ویزای مسافرتی کانادا

صنعت توریسم در کانادا

صنعت توریسم در کانادا

کانادا با دارا بودن منابع طبیعی کافی و جاذبه های دیگر منجر شده صنعت توریسم کانادا قدرت بگیرد و کشوری جذاب برای گردشگری در نظر گرفته شود. این کشور با مدیریت و برگزاری تورهای مسافرتی با کیفیت مطلوب توانسته جایگاه بالایی را در صنعت توریسم دنیا کسب کند. صنعت توریسم کانادا مبتنی بر جاذبه های طبیعی و فرهنگی می باشد.

کمتر از 100 سال است که این کشور استقلال یافته و هنوز فرماندار کل آن توسط ملکه انگلستان انتخاب می شود. با وجود این عوامل کانادا رشد مناسبی از جهت توسعه گردشگری را داشته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

عوامل موثر بر صنعت توریسم کانادا

کشورها می توانند با منابع در اختیار خود و ساخت جاذبه های گردشگری جدی و حفظ و توسعه جاذبه های قبلی صنعت توریسم خود را توسعه داده و اقتصاد خود را متحول کنند. کانادا یکی از کشورها پیشرو در صنعت توریسم است. به عبارتی این کشور با برگزاری تورهای فصلی و تبلیغات موثر جاذبه های طبیعی و فرهنگی خود صنعت توریسم خود را گسترش داده است. از طرفی این کشور وسیع، تراکم جمعیت پایینی داشته و این امر منجر به سهولت رفت و آمد توریست ها می شود.

ایالت British Columbia محبوب ترین مقصد گردشگران در کانادا شناخته می شود. در این کشور جاذبه های فرهنگی تلفیقی (انگلیسی و فرانسوی) یافت می شود. همواره در حال توسعه زیر ساخت های گردشگری خود بوده است. از این رو در آینده شاهد رشد بیشتری خواهد بود. اما در حال حاضر با توجه به شیوع پاندمی کرونا و قوانین وضع شده در کانادا، موقتا این کشور مانند سایر کشورهای دنیا با کاهش جدی تعداد توریست روبرو بوده است.

تاثیر پاندمی کرونا در صنعت توریسم کانادا

هر چند کانادا یکی از کشورها پیشرو در صنعت توریسم بوده است. اما به دلیل شیوع افسار گسیخته پاندمی COVID_19 این کشور سیاست اجرایی جدیدی را در نظر گرفته است. به نقل از خبر گزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پذیرش مسافرین و متقاضیان مهاجرت به کانادا مگر در موارد خاص ممنوع اعلام شد. بر این اساس این کشور با کاهش جدی تعداد توریست ها رو به رو است.

تعداد توریست ها در این کشور با ظهور پاندمی کرونا، مانند دیگر کشورها به شدت کاهش یافته است. به دلیل مقررات سر سختانه در خصوص ورود توریست ها، صنعت توریسم کانادا با کمبود توریست مواجه شد. اما با این حال این کشور همچنان مقصد مورد علاقه بسیاری از گردشگران سراسر جهان است. چراکه امکانات توریستی فراهم شده در سطح بالایی قرار دارد. همینطور کشور کانادا قصد توسعه صنعت توریسم خود را در دستور کار قرار داده تا خسارت ها ناشی از پاندمی کرونا به صنعت توریسم خود را جبران نماید.

تاثیر پاندمی کرونا در صنعت توریسم کانادا

جاذبه های توریستی کانادا

جاذبه های فرهنگی و طبیعی فراوانی در کشور کانادا وجود دارد که حتی بازدید از برخی از آنها رایگان هستند. این کشور قصد دارد با رایگان کردن برخی جاذبه های توریستی دیگر خود، اقدام به جذب هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی کند. همچنین فرهنگ تلفیقی انگلیسی و فرانسوی این کشور جذابیت آن را برای گردشگران افزایش می دهد. به عبارتی این کشور مقصد خوبی برای دوست داران طبیعتگردی و دوست داران فرهنگ فرانسوی و انگلیسی می باشد.

برخی از جاذبه ها گردشگری کانادا که رایگان هستند عبارت اند از:

  • گالری هنر Vancouver
  • پارک دره Lyon
  • پارک فانوس دریایی

نکات مهمی در زمان سفر به کانادا وجود دارد که گردشگران با دانستن آنها می توانند از سفر خود لذت بیشتری ببرند. همچنین استفاده از پیشنهادات افراد دارای تجربه می تواند مفید واقع شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قوانین مهاجرتی کانادا می توانید به مقاله لینک شده در سایت مرجع ما مراجعه بفرمائید.

تاثیر صنعت توریسم در اقتصاد کانادا

کانادا نیز همانند سایر کشورها به منظور توسعه اقتصادی و توسعه روابط فرهنگی، صنعت توریسم خود را متحول کرده است. در کانادا نیز با افزایش تعداد گردشگران و رشد صنعت توریسم این کشور شغل های بسیاری ایجاد شده و نرخ بیکاری کاهش یافته است. به طوری که 74000 شغل توسط صنعت توریسم در این کشور تشکیل شده است. این رشد تا جایی موثر بوده که توانسته بیش از 18 میلیارد $ (دلار) برای اقتصاد کانادا سودآوری کند. البته حدود 1.8% از این میزان درآمد را تولید ناخالص داخلی کانادا تشکیل داده است.

این بدان معنی است که نرخ بیکاری کاهش می یابد و صنایع داخلی مرتبط با گردشگری شاهد رشد خواهند بود. پبیشنهاد می شود برای اخذ ویزای توریستی کانادا از یک موسسه حقوقی مجرب کمک گرفته شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره با کادری مجرب آماده خدمات رسانی به متقاضیان ویزای توریستی کانادا و سایر ویزاها به صورت کاملا قانونی، توسط وکلای قدرتمند خود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :