مهاجرت کاری آلمان

موسسات معتبر کاریابی در آلمان

موسسات معتبر کاریابی در آلمان

اگر به عنوان یک فرد خارجی به دنبال پیدا کردن شغل در آلمان هستید، دشوار است که بدانید موسسات معتبر کاریابی در آلمان کدام یک می باشند. به خصوص اگر در آلمان به دنبال مشاغل انگلیسی زبان باشید. با این وجود، اگر از مدرک فنی حرفه ای خوبی برخوردار باشید و تجربه کاری مناسب داشته باشید یا بتوانید به زبان آلمانی صحبت کنید، شانس خوبی برای یافتن شغل در آلمان خواهید داشت. مخصوصا در بخش هایی که کشور آلمان نیازمند نیرو می باشد پیدا کردن کار آسان تر خواهد بود.

اتباع غیر آلمانی و غیر اتحادیه اروپایی نیز در صورت داشتن شرایط مناسب، می توانند در آلمان کار مناسب بیابند. آلمان در سال های اخیر از مهاجران استقبال کرده که به عنوان یک ارزش اضافی برای اقتصاد و جمعیت آلمان تلقی می شود. در کشور آلمان راه های متعددی برای پیدا کردن کار وجود دارد که می توان به سایت های کاریابی، روزنامه ها، آؤانس ها و موسسات کاریابی معتبر در آلمان اشاره کرد. در ادامه این مطالب مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخرند تا شما را با تعدادی از این موسسات و آژانس های کاریابی آشنا کنند.

مجوز کار در آلمان

به دست آوردن شغل سودآور در آلمان مستلزم داشتن مجوز کار، به عنوان یک مجوز برای اجازه فعالیت در بازار کار آلمان است. در راه اخذ مجوز کار، داشتن اجازه اقامت به عنوان یک مجوز جدا برای اقامت در آلمان اجباری است. پیش از این، مهاجران موظف بودند در دو مقام مختلف متقاضی دریافت اجازه کار و اقامت شوند، اما اخیرا این روند با تصویب بخشنامه ای برای مجوز واحد از اتحادیه اروپا ساده سازی و هماهنگ شده است.

با توجه به قوانین آلمان، افراد کشور های عضو اتحادیه اروپا همراه با برخی کشورهای دیگر مانند آمریکا و استرالیا و چند کشور دیگر نیازی به اخذ مجوز برای کار در آلمان نمی باشند. اما ایرانیان برای ورود به آلمان و کار در این کشور مستلزم دریافت مجوز از سوی دولت این کشور هستند. مجوز کار در آلمان پس از بررسی های انجام شده و ارزیابی شرایط برای متقاضیان توسط سفارت آلمان صادر می گردد.

انواع مجوز اقامت و کار در آلمان

قانون مهاجرت که از سال 2005 به عنوان قانون اقامت نیز شناخته می شود. مزایا، شرایط و قوانینی را برای افراد خارجی که می خواهند برای اقامت و پناهندگی در آلمان اقدام کنند را در بر می گیرد. هم اکنون مهاجرت از طریق کار یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به آلمان است که از طریق موسسات کاریابی و سایت های کاریابی این روند ساده تر گشته است.

  • ویزا خود نوعی اجازه اقامت است. به فرد خارجی اجازه می دهد تا در یک دوره توافق شده در ویزا در آلمان اقامت یابد.
  • برای اقامت طولانی تر در آلمان، افراد خارجی می توانند با اجازه اقامت موقت در ابتدا در این کشور ساکن شوند و اقامت خود را تمدید کنند.
  • اتباع غیر اتحادیه اروپا که برای اولین بار وارد آلمان می شوند به منظور اقامت (یعنی کار و اقامت) موظف به اخذ ویزای کار آلمان هستند.
  • اجازه اقامت دائم برای افرادی صادر می شود که 5 سال گذشته دارای اجازه اقامت موقت بوده اند.
  • مجوزهای اقامت دائم بیشتر به کارگران ماهر و دارندگان بلوکارت اتحادیه اروپا اعطاء می شود.

مهاجر برای ورود و اقامت در آلمان با مقاصد مختلف، باید با داشتن یکی از این موارد که شامل ویزا، مجوز اقامت موقت، دارندگان بلوکارت آلمان، مجوز اقامت دائم و مجوز اقامت طولانی مدت اتحادیه اروپا به خاک این کشور ورود پیدا کند.

معرفی موسسات کاریابی معتبر در آلمان

به صورت کلی 2 روش اصلی برای کاریابی در آلمان وجود دارد. روش اول تماس با کارفرما و بستن قرارداد قبل از سفر و ورود به این کشور است که در صورت نداشتن رابط و نبودن جزء کشورهای اتحادیه اروپا این امر دشوار به نظر می رسد. روش دوم استفاده از موسسات کاریابی معتبر در آلمان و همچنین سایت های کاریابی، روزنامه ها و تبلیغات در بخش های متفاوت می باشد.

در اینجا برخی از موسسات معتبر کاریابی در آلمان معرفی شده اند:

شمارهنام موسسه کاریابیتوضیحات
1International Recruitment Company (IRC)این موسسه یکی از بهترین آژانس های استخدامی در آلمان شناخته می شود.
2Kelly Services GmbHاین موسسه تخصص و تبحر ویژه ای در برقراری ارتباط بین افراد جویای کار و کارفرمایان دارد.
3Approach Peopleاین موسسه نیز با تجربه 20 ساله خود یکی از بهترین موسسات کاریابی در آلمان شتاخته می شود.
4Connectjobsموسسه ای خوب برای استخدام سریع در آلمان است.
5Jobnexusاین موسسه با مشاورین شغلی ارتباط دارد و کار می کند.
6Adaptive Business Groupیک موسسه جهانی با تجربه ای زیاد در این زمینه می باشد.
7Emeraldoبا استفاده از این موسسه می توانید به راحتی شغل مورد نظر خورد را بیابید.
8JAC Recruitmentبا ثبت نام در این موسسه می توانید حرفه خود را گسترش دهید.

معرفی موسات کاریابی معتبر در آلمان

آژانس کاریابی فدرال آلمان

این آژانس وابسته به دولت یکی از بزرگترین آژانس های استخدامی در کشور آلمان می باشد که با بیش از 600 زیرمجموعه به فعالیت خود ادامه می دهد. این آژانس شبکه گسترده ای بین کارفرمایان و کارجویان ایجاد کرده است و به افراد جویای کار خدمات ارائه می کند. برای یافتن کار به پورتال این آژانس مراجعه کنید و با ثبت نام و درج اطلاعات خود شغل مورد نظر خود را بیابید.

پورتال چند زبانه به رسمیت شناختگی در آلمان اطلاعاتی در مورد امکان دریافت گواهینامه های حرفه ای خارجی در آلمان ارائه می دهد. علاوه بر این، این آژانس اطلاعات مهمی در مورد مبانی حقوقی، روش های شناسایی بهترین مشاغل آلمان و خدمات مشاوره ای موجود را به صورت مختصر در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

موسسه کاریابی IRC آلمان

موسسه بین المللی استخدام IRC در آلمان واقع شده است. آنها برای شرکت های بین المللی و شرکت های آلمانی نیروی کار معرفی و استخدام می کنند. بخش منابع انسانی کاندیداها را هدایت می کند، مشاغل را تبلیغ می کند، به کارفرمایان و کارجویان مشاوره می دهد. در مواردی از این قبیل فعالیت می کند. در خصوص مهاجرت به آلمان و کسب اطلاعات بیشتر مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

آدرس و موقعیت این موسسه به صورت زیر می باشد:

پارامترشرح
آدرسMunich Germany, Lowengrube 1080333 Muchen
تلفن4989990184+
وب سایتwww.ircgmbh.de
ایمیلinfo@ircgmbh.de

موسسه کاریابی Kelly Service GmbH در آلمان

از سال 1964، Kelly Services GmbH متخصص در مدیریت منابع انسانی و مدیریت استعدادهای درخشان در شرکت ها بوده است. در مناطق مختلف و بخش های متفاوت، نیروی کار به کارفرمایان معرفی می کند. در این رابطه با کارفرمایان همکاری می کند. این موسسه مقر آن در هامبورگ است. از این رو به عنوان موسسه معتبر کاریابی فعالیت دارد که دارای زیرمجموعه هایی است که در 30 کشور و همچنین سایر شهرها و سرزمین های آلمان گسترش یافته است.

آدرس و موقعیت این موسسه به صورت زیر می باشد:

پارامترشرح
آدرسLübecker Str. 128, 22087 Hamburg, Germany
تلفن494020769770+
ساعات کاریهمه روزه 8 صبح تا 5 بعد از ظهر به جزء روزهای شنبه و یکشنبه
ایمیلinfo@kellyservices.de

توجه داشته باشید که تسلط بر زبان آلمانی یکی از عوامل موثر در موفقیت شما برای مهاجرت به آلمان و کار در این کشور می باشد. قراردادهای کاری به زبان آلمانی نوشته می شوند. معمولا این قراردادها به صورت 3 ساله بسته می شوند. برای دریافت اطلاعات از شرایط اخذ ویزای کار کشور آلمان و اقامت آلمان از طریق کار می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به صورت تلفنی و یا حضوری ارتباط برقرار کنید و از مشاوره وکیلان مجرب و با تجربه این موسسه در این خصوص بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :