شرایط ایتالیا

هزینه زندگی در ایتالیا

هزینه زندگی در ایتالیا

هزینه زندگی در ایتالیا به سبک زندگی و محل اقامت بستگی دارد که البته هزینه های مسکن در شهرهای توریستی بیشتر است. می توانید با انتخاب یک شهر کوچک، مقدار زیادی در هزینه املاک و مستغلات، که هزینه اصلی شما را برای هزینه زندگی در ایتالیا تشکیل می دهد، صرفه جویی کنید. البته این به معنای قربانی کردن کیفیت زندگی نیست، چون حتی در شهرهای استانی رویدادهای فرهنگی، مناظر تاریخی و یک شیوه زندگی اصیل ایتالیایی وجود دارد. این مقاله به بررسی هزینه زندگی در ایتالیا در بخش های مختلف پرداخته که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان مهاجرت به ایتالیا ارائه می شود.

هزینه زندگی در ایتالیا برای مهاجران

ایتالیا کشوری شگفت انگیز برای مهاجران در خصوص مهاجرت به ایتالیا است. از غذا گرفته تا فرهنگ، مد و آب و هوا، این مکان باورنکردنی برای تعطیلات، کار و زندگی است. هزینه زندگی در ایتالیا بسته به موقعیت مکانی متفاوت است، درست مانند ایالات متحده و سایر نقاط اروپا. به طور کلی، مناطق شمالی ایتالیا و شهرهای بزرگ پرهزینه تر هستند. هزینه این مناطق بیشتر از هزینه زندگی در آمریکا است. اما اگر از مراکز توریستی دوری کنید و زندگی در یک شهر کوچک را انتخاب کنید، می تواند کاملا مقرون به صرفه باشد.

به علاوه، شهرهای کوچک مملو از فرهنگ، زیبایی طبیعی، غذاهای شگفت انگیز و سبک واقعی ایتالیایی هستند. به عنوان یک مهاجر، معمولا بهتر است یک شهر متوسط ​​را انتخاب کنید که بهترین های هر 2 جهان را ارائه می دهد. در یک شهر متوسط، از همه چیزهایی که ایتالیا برای ارائه دارد، از جمله اقامتگاه های شگفت انگیز و فضای آرام ایتالیایی لذت خواهید برد. همچنین هزینه زندگی مناسب تر از یک شهر بزرگ خواهد بود.

درصد بخش های مختلف هزینه زندگی در ایتالیا روی نمودار زیر، مشخص شده است:

درصد بخش های مختلف هزینه زندگی در ایتالیا

هزینه های مسکن بخشی از هزینه زندگی در ایتالیا

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، هزینه مسکن بعد از هزینه بازار، بزرگترین بخش هزینه زندگی در ایتالیا است. هزینه مسکن با توجه به شهر محل زندگی شما بسیار متفاوت است. برای مهاجرانی که سبک زندگی مجلل را ترجیح می دهند، شهرهای گران قیمت مانند رم و میلان، اقامتگاه های عجیب و غریبی ارائه می دهند. یک آپارتمان کوچک یک خوابه در نزدیکی مرکز شهر در یک شهر بزرگ اجاره کنید و احتمالا حداقل €1469 (یورو) در ماه هزینه خواهید کرد.

به طور کلی، زندگی در رم یا میلان با زندگی در شهرهایی مثل نیویورک یا لندن قابل قیاس است. برای هزینه کمتر، شهرهای کوچک در مناطق جنوبی آپارتمان هایی با اجاره ماهانه حداقل €587 (یورو) در ماه ارائه می دهند. اگر چیزی بین این 2 را ترجیح می دهید، می توانید انتظار داشته باشید که حدود €979 (یورو) برای اجاره یک اتاق خواب در یک شهر متوسط ​​بپردازید.

هزینه های مسکن بخشی از هزینه زندگی در ایتالیا

هزینه زندگی در ایتالیا در قسمت حمل و نقل

هزینه سوخت به عنوان بخشی از هزینه زندگی در ایتالیا، بسیار گران است. یک گالن گاز حدود €6.50 (یورو) برای شما هزینه خواهد داشت. در مقایسه با سایر موارد موجود در این لیست، این منطقه ای است که قیمت ها بسیار بالاتر از ایالات متحده است. در حالی که بیشتر قیمت ها با ایالات متحده قابل مقایسه هستند، شما باید بودجه بیشتری برای سوخت نسبت به خانه خود اختصاص دهید.

اگرچه قیمت سوخت نسبتا بالا است، خودروهای اروپایی و ایتالیایی از نظر اندازه کوچکتر هستند. آنها همچنین تمایل به مصرف سوخت بیشتری نسبت به اکثر وسایل نقلیه آمریکایی دارند. اگر می خواهید در یک شهر بزرگ زندگی کنید، حمل و نقل عمومی بسیار مقرون به صرفه است. هزینه متوسط ​​یک پاس ماهانه معمولا حدود €39 (یورو) است. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به ایتالیا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

هزینه های پوشاک و مراقبت های بهداشتی در ایتالیا

در این قسمت هزینه زندگی در ایتالیا را در بخش های سرگرمی، پوشاک و مراقبت های بهداشتی بررسی می کنیم. هزینه پوشاک و مراقبت شخصی در ایتالیا که به عنوان مرکز مد جهان است هنگفت خواهد بود. اما برای مهاجران معمولی که چندان اهل مد نیستند، متوجه خواهند شد که لباس ‌ها فقط کمی گران ‌تر از آمریکا هستند.

سیستم مراقبت های بهداشتی ایتالیا یکی از بهترین ها در جهان است. از اینرو با طرح ملی مراقبت های بهداشتی آنها، می توانید انتظار داشته باشید که کمتر از آنچه در ایالات متحده پرداخت می کنید، مراقبت های بهتری دریافت کنید. همچنین می توانید طرح ملی را با بیمه درمانی خصوصی تکمیل کنید تا دسترسی سریع تری دریافت کنید.

کارشناسان متخصص و مشاورین مجرب در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمات رسانی در زمینه انواع مهاجرت به متقاضیان مهاجرت به اروپا و سایر قاره ها می باشند. متقاضیان می توانند با برخورداری از کمک ها و راهنمایی مشاورین باتجربه و کارشناسان مسیر رسیدن به اهداف مهاجرتی خود را تسهیل بخشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :