مهاجرت تحصیلی کانادا

موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI)

موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI)

موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) فرصت های فراوانی را برای مطالعات تحقیقاتی، تحصیل امن، شهریه های مقرون به صرفه و آموزش با کیفیت بالا را ارائه می دهند. علاوه بر این موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) فرصت های سودآور پس از تحصیل را برای تمامی اتباع خارجی ارائه می دهد. جای تعجب نیست که کانادا به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سالها تجربه در امر مهاجرت تحصیلی، آماده ارائه مشاوره به دانشجویان بین المللی در زمینه شرایط موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) می باشد. با این حال، در نظر داشته باشید که، اتباع کشورهای خارجی برای تحصیل در موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) باید برای دریافت مجوز تحصیلی خود نیز اقدام نمایند. زیرا تحصیل در موسسات آموزشی منتخب کانادا بدون اخذ مجوز تحصیلی امکان پذیر نخواهد بود.

در کانادا مسئولیت اداره موسسات آموزشی منتخب این کشور (DLI) بر عهده استانداری یا منطقه اقامت این موسسه می باشد. علاوه بر این، توصیه می شود که اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، مطمئن شوید که موسسه آموزشی مورد نظر شما در لیست موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) قرار گرفته باشد. نکته قابل توجه این است که، موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) تمامی استاندارد های آموزش عالی استانی در این کشور را برآورده می کند. همچنین شایان ذکر است که، موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شوند.

در نهایت اینکه، فهرست موسسات آموزشی منتخب کانادا ممکن است شامل موارد زیر باشد:

فهرست موسسات آموزشی منتخب کانادا

شرایط فارغ التحصیلی از موسسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI)

طی سال های اخیر تغییرات قابل توجهی در شرایط فارغ التحصیلی دانشجویان از موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) صورت گرفته است. اصلی ترین تغییری که در شرایط فارغ التحصیلی دانشجویان در موسسات آموزشی منتخب کانادا صورت گرفته در حوزه مجوز کار بوده است. به طور کلی، از سپتامبر 2024 تغییراتی در صلاحیت مجوز کار پس از فارغ التحصیلی از موسسات آموزشی تعیین شده کانادا صورت گرفت. بنابراین دانشجویان بین المللی قبل از ثبت نام در برنامه های خاص در موسسات آموزشی منتخب کانادا باید برخی الزامات را در این حوزه رعایت کنند.

در این بخش از مقاله می توانید با برخی از تغییرات اساسی در مجور کار پس از فارغ التحصیلی از موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) آشنا شوید:

  • اگر برنامه تحصیلی خود در موسسات آموزش منتخب کانادا (DLI) قبل از سپتامبر 2024 تکمیل کنید، و 6 ماه پس از اتمام تحصیلات خود برای مدرک درخواست دهید، می توانید برای مجوز کار درخواست دهید.
  • اگر یک برنامه تحصیلی را در موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) بعد از سپتامبر 2024 شروع کنید، تنها در صورتی می توانید برای مجوز کار اقدام کنید که، تمامی مدارک خود را دریافت کرده باشید.
  • تمامی موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) و همه برنامه های تحصیلی در این موسسات شما را واجد شرایط برنامه اجازه کار پس از تحصیل نمی دانند.

شرایط فارغ التحصیلی از موسسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI)

لیست موسسات آمورشی منتخب کانادا (DLI)

آن دسته از اتباع کشورهای خارجی که قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارند، قبل از عزیمت به این کشور باید با لیست موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) به خوبی آشنا شوند. زیرا کانادا دارای یک لیست پربار است که طیف گسترده ای از انتخاب ها را برای متقاضیان از سراسر جهان فراهم می کند. بنابراین به عنوان یک دانشجوی بین المللی می توانید این موسسات را بر اساس استان یا شهری که قصد دارید در آن زندگی کنید، انتخاب کنید. همچنین باید به این نکته کلیدی توجه فرمایید که، تمامی موسسات آموزشی کانادا دارای شماره (DLI) هستند، که یک شماره شناسایی منحصر به فرد برای موسسات آموزشی برگزیده در این کشور است.

در جدولی که در این بخش از مقاله برای شما عزیزان تهیه و ارائه کرده ایم، می توانید با موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) بیشتر آشنا شوید:

لیست موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI)خصوصیات
کالج کلمبیاکالج کلمبیا که در شهر ونکوور کانادا واقع شده، برنامه های تحصیلی محبوبی را در رشته های مهندسی، رسانه، اقتصاد و علوم در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهد.
کالج آلگونکوینکالج آلگونکوین به عنوان یکی از موسسات آموزشی بزرگ کانادا از 4500 دانشجوی بین المللی پذیرایی می کند. این موسسه آموزشی در سال 1966 تاسیس شد.
کالج سنتنیالدانشجویان بین المللی می توانند از پردیس ها و اقامتگاه های دانشجویی این دانشگاه، به عنوان پایگاهی برای کشف بزرگترین شهر کانادا استفاده کنند.
کالج کاموسونکالج کاموسون که در شهر ویکتوریا واقع شده است، طیف گسترده ای از رشته ها را برای کمک به آماده سازی دانش آموزان برای حرفه خود ارائه می دهد.

در نمودار زیر می توانید با محبوب ترین موسسه آموزشی (DLI) کانادا از دیدگاه دانشجویان بین المللی آشنا شوید:

محبوب ترین موسسه آموزشی (DLI) کانادا از دیدگاه دانشجویان بین المللی

دلایل انتخاب موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI)

هر ساله دانشجویان بی شماری از سراسر جهان، به دلایل گوناگونی برای حضور در موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) درخواست می دهند.

دلایل انتخابات موسسات آموزشی منتخب در کانادا به شرح زیر می باشند:

دلایل انتخاب موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI)توضیحات
خدمات پیشرفتهخدمات دانشگاهی پیشرفته در کانادا به ویژه در موسسات آموزشی منتخب این کشور یکی از اصلی ترین دلایل دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور می باشد.
کیفیت زندگی عالیدر کنار کیفیت آموزشی بالا در موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) کیفیت زندگی در کانادا نیز یکی از اصلی ترین مزیت های این کشور برای تحصیل می باشد.
آموزش مقرون به صرفهآموزش مقرون به صرفه در موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) در سراسر جهان ارزشمند است. سیستم آموزشی در این موسسات بر اساس اصول فرصت های تحقیقاتی فراوان و آموزش مقرون به صرفه برای همه است.
محیطی امناین موسسات آموزشی کمترین میزان جرم را در سرتاسر کانادا و در بین موسسات آموزشی این کشور، به خود اختصاص داده اند.

البته لازم به ذکر است که، اغلب این بورسیه ها بر اساس شایستگی به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موسسات آموزشی منتخب کانادا (DLI) به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :