مهاجرت کاری مالتا

ویزای کاری مالتا

ویزای کاری مالتا

شخصی که هدف اخذ ویزای کاری مالتا را دارد، در مرحله اول پروسه مهاجرت کاری خود باید درخواست کار از یک کارفرما داشته باشد، زیرا کارفرمای شخص است که اسپانسر و متعهد شخص می شود و تمام کارهای فرد بر عهده کارفرما است. از نظر جنایات و امنیت، مالتا کشوری بسیار امن است و اگر شخص می ‌خواهد در مالتا شغلی ایجاد کند، همیشه فرصت ‌های شغلی زیادی وجود دارد. مالتا به دلیل اقتصاد، نرخ اشتغال و آب و هوا یکی از بهترین کشورها برای زندگی و کار است و مالتا چشم انداز شغلی بسیار خوبی برای کارگران ماهر در صنایع مختلف با دستمزد کمتر از متوسط ​​در سراسر اروپا ارائه می دهد.

مالتا کشوری است که از لحاظ هزینه های زندگی بسیار مقرون به صرفه است و بازار شغلی و کاری بسیار خوبی دارد همین امر باعث شده است افراد علاقه مند به مهاجرت به مالتا شوند. دستمزد خوب در مالتا حدود €2000 (یورو) در ماه خواهد بود و بسیاری از کارفرمایان بیش از €2500 (یورو) پرداخت می کنند، کسب درآمد تا €5000 (یورو) در ماه ممکن است با مهارت های مناسب و جستجوی دقیق کار امکان پذیر باشد. صاحبان شرکت های خصوصی معمولا حقوق بیشتری دریافت می کنند. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگو سوالات مرتبط با این حوزه هستند.

اقتصاد در مالتا

اقتصاد و هزینه زندگی در مالتا بالاتر از کشورهای اروپای شرقی و کمتر از کشورهای اروپای مرکزی و شمالی است و مهم ترین هزینه اجاره مسکن است، هزینه آن ممکن است به €1500 (یورو) در ماه برسد. اگر فردی مسکن دارد، €2700 (یورو) در ماه برای یک خانواده 4 نفره کافی خواهد بود، اقتصاد مالتا به میزان 5.7% رشد کرده که ناشی از تقاضای داخلی و صادرات خدمات از جمله گردشگری بوده است. مالتا به طور کلی یک استاندارد زندگی مناسب و راحت ارائه می دهد و یکی از مقرون به صرفه ترین کشورها برای اقامت در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی است. هزینه زندگی در مالتا بسته به سبک زندگی و محل زندگی فرد می تواند متفاوت باشد اما به طور کلی هزینه ها در جزیره کم است، اقتصاد مالتا در تجارت خارجی و تولید (به ویژه الکترونیک و داروسازی) و گردشگری بسیار قوی است.

نقاط قوت در خصوص کار در مالتا به خاطر موقعیت مناسب آن است که در وسط دریای مدیترانه بین اروپا، شمال آفریقا و خاورمیانه ، اقتصاد بازار آزاد کاملا توسعه یافته است. جمعیت چند زبانه آن که 88% از آنها به زبان انگلیسی صحبت می کنند. از مزیت های این کشور اقتصاد قوی و تجارت خارجی و به ویژه گردشگری که در سال 2014، بیش از 1.7 میلیون گردشگر از این جزیره دیدن کردند. از مزایای زندگی در مالتا یک محیط امن، هزینه معقول زندگی و آب و هوای مطلوب ، مالتا را به مکانی ایده آل برای زندگی تبدیل کرده است. دولت مالتا یک طرح اقامت دارد که به طور کلی برای کسانی که مایل به بازنشستگی در این جزیره آفتابی در دریای مدیترانه هستند، ارائه می دهد.

مهاجرت به مالتا از طریق ویزای کاری

شخصی که می خواهد به مالتا از طریق مهاجرت کاری اقدام کند در وهله اول نیازمند یک کارفرما است زیرا مجوزهای کار در مالتا مختص کارفرما هستند (اگرچه ممکن است استثناء وجود داشته باشد)، شغل خاص و مکان خاص است و معمولا برای یک سال اعتبار دارند. یک کارگر از یک کشور غیر اتحادیه اروپا باید ابتدا برای ورود به مالتا ویزا دریافت کند و سپس یک بار در مالتا برای مجوز اقامت و کار اقدام کند. اتباع خارجی که قصد سفر به مالتا را برای کار را دارند باید ویزای اقامت طولانی مدت یا ویزای تایپ D داشته باشند. ویزای D به اتباع خارجی اجازه می دهد تا بیش از 3 ماه در مالتا بمانند، ارمندان خارجی برای زندگی و کار در مالتا برای مدت طولانی نیازمند ویزا هستند.

شهروندان غیر اتحادیه اروپا باید برای اجازه اقامت کاری مالتا را درخواست دهند و این 2 فرآیند به هم مرتبط هستند که باید یک پیشنهاد شغلی داشته باشند. شهروندان غیر اتحادیه اروپا به یک پیشنهاد شغلی به عنوان دلیلی برای زندگی در مالتا نیاز دارند، در حالی که شهروندان اتحادیه اروپا نیازی به این روند ندارند. علاوه بر شهروندی اقتصادی مالتا، مهاجرت به مالتا از طریق برنامه اقامت در این کشور امکان پذیر است، برنامه اقامتی کشور مالتا به افرادی که از نظر اقتصادی خودکفا هستند و دارای یک آدرس دائمی در جزایر هستند، این امکان را می دهد تا به طور رسمی به عنوان مقیم برای مقاصد مالیاتی شناخته شوند. بسیاری از کارگران خارج از کشور در مالتا زندگی می کنند و ساکن هستند، این یک نقطه ترانزیت برای افرادی است که از آفریقا وارد اروپا می شوند.

مهاجرت به مالتا از طریق ویزای کاری

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری مالتا

شخصی که می خواهد برای اخذ ویزای کاری مالتا اقدام کند در قدم اول باید مدارکی را تهیه کرده باشد، مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری کشور مالتا عبارتند از:

مدارک لازم جهت دریافت ویزای کاری مالتا

درخواست ‌ها ظرف 7 تا 15 روز بررسی می‌شوند، در موارد انفرادی خاص، مدت بررسی می تواند تا 30 روز و در موارد استثنایی حتی تا 60 روز تمدید شود. مالتا یکی از کشورهای حوزه شنگن است، با ویزای شنگن می توانید به مالتا و تمامی 26 کشور دیگر شنگن سفر کرده و در آن اقامت داشته باشند، کشوری جزیره ای، مالتا در مرکز دریای مدیترانه واقع شده است.

بررسی ویزای کاری مالتا

شخصی که برای کار می خواهد اقدام کند در قدم اول باید در خواست کار از یک جاب آفر (کارفرما) داشته باشد، زیرا کارفرمای شخص است که صفر تا صد پروسه کاری را انجام می دهد و متعهد شخص می شود. اگر هنوز در خارج از کشور است، کارفرمای فرد درخواست را از طرف آن ارسال می کند و پردازش یک مجوز 2 تا 3 ماه طول می کشد.

شرایط لازم برای برای دریافت ویزای کاری مالتا عبارتنداز:

  • گذرنامه معتبر با حداقل 2 صفحه خالی
  • 2 قطعه عکس پاسپورت
  • پوشش بیمه درمانی مسافرتی
  • قرارداد کار با یک شرکت در مالتا
  • ارائه نامه پیشنهادکاری معتبر از کارفرمای کشور مالتا

در پایان شایان ذکر است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخواهید تا به صورت کامل و جامع اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :