ویزای مسافرتی مکزیک

ویزای توریستی مکزیک

ویزای توریستی مکزیک

فرهنگ، سواحل و غذاهای منحصر به فرد، همه این مزیت ها سالانه مهاجران بسیاری را برای دریافت ویزای توریستی مکزیک ترغیب می کند. فرهنگ و سنت گسترده رنگ و درخشش متفاوتی به این کشور می بخشد. مکزیکوسیتی پایتخت این کشور، سبک زندگی شهری را با مراکز خرید شیک و بارهای شبانه ارائه می کند. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، ممکن است مجبور شوید درخواست ویزای توریستی مکزیک را تکمیل کنید.

از سوی دیگر، مکان های زیادی برای بازدید و تعداد زیادی گزینه وجود دارد که می توانید از انجام آنها در این کشور لذت ببرید. هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مطالب ارتقاء سطح معلومات شما عزیزان در خصوص ویزای توریستی مکزیک می باشد. مکزیک در شمال، با ایالات متحده آمریکا و در جنوب شرق با بلیز و گواتمالا مرز مشترک دارد. از سوی دیگر با کوبا و هندوراس حاشیه های دریایی مشترک دارد.

درخواست ویزای توریستی مکزیک به صورت آنلاین

حتما به این فکر می کنید که چگونه برای درخواست آنلاین ویزای توریستی مکزیک اقدام کنید، پاسخ به این سوال بسیار ساده است. شما برای درخواست ویزای توریستی مکزیک به صورت آنلاین، فقط باید مراحل زیر را طی کنید:

مراحل آنلاین درخواست ویزای توریستی مکزیکتوضیحات
ورود به سایتباید وب سایت ثبت درخواست آنلاین ویزای توریستی مکزیک را باز کنید. سپس کشوری که در حال حاضر در آن اقامت دارید و کشوری که برای آن ویزای توریستی می خواهید را وارد کنید.
تکمیل فرم درخواستفرم درخواست ویزای توریستی خود را پر کنید. در صورت ارائه هر گونه اطلاعات نادرست در فرم، اداره مهاجرت مکزیک موظف است درخواست شما را لغو کند.
بارگذاری مدارکمدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی مکزیک را بارگزاری کنید. همچنین مطمئن شوید که آنها را در دسترس داشته باشید و پس از اسکن واضح آنها را آپلود کنید.
پرداخت هزینه درخواست ویزای توریستیهزینه مورد نیاز برای اخذ ویزای خود را بپردازید. می توانید از چندین روش پرداخت الکترونیکی، کارت بدهی، کارت اعتباری و سایر پرداخت کنید.

الزامات اخذ ویزای توریستی مکزیک

افرادی که قصد سفر به مکزیک و دریافت ویزای توریستی این کشور را دارند باید الزاماتی را در این خصوص رعایت کنند که عبارت اند از:

  • ارائه پاسپورت معتبر، با حداقل 6 ماه اعتبار
  • گواهی اشتغال به کار، اصل نامه به زبان انگلیسی از طرف شرکت که موقعیت و حقوق ماهیانه شما را توصیف می کند. (در صورتی که با هدف کار برای ویزای توریستی مکزیک اقدام می کنید)
  • نامه اصلی به زبان انگلیسی از مدرسه، که نشان می دهد شما دانشجوی تمام وقت در مکزیک می باشید. (در صورت اخذ ویزای توریسیتی برای تحصیل در مکزیک)
  • صورت حساب بانکی 3 ماهه، البته برای افراد زیر 25 سال امکان ارائه صورت حساب والدین وجود دارد.
  • فرم درخواست تکمیل شده
  • عکس رنگی در سایز پاسپورت
  • مدرک اقامت

همچنین قانون مکزیک به مقامات مهاجرتی مکزیک اجازه می دهد که اگر مهاجران در مکزیک یا جاهای دیگر متهم و محکوم شده باشند، از ورود به این کشور جلوگیری کنند.

الزامات اخذ ویزای توریستی مکزیک

شرایط ورود و خروج با ویزای توریستی مکزیک

از مهمترین شرایط ورود و خروج با ویزای توریستی مکزیک این مورد می باشد که یک دفترچه گذرنامه معتبر برای ورود به مکزیک الزامی است. از سوی دیگر مسافرانی که از طریق زمینی وارد مکزیک می شوند باید ویزای توریستی معتبر به همراه داشته باشند. همچنین بازدیدکنندگان باید مدت اقامت مجاز را که نوشته شده است را تایید کنند. علاوه بر این، مقامات مهاجرت مکزیک می توانند از شما بخواهند، که ویزای توریستی خود را در هر زمانی ارائه دهید.

حتی ممکن است شما را در حین بررسی وضعیت مهاجرت، اگر ویزا یا مدرکی مبنی بر وضعیت قانونی خود در مکزیک به همراه نداشته باشید بازداشت کنند. علاوه بر این، مسافرانی که کالاهایی فراتر از وسایل شخصی خود به ارزش 2500MXN (پزو مکزیک) یا بیشتر وارد می کنند. باید این کالاها را در گمرکات مکزیک ثبت کنند. این امر در مورد کالاها یا لباس های مستعمل از جمله اقلام اهدایی نیز صدق می کند. همچنین والدین، یا قیم قانونی که با فرزندان خردسال مکزیک را ترک می کنند، در صورت سفر جداگانه، باید رضایت نامه محضری والدین دیگر را همراه داشته باشند.

کارت توریستی مکزیک

کارت توریستی مکزیک یک سند مسافرتی محسوب می شود، که اغلب برای بازدید کنندگانی که با هدف گردشگری وارد مکزیک می شوند لازم است. اگر چه به عنوان ویزای توریستی شناخته می شود، اما کارت توریستی به طور رسمی ویزای مکزیک محسوب نمی شود و به هیچ وجه جایگزین آن نمی شود. از سوی دیگر فرآیند درخواست جهت کارت توریستی مکزیکی شما ساده و کاملا آنلاین می باشد و نیازی به مراجعه به کنسولگری ندارد.

همچنین می توانید ظرف 30 روز پس از ورود خود به مکزیک برای کارت توریستی مکزیک درخواست دهید. کارت توریستی مکزیک نیز به دو دسته، کارت توریستی زمینی و کارت توریستی هوایی تقسیم می شود. همچنین هزینه کارت توریستی مکزیک بسته به اینکه از طریق زمینی یا هوایی وارد مکزیک می شوید و اینکه می خواهید مدارک شما با چه سرعت پردازش شود مهم است. هزینه کارت توریستی هوایی مکزیک 135MXN (پزو مکزیک) می باشد و هزینه کارت توریستی زمینی این کشور نیز 195MXN (پزو مکزیک) است.

تمدید ویزای توریستی مکزیک

مکزیک کشور زیبایی است، و گاهی اوقات برای گشت و گذار بیشتر در این کشور باید به فکر تمدید ویزای توریستی مکزیک باشید. وب سایت مهاجرت مکزیک به شما ویزای 60 یا 180 روزه می دهد. اگر می خواهید مدت طولانی تری در این کشور بمانید باید با مقامات مکزیک در مورد تمدید ویزای این کشور مصاحبه کنید.

همچنین برای تمدید ویزای توریستی مکزیک باید مراحل زیر را به صورت کامل طی کنید:

  • به نزدیک ترین اداره مهاجرت مکزیک مراجعه فرمایید.
  • باید چندین سند ارائه دهید که شامل پاسپورت، یک کارت توریستی معتبر و مدرکی مبنی بر وجوه کافی در حساب بانکی شما می شود.
  • همچنین از شما خواسته می شود فرم درخواست تمدید ویزای توریستی مکزیک را پر کنید. همچنین آن را به بانک ببرید تا پرداخت ویزای توریستی را تایید کنید.

روند تمدید ویزای توریستی مکزیک خسته کننده است، و از این رو باید صبح زود در دفتر مهاجرتی حضور داشته باشید. به همین سبب برای تسهیل در این امر می توانید با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :