مهاجرت به کشور قبرس

ویزای همراه قبرس

ویزای همراه قبرس

ویزای همراه قبرس، یک نوع ویزا الکترونیکی است که به مسافرین اجازه می دهد به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه به سفارتخانه، ویزای خود را تهیه کنند. این نوع ویزا (همراه) در بسیاری از کشورها معتبر است و قبرس یکی از آنها است. کشوز قبرس، با مناظر زیبا، سواحل خیره کننده و فرهنگ پذیرایی گرم، یکی از مقاصد دیدنی جهان است. اما اگر شما می خواهید به این سرزمین دیدنی سفر کنید، احتمالا باید در مورد ویزا همراه قبرس (‘e-Visa’) اطلاعات کسب کنید.

در این مقاله، ما به بررسی جزئیات ویزای همراه قبرس می پردازیم. این مقاله یک راهنمای کامل در مورد ویزای همراه قبرس است. در آن، جزئیات مربوط به ویزای همراه قبرس، از جمله چگونگی درخواست، مستندات مورد نیاز، قوانین ویزا و خدمات موجود پس از ورود به کشور، بررسی شده است. با خواندن این مقاله که به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت است، مسافران می توانند با خیال راحت و بدون نگرانی از موانع ویزایی به سفر خود به قبرس بپردازند.

مراحل و شرایط دریافت ویزای همراه قبرس

افرادی که مایل به اخذ ویزای همراه قبرس هستند، اگر متقاضی، اقامت خود در قبرس را از طریق سرمایه‌ گذاری یا تحصیلی در کشور قبرس دریافت کرده باشد قادر به اخذ ویزای همراه برای خانواده خود نیز می باشد. در نتیجه دانشجویان متقاضی که صرفا جهت تحصیل در قبرس اقدام کرده اند نیز می‌ توانند ویزای همراه را برای همسر و فرزندان و اعضای خانواده وابسته خود دریافت کنند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای همراه قبرس به صورت زیر است:

  • برای کسب یا تمدید مجوز اقامت برای یک بازدید کننده، یک درخواست (MVIS) باید ارسال شود. درخواست باید با مدارک لازم همراه باشد. تمام مدارک پشتیبان ارائه شده در زمینه برنامه ها باید به طور رسمی ترجمه شده و به طور مناسب گواهی تایید شده باشد.
  • درخواست ها جهت اخذ ویزا و مهاجرت به قبرس در دفاتر ارسال درخواست ارسال می شوند.
  • در هنگام ارسال درخواست و در مواردی که ثبت نام قبلی وجود نداشته باشد، اولین ثبت نام در اداره ثبت اتباع خارجی انجام و کارت ثبت نام بیگانگان (ARC) صادر خواهد شد.
  • برای صدور اجازه اقامت موقت گرفتن اطلاعات بیومتریک (عکس و اثر انگشت) و امضای ذینفع ضروری است که با ارائه رسید ارائه درخواست و سند مسافرتی معتبر انجام می شود. برای افرادی که در زمان درخواست به سن 6 سال نرسیده اند، فقط عکس گرفته می شود.
  • در صورت تایید درخواست، متقاضی نامه ای دریافت می کند که نحوه دریافت مجوز اقامت قبرس خود را به آنها اطلاع می دهد.

مراحل و شرایط دریافت ویزای همراه قبرس

انواع ویزاهای مهاجرتی به کشور قبرس

انواع مختلف ویزا برای بازدید از قبرس بر اساس اقامت کوتاه‌ مدت یا بلند مدت وجود دارد. ویزاهای قبرس، بسته به هدف از بازدید فرد و تعداد ورودهایی که فرد می‌خواهد به کشور قبرس داشته باشد، صادر می‌ شوند. ویزای یک‌ بار ورود، اجازه یک‌ بار ورود به کشور قبرس را می‌دهد. دارندگان ویزای 2 بار ورود قبرس ممکن است 2 بار در دوره ‌های معین سفر کنند و ویزای چند بار ورود برای بازدیدهای متعدد از قبرس امکان ‌پذیر است.

انواع ویزای کوتاه مدت در کشور قبرس به شرح زیر است:

انواع ویزای کوتاه مدت در کشور قبرس

کشورهایی که هیچ نماینده رسمی در کشور قبرس ندارند، باید یک پاسپورت با حداقل 2 سال اعتبار داشته باشند تا بتوانند برای ویزای مجوز کار اقدام کنند. همچنین شهروندان کشورهای جهان سوم که مایل به شروع کار در قبرس هستند می ‌توانند در صورت داشتن بودجه کافی، برای ویزای 30 روزه اقدام کنند. ویزای ترانزیت قبرس به مسافران اجازه می‌دهد بدون ورود به این کشور از منطقه بین‌المللی قبرس عبور کنند. بازرگانان، رانندگان یا گردشگران که به دنبال اقامت در قبرس نیستند باید ویزای ترانزیت دریافت کنند. برای اخذ ویزا هراه قبرس با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید، امید بر آن است که مطالب مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

سوالات درباره ویزای همراه قبرس

سوالاتی که درمورد ویزای همراه قبرس برای متقاضیان پیش آمده است:

  • چه کسانی می توانند ویزای همراه قبرس را به دست آورند؟ تنها در صورتی اخذ ویزای همراه قبرس برای خانواده متقاضی امکانپذیر می باشد که اقامت شخص اصلی از طریق استخدام و یا کارآفرینی ، سرمایه گذاری و ثبت شرکت باشد. لذا دانشجو در صورت متاهل بودن نمی تواند برای ویزای همراه همسر و فرزندان خود اقدام کند و امکان اخذ ویزای همراه برای خانواده وی وجود ندارد.
  • محدودیت های ویزای همراه قبرس چیست؟ در صورتی که همراهان دانشجو از طریق ویزای توریستی در قبرس اقدام کنند، نمی توانند از بیمه درمانی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :