شرایط آلمان, شرایط موناکو

مقایسه زندگی در موناکو و آلمان

مقایسه زندگی در موناکو و آلمان

بررسی مقایسه زندگی در موناکو و آلمان موضوع این مقاله است تا ویژگی های فرهنگی و تفاوت سبک و هزینه زندگی در این 2 کشور مطرح شود. موناکو در نزدیکی جنوب فرانسه با فرانسه در 3 طرف و ریویرا فرانسه، دریای مدیترانه در جنوب آن واقع شده است. این کشور زیبا، یک نقطه داغ گردشگری است و موناکو برای بسیاری از افراد مشهور و نخبگان ثروتمند، از جیمز باند گرفته تا گریس کلی، چه خیالی و چه واقعی، هم خانه و هم محل تعطیلات بوده است. همه این ها موناکو را به یکی از بهترین مکان ها برای بازنشستگی مهاجران تبدیل می کند. در سوی دیگر آلمان کشوری با کیفیت زندگی بالا و توزیع برابر رفاه شناخته می شود. مشاوره های موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند اطلاعات بیشتری در این رابطه به متقاضیان مهاجرت ارائه کند.

مقایسه پرداخت مالیاتی زندگی در موناکو و آلمان

زندگی در موناکو شاید یک مهمانی هر روزه باشد و قطعا در زمینه مزایای مالیاتی. هر کسی که درآمد خوبی دارد و رسما در موناکو زندگی می کند، می تواند پول زیادی را در مورد دارایی ها و مالیات بر درآمد از جمله موارد دیگر پس انداز کند. شاهزاده موناکو بخشی از اتحادیه اروپا نیست و بنابراین به طور خودکار تابع دستورات و دستورالعمل های اروپایی نیست. با توجه به سنت تسویه حساب با کشور همسایه فرانسه، عوارض گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده در موناکو اعمال می شود. از سال 1870، موناکو دیگر از ساکنانش مالیات بر درآمد دریافت نمی کند. این امر در مورد افراد دارای ملیت مونگاسک و همچنین افرادی که در خارج از موناکو متولد شده اند نیز صدق می کند. به همین جهت وضعیت بهشت مالیاتی آن کارآفرینان ثروتمند و مهاجران زیادی را به خود جذب می کند.

با این حال، ساکنانی که یک فعالیت تجاری یا صنعتی انجام می دهند که گردش مالی خارجی آنها بیش از 25% از کل گردش مالی است، مشمول مالیات بر درآمد 33.33% از جمله درآمد حاصل از فعالیت های داخل موناکو هستند. علاوه بر این، شرکت هایی که از حق ثبت اختراع یا حق چاپ خاص درآمد دریافت می کنند، مشمول مالیات بر درآمد 33.33% هستند. اما در مورد قوانین مالیات در آلمان، چه شهروند آلمان، اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس یا یک کشور ثالث باشید و مهم نیست در کجا زندگی می کنید، اگر در آلمان کار می کنید، معمولا باید در آلمان مالیات بپردازید.

مقایسه پرداخت مالیاتی زندگی در موناکو و آلمان

مقایسه رویدادهای فرهنگی در موناکو و آلمان

از میان حدود 36000 ساکن موناکو، حدود 22% از جمعیت اهل مونگاسک هستند، بقیه ترکیبی از هویت های فرانسوی، ایتالیایی، بریتانیایی و سایر هویت های اروپایی و همچنین شهروندان آمریکایی، استرالیایی، آفریقایی، روسی و خاورمیانه ای هستند و همین ترکیب جمعیتی موجب شده که موناکو شاهزاده تنوعات فرهنگی باشد. از سوی دیگر موناکو کشوری پرانرژی است که در آن بسیاری از جلسات، نمایش ها و ارائه ها در سراسر جهان برگزار می شود. علاوه بر رویدادهای سنتی مانند رز بال در ماه مارس و توپ صلیب سرخ در ماه آگوست، نمایشگاه سوپر خودرو ( Top Marques) با خودروهای لوکس یک میلیونی نیز برگزار می شود در طول کریسمس، بلوار Porte Hercule به طور سنتی به دهکده کریسمس تبدیل می‌شود، با جاذبه‌ها و غرفه‌های بسیاری که صدف تازه و گوشت کبابی خوشمزه می‌فروشند.

در ارتباط با آلمان، انتخاب های بی شماری در زمینه فراغت های فرهنگی ای چون موزه رفتن و کنسرت های موسیقی تا بازدید های تاریخی وجود دارد. مهم نیست در کجای آلمان هستید، یک سالن اپرا در نزدیکی شما وجود دارد و به احتمال زیاد چیزی در آن وجود دارد. بلیط‌ها را می‌ توان بسیار ارزان ‌تر از آنچه فکر می ‌کنید تهیه کرد، در برخی از بزرگ‌ ترین خانه‌ها به 4€ (یورو) می‌ رسد. تماشای مردم در فواصل زمانی، به خصوص در مونیخ، بادن-بادن یا درسدن به خودی خود یک ورزش است. علاوه بر این آلمانی‌ ها دیوانه هندبال هستند، که یک ترکیب بسیار سریع بسکتبال، لاکروس و واترپلو است که منحصرا با دست بازی می‌ شود. در ارتباط با کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به این کشور مقاله مهاجرت به آلمان را مطالعه بفرمائید.

در تصویر زیر به بخش دیگری از جذابیت رویدادهای بین المللی که هر ساله در موناکو برگزار می شود، پرداخته می شود:

جذابیت رویدادهای بین المللی که هر ساله در موناکو

مقایسه هزینه های زندگی در موناکو و آلمان

هزینه زندگی در موناکو بالاتر از حد متوسط ​​است. شاهزاده موناکو یکی از گران ترین کشورهای اروپا برای زندگی در نظر گرفته می شود. با این حال، منبع اصلی هزینه ها املاک و مستغلات است. در مورد محصولات، قیمت های موناکو با قیمت های فرانسه و کوت دازور قابل مقایسه است. به دلیل نبود مالیات زیاد، هزینه غذا در سوپرمارکت ها مقرون به صرفه است. در مورد لباس، بوتیک های همه برندهای معروف را در موناکو خواهید دید. به عنوان مثال، زارا و اچ اند ام در بین مردم محلی و بازدید کنندگان محبوب هستند. هزینه خدمات نیز بالاتر از حد متوسط ​​است. اینترنت، ارتباطات، آب و برق و سایر خدمات گران است. به عنوان مثال، در بازار ارتباطات و اینترنت، (موناکو تلکام) یک انحصار است و میانگین نرخ ماهانه یک ارتباط و یک کارآموز برای تلفن 120€ (یورو) خواهد بود.

گرچه نسبت پرداخت های مالیات بر درآمد بیشتر از موناکو است، اما هزینه زندگی در آلمان به مراتب کمتر از موناکو است. میانگین هزینه زندگی در آلمان بین 1000€ الی 2000€ (یورو) در ماه است. البته هزینه های ماهانه تا حد زیادی به سبک زندگی، شهری که در آن زندگی می کنید و تعداد اعضای خانواده بستگی دارد. در میان شهرها، شهرهای جنوبی مونیخ و اشتوتگارت گران ترین شهرهای آلمان برای زندگی هستند. برلین قبلا یکی از ارزان ترین شهرها برای زندگی بود، اما قیمت اجاره بها در سال های اخیر به سرعت افزایش یافته است.

میانگین اجاره در برلین برای یک آپارتمان 60 متری به راحتی می تواند بین 1300€ الی 1500€ (یورو) باشد. اکنون برلین برای زندگی گرانتر از شهرهایی مانند دوسلدورف، کلن و هامبورگ است. از سوی دیگر، لایپزیگ و درسدن هنوز شهرهای بسیار مقرون به صرفه ای هستند.حال علی رغم اطلاعات فوق که می تواند در زمینه کسب آگاهی برای مهاجرت به 2 کشور موناکو و آلمان باشد، برای ارائه خدمات کارشناسی و تخصصی، مشاوران و کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات مورد نیاز متقاضیان علاقه مند به مهاجرت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :