مهاجرت سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند

چشم انداز سرمایه گذاری در هلند به نفع سرمایه گذاران داخلی و بین المللی است. در حالی که برخی از کشورهای اروپایی مقررات سختگیرانه ای برای سرمایه گذاری خارجی دارند، هلند کم و بیش سرمایه گذار پسند است. سرمایه گذاران تجاری خارجی می توانند با سرمایه گذاری 1.25 میلیون € (یورو) اجازه اقامت دریافت کنند و حق قانونی اقامت در کشور را فراهم کنند. به عنوان یک اجماع عمومی، اروپای غربی به عنوان یک محیط سرمایه‌گذاری قدرتمند، مبتنی بر امنیت اقتصادی و سیاسی، ثبات پولی و یک سیستم تجاری محکم و سیال در نظر گرفته می‌شود. هلند نیز با یک خندق اقتصادی که نشان دهنده انسجام تجاری متنوع این کشور است، از این قاعده مستثنی نیست.

موقعیت استراتژیک آن برای تجارت اروپایی و جهانی، گردشگری و روابط بین‌الملل شگفت‌انگیز است این کشور در رتبه اول در شاخص اتصال جهانی DHL قرار گرفت. گذشته از مزایای جغرافیایی، هلند همچنین در شاخص آزادی اقتصادی 2024 در رتبه هشتم جهان قرار گرفت و امتیاز 90 از 100 را برای آزادی سرمایه گذاری برای بیش از 20 سال متوالی کسب کرد. برای بسیاری، هلند ممکن است فورا از جذابیت تاریخی رقبای همسایه خود خارج نشود، اما ستون فقرات نوآورانه آن علاقه جدی به بخش‌های متعددی را ایجاد می‌کند. البته شیوه های سرمایه گذاری در هلند متفاوت است که در این مقاله توسط تیم مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده است.

دلایل سرمایه گذاری در هلند

در اینجا برخی از دلایل سرمایه گذاری در هلند برای سرمایه گذاری در این کشور و مهاجرت به هلند را شرح داده ایم:

براساس شاخص جهانی نوآوری (GII)، هلند در بین 126 کشور تخمین زده شده، در رتبه دوم قرار دارد. GII ابتکارات زیست محیطی، تجارت و زیرساخت ها را در رابطه با نوآوری اندازه گیری می کند. هلند همچنین متعهد به حفاظت از محیط زیست است و یک برنامه عالی برای کاهش انتشار CO2 تا 95% پیاده سازی کرده است. امروزه، هلند رهبر صنعت در زیرساخت های انرژی باد است. با تکیه بر این منبع تجدیدپذیر برای تامین نیازهای انرژی خود، هلند مترادف با آسیاب بادی محسوب می شود.

هلند موقعیتی استراتژیک مناسبی را فراهم می کند که در آن شرکت هایی در سراسر اروپا، آفریقا و خاورمیانه می توانند تجارت کنند. موقعیت آن به همراه زیرساخت های برجسته باعث می شود هلند مقصد بسیاری از کشورهای برای سرمایه گذاری باشد. رشد اقتصادی و سطح بالای زندگی باعث می شود هلند به یک بازار بی نظیر و مملو از فرصت های سرمایه گذاری متنوع تبدیل شود. مجموعه ای از شرکت های موفق که سهام آنها طی چند سال اخیر رشد مثبت داشته است.

روش های سرمایه گذاری در هلند

در حال حاضر روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در هلند وجود دارد که برخی از آنها موجب اخذ اقامت هلند می شود. در اینجا به طور خلاصه این روش ها را شرح داده ایم:

روش سرمایه گذاریامکان اخذ اقامت هلند
ثبت شرکتدارد
سرمایه گذاری مستقیمدارد
کارآفرینیدارد
خرید ملکندارد
سرمایه گذاری در بورس و سهامندارد

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در هلند

یکی دیگر از شیوه های مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری برای اخذ ویزا، ثبت شرکت در هلند است. ثبت شرکتی که بایستی در کشور هلند صورت بگیرد بایستی به مرحله اجرایی برسد. در ابتدا باید بیزنس پلن یا طرح اقتصادی داشته باشد. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در هلند یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاران خارجی است که در این کشور کسب و کار خود را راه اندازی کنند. اما هر پروسه ای دغدغه های خود را دارد البته که باید بازار کسب و کار و رقبا را بشناسند تا بتوانند سرمایه گذاری کم ریسکی تری داشته باشند تا درصد موفقیت آنها بیشتر شود. هلند به دلیل رشد و ارتقا اقتصاد خود پذیرای چنین طرحی است، اما به شرطی که کمی و کاستی ها را بر طرف کنند و در راستای رشد اقتصادی و بهبود شرایط این کشور قدم بردارند.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در هلند

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در هلند

ساده‌ترین راه برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در هلند در شرکت‌ های هلندی از طریق صندوق‌ های با شاخص گسترده است که معمولا مجموعه‌ ای از سهام‌ های فعال را دنبال می‌کنند و سطح متعادلی از قرار گرفتن در معرض با رشد کلی بلندمدت را به عنوان نقطه کانونی کلیدی ارائه می‌ دهند. صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) در هلند عملا مجموعه‌ های سرمایه‌ گذاری کم‌ ریسکی هستند که تصویری بازتابی از محرک‌ های کلیدی اقتصاد هلند ارائه می‌دهند.

محبوبیت سهام و ETF در میان جمعیت داخلی افزایش می یابد، زیرا مردم به دنبال کارآمدترین راه برای پس انداز پول هستند بدون اینکه نرخ بهره ضعیف مانع از آن شوند. Euronext Amsterdam اصلی ترین بورس اوراق بهادار، دروازه ای به سوی سلامت مالی ارزشمندترین شرکت های هلند است. شاخص AEX از25 سهام بزرگ و فعال در کل بازار پیروی می کند، مشابه FTSE 100 بریتانیا یا DAX 40 آلمان. با گسترش افق، سرمایه گذارانی که به دنبال گسترش دامنه هستند، ممکن است بخواهند به EURO STOXX 50 نگاه کنند که 50 شرکت بزرگ در منطقه یورو را دنبال می کند.

13.9% از آنها در حال حاضر در هلند زندگی می کنند. بزرگترین ETF از نظر دارایی‌های تحت مدیریت، iShares MSCI Netherlands ETF تحت مدیریت بلک راک است که 24 مؤسسه بزرگ و با سرمایه متوسط ​​را دنبال می‌کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با داشتن کادری مجرب و همچنین مشاورین متخصص و واحد اجرایی بسیار باتجربه و دقیق، مشاوره های لازم را در مورد راه های مهاجرت به کشورهای منتخب شما ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی رایگان با موسسه ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :