مهاجرت تحصیلی ایرلند

ویزای تحصیلی ایرلند

ویزای تحصیلی ایرلند

ویزای تحصیلی ایرلند یکی از مناسب ترین روش ها برای اخذ اقامت این کشور است، از طرفی میزان پذیرش متقاضیان در سال های اخیر رو به رشد بوده است. ایرلند یک جزیره واقع در اقیانوس اطلس شمالی است. مردم این کشور رفتار دوستانه‌ ای با مهاجران دارند به همین دلیل انتخاب بسیاری از افراد برای مهاجرت است اما ابتدا باید اقدام به اخذ ویزا کنند. این کشور امنیت بسیار بالایی دارد، برای زندگی بهتر و آسان تر در این کشور باید از قوانین اجتماعی و فرهنگی آن آگاه بود. ایرلند به دلیل داشتن کیفیت بالای زندگی، فرهنگ دوستانه و سیستم آموزشی عالی مقصدی محبوب در بین مهاجران است. برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه ویزای تحصیلی تا انتهای مقاله با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

دلایل اخذ ویزای تحصیلی ایرلند

برای تحصیل در مقاطع مختلف به ایرلند مهاجرت کنند و اقدام به دریافت ویزای تحصیلی ایرلند کنند. برای مهاجرت تحصیلی به ایرلند باید اقدام به اخذ اقامت ایرلند از طریق تحصیل کنید که به آسانی امکان ‌پذیر است. طبق این شرایط تحصیل در کشور ایرلند بدون مدرک زبان و شرکت در دوره ‌ای خاص برای افراد امکان پذیر است. اشخاص پس از دریافت ویزا تحصیلی ایرلند می‌ توانند در کشور های مختلف دیگر نیز به تحصیل خود مشغول شوند.

یکی از مهم ترین دلایل اخذ ویزای تحصیلی کشور ایرلند توسط افراد حتی اشخاصی که قصد دارند در رشته پزشکی تحصیل کنند. این موضوع است که شرایط ورود به دانشگاه های پزشکی انگلستان از طریق تحصیل ارزان در ایرلند برای این عزیزان امکان پذیر خواهد شد. در سال های اخیر شاهد بوده ‌ایم که درخواست‌ های ویزای تحصیلی ایرلند روبه افزایش بوده است. طبق گزارشات جدیدی که شبکه مهاجرت اروپا ارائه کرده است. در بین سال‌ های 2013 و 2017 تعداد دانشجویان بین‌المللی که برای تحصیل به ایرلند می آیند، افزایش 45% را نشان می ‌دهد.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایرلند

همه ساله از بسیاری از کشورهای غیر اتحادیه اروپا درخواست ویزای لازم برای ادامه تحصیل در ایرلند را به کشور ایرلند می دهند. اگر شما هم شهروندی از هر یک از کشورهای غیر از اتحادیه اروپا هستید و قصد ادامه تحصیل در کشور ایرلند را دارید ابتدا باید اقدام به اخذ ویزای تحصیلی ایرلند کنید. روند پذیرش دانشجویان در این کشور به 2 گونه است. براساس این که آنها درخواست تحصیل در یک موسسه آموزش عالی می ‌کنند و قصد تحصیل در یک رشته درسی دارند و یا در یک دوره زبان انگلیسی پذیرش می ‌خواهند بگیرند و وارد کشور ایرلند شوند.

اگر از دانشجویانی هستید که جزء کشورهای اتحادیه اروپا نیستید و قصد دریافت ویزای تحصیلی ایرلند را دارید، باید مدارک کامل پرداخت دوره های آموزشی را تهیه کنید و به موسسه عالی تحصیلی که می خواهید دوره خود را بگذرانید، ارائه دهید. شما قادر نخواهید بود از مزایای دولت بهره مند شوید. شما فقط می توانید حداکثر 7 سال در کشور ایرلند اقامت داشته باشید.

برنامه دوره های آکادمیک که منجر به دریافت جوایز متعدد می شود به شرح زیر است که دارای سطوح مختلف است:

  • مدرک کارشناسی عمومی به مدت 3 سال
  • مدرک افتخاری کارشناس به مدت 3 تا 4 سال
  • دیپلم عالی پس از اتمام مدرک کارشناسی افتخاری
  • کارشناسی ارشد دوره 1 ساله
  • مدرک کارشناسی ارشد
  • مدرک دکتری حدود 4 سال

جهت اطلاع از شرایط هزینه زندگی در ایرلند مقاله مخص شده را مطالعه بفرمائید.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی ایرلند

دانشگاه های معتبر جهت تحصیل ایرلند

اگر قصد دریافت ویزای تحصیلی ایرلند را دارید بهتر است با دانشگاه های معتبر این کشور نیز آشنا باشید. در ادامه ما به شما 5 دانشگاه برتر این کشور را معرفی می کنیم تا بتوانید برای تحصیل در ایرلند به دانشگاه مناسبی برای تحصیل مراجعه کنید.

دانشگاه های معتبر و برتر ایرلند به قرار زیر می باشد:

  • ترینیتی کالج دوبلین
  • کالج دانشگاه دوبلین
  • دانشگاه ملی ایرلند، گالوی
  • دانشگاه کالج کرک
  • دانشگاه ایالتی دوبلین

جهت اطلاع از شرایط تحصیل دندانپزشکی در ایرلند، پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

هزینه تحصیل در ایرلند

قبل از این که تصمیم به اخذ ویزای تحصیلی ایرلند برای تحصیل بگیرید، بهتر است ابتدا از تمکن مالی خود اطمینان کافی داشته باشید. اگر جز دانشجویانی که به ویزا نیاز دارند و جزء شهروندی اتحادیه اروپا نیستند فقط قادر به کار نیمه وقت هستید، اما نباید به این درآمد متکی باشید زیرا که تمامی هزینه های زندگی و تحصیل شما را پاسخگو نخواهد بود. این که دقیقا به چه مقدار پول برای زندگی و تحصیل در ایرلند نیاز دارید کاملا بستگی به نوع اقامت شما و سبک زندگی شخصی شما دارد. به طور متوسط هزینه سالانه یک دانشجو بین 7000$ تا 12000$ (دلار آمریکا) هزینه زندگی و تحصیل تخمین زده می ‌شود. علاوه بر هزینه های دوره تحصیلی هزینه های دیگری نیز وجود دارد.

تمکن مالی از جهت عدم بروز مشکلات مالی برای دانشجویان اهمیت دارد. به طوری که این مسئله از مهم ترین معیارهای گزینش دانشجو محسوب می شود. از دانشگاه های ایرلند به راحتی می تواند در ایرلند و یا دیگر کشورهای اروپایی صاحب شغل شد. برای اخذ ویزای تحصیلی ایرلند می‌توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و به راحتی به این کشور برای تحصیل یا زندگی مهاجرت کنید. این مجموعه آمادگی دارد در کوتاهترین زمان و کم ‌ترین هزینه ویزای تحصیلی شما را اخذ نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :