مهاجرت به کشور اسکاتلند

مهاجرت به اسکاتلند

مهاجرت به اسکاتلند

برای مهاجرت به اسکاتلند بهتر است بدانید که این کشور در شمال غربی اروپا قرار دارد و با کشورهای انگلیس، ولز و ایرلند همسایه است. اسکاتلند بعد از انگلیس بزرگ ترین کشور در منطقه بریتانیا است. پایتخت اسکاتلند، ادینبورگ است. هرچند شهر گلاسکو در این کشور شناخته شده تر است چرا که مهم ترین شهر صنعتی و تجاری در منطقه بریتانیا است. اسکاتلند از نظر مناظر طبیعی، زیبایی های چشمگیری دارد و از این نظر گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. زبان رسمی مردم اسکاتلند انگلیسی است هر چند به زبان اسکاتلندی نیز صحبت می کنند. واحد پول این کشور پوند می باشد. با مطالعه مقاله زیر که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه و بررسی شده، می توانید اطلاعات بیشتری در زمینه مهاجرت به اسکاتلند به دست آورید.

انواع مهاجرت به اسکاتلند

کشور اسکاتلند به دلیل کمبود کارگر به جذب مهاجران علاقه مند است. بسیاری از جوانان اسکاتلندی به دلیل سطح بالاتر درآمد و زندگی به انگلستان مهاجرت می کنند. میانگین سنی ساکنین کشور اسکاتلند 45 سال است. هزینه زندگی در اسکاتلند گران است، اما این امکان برای مهاجران وجود دارد که هم به عنوان یک متخصص ماهر و هم فردی با مدارک تحصیلی پایین، در این کشور مشغول به کار شوند. اگر تصمیم مهاجرت به اسکاتلند را دارید، ابتدا باید بدانید که چه شرایطی برای مهاجران وجود دارد. مزیت دریافت مجوز اقامت در اسکاتلند برای کسانی است که قبلا محل کار آینده خود را در کشور جدیدی تعیین کرده اند. برای مهاجرت به اسکاتلند می توانید از طریق اشتغال ویژه اقدام کنید که برای ورود متخصصان ماهر طراحی شده است.

برای یافتن شغل، باید آزمونی را پشت سر بگذارید که با توجه به نتایج آن شغل مناسبی به شما پیشنهاد می شود. برای به دست آوردن مدرکی که به شما اجازه کار می دهد باید مراحلی را طی کنید. اسکاتلند همیشه از تاجران استقبال می کند. شما می توانید در یک پروژه سرمایه گذاری شرکت کنید به خصوص اگر تنها نماینده شعبه یک شرکت هستید که در اسکاتلند نمایندگی افتتاح کرده اید. این کشور به نمایندگان مشاغل خلاق، مثل هنرمندان، بازیگران، نوازندگان علاقه مند است. شما می توانید با تمام خانواده به کشور اسکاتلند نقل مکان کنید. اگر مدرک پزشکی دارید، می توانید انتظار دریافت مجوز اقامت را نیز داشته باشید. بازنشستگان با درآمد خوب، فرصت دریافت شهروندی اسکاتلند و اقامت دائم در اسکاتلند را دارند.

برای مهاجرت به اسکاتلند روش های مختلفی وجود دارد:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج

انواع مهاجرت به اسکاتلند

هزینه زندگی برای مهاجرت به اسکاتلند

مهاجرت به اسکاتلند بیشتر به دلیل امکانات با کیفیت برای تحصیل و درآمد بالا برای مشاغل مختلف صورت می گیرد. از طرفی چون زبان رسمی اسکاتلند انگلیسی است، مزیتی دیگر برای جذب مهاجران محسوب می شود. استاندارد زندگی در اسکاتلند بسیار بالاست. به عنوان مثال، متوسط حقوق یک افسر پلیس €2100 (یورو) در ماه است، در حالی که در لتونی درآمد یک افسر مجری قانون تنها €500 (یورو) است. کارگران ضمن داشتن مهارت بالا می توانند انتظار دستمزد بالاتری را نیز داشته باشند.

بیشترین هزینه زندگی در اسکاتلند مربوط به اجاره مسکن است. میزان اجاره مسکن در کشور اسکاتلند به شهری که قصد اقامت در آن را دارید، بستگی دارد. اجاره مسکن در پایتخت (ادینبورگ) نسبت به شهرهای دیگر کشور اسکاتلند بالاتر است. به عنوان مثال اجاره ماهیانه یک آپارتمان یک خوابه در ادینبورگ 1100£ (پوند) و در شهر گلاسکو 850£ (پوند) می باشد. زندگی در اسکاتلند به طور کلی ارزان تر از بسیاری از مناطق دیگر در بریتانیا است. هزینه های هفتگی خانواده می تواند 20% کمتر از لندن و 10% ارزان تر از کل بریتانیا باشد. بیشترین میزان مهاجرت به اسکاتلند، مهاجرت کاری و تحصیلی است. اگر قصد مهاجرت به اسپانیا و یا مهاجرت به پرتغال را دارید، به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :