مهاجرت به کشور موناکو

مهاجرت به موناکو

مهاجرت به موناکو

این کشور شاه نشین سالانه افراد بسیاری را از سراسر جهان برای مهاجرت به موناکو ترغیب می کند و این موضوع در امر مهاجرت تاثیرگذار خواهد بود. موناکو بزرگترین شبکه جهانی برای مهاجران است که جوامعی در 450 شهر در سراسر جهان دارد. این کشور با فرانسه هم مرز است و در نزدیکی مرز فرانسه و ایتالیا قرار دارد. همچنین موناکو دومین ایالت کوچک جهان پس از واتیکان است. در این ایالت حدود 38000 نفر زندگی می کنند و زبان رسمی این کشور فرانسوی است.

همچنین موناکو آموزش عالی، ارتباطات پیشرفته، امکانات حمل و نقل و پزشکی سطح بالایی را برای مهاجران ارائه می دهد. این کشور از دیرباز به عنوان زمین بازی افراد ثروتمند و مشهور شهرت داشته است. موناکو، با فرانسه و دریای مدیترانه همسایه است، و آب و هوای زیبا و معتدل را در کل سال ایجاد می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اینکه چگونه به موناکو مهاجرت کنیم، می توانید ما را در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و ارائه شده همراهی فرمایید.

راه های مهاجرت به موناکو

متقاضیان مهاجرت به موناکو می توانند به دلایل مختلق از این کشور دیدن فرمایند. سیاست های ویزای موناکو طیف گسترده ای از انتخاب ها را برای افرادی که به دنبال بازدید از موناکو هستند ارائه می دهد.

انواع ویزا و شرایط مهاجرت به موناکو به شرح زیر می باشد:

انواع ویزای موناکوخصوصیات
ویزای توریستی موناکوویزای توریستی موناکو را می توان با کمک برنامه سفر، قولنامه پشتیبانی مالی و رزرو هتل برای اقامت خود در موناکو به دست آورد.
ویزای تجاری موناکوممکن است برخی از متقاضیان برای مقاصد تجاری از موناکو دیدن کنند. برای گرفتن ویزا در چنین شرایطی، به دعوت نامه از شرکتی در موناکو نیاز دارید. همچنین برای اثبات توانایی های مالی و نامه های حمایتی خود به افتتاح حساب بانکی نیاز دارید.
ویزای تجاری موناکوسیاست ویزای موناکو به شما این امکان را می دهد که ویزای پزشکی این کشور را دریافت کنید. برای این کار به نامه ای از پزشک مشاور در موناکو نیاز دارید.

مهاجرت کاری به موناکو

قبل از مهاجرت و کار در موناکو باید مجوز کار یا کسب و کار، با توجه به شغلی که قصد انجام آن را دارید دریافت کنید. همچنین در حین کار و زندگی در موناکو می توانید از برنامه های مختلف تامین اجتماعی اجباری هم برای کارمندان و هم برای افراد خود اشتغال بهره مند شوید.

در نمودار زیر می توانید بخش های کلیدی کسب و کار در موناکو را مشاهده فرمایید:

بخش های کلیدی کسب و کار در موناکو

از سوی دیگر، اگر به فکر راه اندازی شرکت خود، کار در موناکو به عنوان فریلنسر یا هر شکل دیگری از خود اشتغالی هستید، به یک مجوز تجاری نیاز دارید. که این مجوز توسط وزیر دولت موناکو به مهاجران اعطاء می شود. همچنین واجد شرایط بودن شما جهت کار در موناکو، به شهرت، صلاحیت حرفه ای شما و ساختار و اندازه کسب و کار شما بستگی دارد. همچنین ساعات کاری قانونی در هفته 38 ساعت تعیین شده است. علاوه بر این، هر زمانی که برای کار سپری شود که از این محدودیت ها فراتر رود به عنوان اضافه کاری محسوب می شود.

دلایل و قوانین مهاجرت به موناکو

دلایل و شرایط مهاجرت به کشور موناکو وجود دارد، که سالانه افراد مختلف را جهت زندگی، کار یا تحصیل در موناکو می کشاند. از مهمترین دلایل مهاجرت به موناکو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رژیم مالیاتی بسیار مناسب (مالیات بر درآمد صفر، مالیات بر عایدی سرمایه صفر، مالیات بر ثروت صفر و مالیات بر ارث صفر برای وراث مستقیم)
  • یک محیط بسیار امن برای مهاجران و خانواده های آنها، حضور پلیس بالا
  • مدارس محلی و بین المللی با کیفیت در موناکو
  • مراقبت های بهداشتی عالی
  • نزدیک به انگلستان و شمال اروپا
  • در موناکو انگلیسی به خوبی صحبت می شود.
  • محیط تجاری دوستانه برای مهاجران و ساکنان موناکو
  • کوه های بسیار زیبا با 4 پیست اسکی
  • فعالیت های فرهنگی، موسیقی و رقص در طول سال
  • انجمن های بین المللی منظم
  • رویدادهای ورزشی مهم، از جمله گرندپریکس، فرمول یک و مسابقات تنیس مونت کارلو
  • ساکنان موناکو از تابستان های آفتابی قابل ملاحظه و زمستان های بسیار معتدل لذت می برند.

دلایل مهاجرت به موناکو

شرایط مهاجرت و اخذ اقامت موناکو

افرادی که قصد مهاجرت و اقامت موناکو را دارند باید برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنند. برای اخذ اقامت موناکو باید واجد شرایط موارد زیر باشید:

  • باید مقیم موناکو باشید.
  • مالک خانه یا آپارتمان، یا مدیر یا صاحب یک واحد شرکتی در این کشور باشید.
  • داشتن منابع مالی کافی، البته این شرط با سپرده گذاری در بانک مونگاسک برآورده می شود. همچنین اکثر بانک ها برای افتتاح پرده اولیه از 500000€ تا 1200000€ (یورو) نیاز دارند.

علاوه بر این، می توانید هنگام مهاجرت به موناکو افراد تحت تکفل خود را در درخواست اقامت این کشور بگنجانید. مشروط بر اینکه ملک شما دارای اتاق خواب های کافی باشد تا تعداد افراد متقاضی را در خود جای دهد. علاوه بر این، اولین کارت اقامت موناکو، دارای اعتبار یک ساله می باشد که هر ساله تا 3 سال قابل تمدید است. هزینه مهاجرت به موناکو با توجه به روش انتخابی جهت مهاجرت به کشور موناکو متفاوت خواهد بود.

از دیگر الزامات اقامت موناکو پس از مهاجرت به شرح زیر می باشد:

الزامات اقامت موناکو پس از مهاجرت

مهاجرت از طریق خرید ملک در موناکو

خرید ملک در موناکو به این گونه است که هیچ مانع قانونی وجود ندارد که مهاجران را از خرید ملک در موناکو منع کند. اگر هنگام مهاجرت به موناکو تصمیم به خرید املاک و مستغلات دارید، سایت های فهرست بندی متعددی وجود دارد که می توانید مرور کنید. از سوی دیگر در مورد معامله واقعی، یک سردفتر باید آن را اجرا و احراز هویت کند. بنابراین برای هزینه های دفتر اسناد رسمی آماده باشید. به طور مثال، در سال 2023 آمار رسمی در مورد قیمت خرید آپارتمان در موناکو را 48000€ (یورو) در هر متر مربع اعلام کرد.

همچنین برای املاک نوساز، میانگین قیمت فروش 7.5 میلیون € (یورو) در سال 2023 و رقم خیره کننده 13 میلیون € (یورو) در سال 2023 را اعلام کرده است. مهاجرت به کشورهای خارجی همواره دارای سختی های خاص خود می باشد، که متقاضیان باید برای تسهیل در این امر با متخصصان این حوزه در ارتباط باشند. طبق آمار در سال گذشته، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با نزدیک به 100000 اعزام مهاجر به خارج از کشور، رتبه اول را در موسسات مهاجرتی ایران به خود اختصاص داد.ه است به همین سبب شما عزیزان می توانید جهت تسهیل در امر چگونگی مهاجرت به موناکو با مشاوران مجرب این موسسه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :