. کارآفرینی در اوکراین فرصتی را برای ایجاد شغل از طریق خود اشتغالی فراهم می کند. بنابراین اغلب آموزش های کارآفرزینی را به ویژه برای جوانان بین 17 تا 25 سال ارائه می دهند. در آخر اینکه این یک راهنمای گام به گام برای افزایش درک جوانان از خود اشتغالی از طریق توضیح مفاهیم اساسی مربوط به راه اندازی یک شرکت است.

آموزش کارآفرینی در اوکراین برای جوانان

توانمندسازی زنان جهت کارآفرینی در اوکراین

وزارت کار اوکراین صندوق اتحاد، برای توانمند سازی زنان را در شرق اوکراین تاسیس کرده است. که کمک های بسزایی را در خصوص بازیابی معیشت زنان در این کشور ارائه داده است. در طی 2 سال گذشته برنامه توانمندسازی زنان با راه اندازی کسب و کار های کوچک و خانوادگی از معیشت خود و دیگران حمایت می کنند. مشاغل اوکراین این خدمات حیاتی را ایجاد کرده اند تا قدرت و اراده زنان اوکراینی را در مقابله با مشکلات دشوار نشان دهند.

در جنگ اخیر اوکراین 8.5 میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده اند، زیرا به دنبال مکان امن برای خانواده های خود هستند. این برنامه کارآفرینی برای زنان، جهت بهبودی و بازسازی زندگی آنها طراحی شده است. از سوی دیگر برنامه توانمندسازی زنان جهت کارآفرینی در اوکراین برای زنانی در حال اجرا است که به دلیل جنگ جاری در اوکراین ابزار تامین درآمد خانواده خود را از دست داده اند. علاوه بر این همه زنان با ایده های جدید کسب و کار خرد و خانوادگی واجد شرایط ایجاد مشاغل کوچک و بزرگ در اوکراین هستند.

معافیات مالیاتی برای کارآفرینی در اوکراین

معافیات مالیاتی برای کارآفرینی در اوکراین به این صورت است که مقررات پیشنهادی دولت را در مورد کسر 20 درصدی جدید برای کارآفرینان را صادر کند. این کسر معمولا برای مالیات دهندگان واجد شرایطی است که درآمد مشمول مالیات آنها در سال 2020 کمتر از 950000UAH (هریونا اوکراین) برای اظهارنامه های مشترک است. همچنین این کسر برای سالهای مالیاتی که از 31 دسامبر 2021 شروع می شود در دسترس است.

از سوی دیگر کسر مالیات برای مالیات دهندگان بالاتر از آستانه درآمد مشمول مالیات 455000UAH تا 950000UAH (هریونا اوکراین) ممکن است محدود باشد. درآمد کارآفرینی واجد شرایط شامل درآمد داخلی از یک تجارت است، دستمزد کارکنان، سود سرمایه، سود و درآمد سود سهام مستثنی هستند. علاوه بر این مالیات دهندگان می توانند تا زمانی که مقررات نهایی در ثبت اوکراین منتشر شود در قوانین مندرج در این مقررات مالیاتی اعتماد کنند. اگر چنانچه مطالب این مقاله برای درک کارآفرینی در اوکراین برای شما عزیزان کافی نبوده، می توانید با مراجه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مقاله های بی شمار در این خصوص بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :