مهاجرت سرمایه گذاری در فیلیپین

سرمایه گذاری در فیلیپین

سرمایه گذاری در فیلیپین

املاک و مستغلات در فیلیپین برای سرمایه گذاری در فیلیپین، بهترین گزینه است و بازده بالقوه خود را در این کشور پیدا کرده است. یک تبعه خارجی که قصد خرید ملک مسکونی یا کشاورزی در فیلیپین را دارد، ابتدا باید از قوانین مربوط به خرید زمین و دارایی آگاه باشد. یکی از دلایلی که اتباع خارجی برای خرید ملک در این کشور اقدام می کنند، وضعیت رو به رشد اقتصادی فیلیپین است.

شرایط اقتصادی مناسب حاکی از رونق صنعت است. بسیاری از خارجی ها به طور مکرر در داخل و خارج از کشور دیده می شوند و بسیاری اقامت خود را تمدید می کنند و برای ایجاد اقامت، در املاک سرمایه گذاری می کنند. البته خرید املاک و ثبت شرکت در فیلیپین توسط یک فرد خارجی ساده نیست. در این مقاله کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شرایط و روش های سرمایه گذاری در فیلیپین اشاره خواهیم کرد.

اقامت سرمایه گذاری در فیلیپین

دولت فیلیپین برای تشویق سرمایه گذاری های خارجی و ورود سرمایه خارجی در فیلپین چندین قانون تصویب کرده است. این ویزا توسط اداره مهاجرت از طریق هیئت سرمایه گذاری (BOI) صادر شده می شود. به دارنده خود اجازه چندین ورود به فیلیپین و همچنین اقامت در این کشور را برای مدت نامحدود تا زمانی که مدارک لازم و سرمایه گذاری لازم را داشته باشد، می دهد.

همچنین دارنده این نوع ویزای سرمایه گذاری در فیلیپین هنگام اولین ورود به فیلیپین می تواند بدون مالیات و عوارض تا سقف 7500$ (دلار) کالا وارد کند. لذا چنانچه به دنبال شروع کار و سرمایه گذاری در فیلیپین هستید می توانید از طریق ویزای SIRV در فیلیپین اقامت دائم را دریافت کنید. اگرچه فیلیپین با حذف هیچ ملیتی از برنامه SIRV خود کار بزرگی انجام داده است.

یکسری معیارهای واجد شرایط بودن وجود دارد که یک سرمایه گذار خارجی برای درخواست باید رعایت کند:

  • متقاضی بایستی حداقل 21 سال سن داشته باشد.
  • سابقه کیفری نداشته باشد
  • سابقه بستری در مراکز روانی به دلیل اختلالات روانی نداشته باشد.
  • سرمایه گذار بایستی مدرکی داشته باشد که ثابت کند که حداقل 75000$ (دلار) سرمایه دارند.

اقامت سرمایه گذاری در فیلیپین

بهترین فرصت های سرمایه گذاری در فیلیپین

موارد زیر بهترین گزینه‌ های سرمایه‌ گذاری و مهاجرت به فیلیپین خواهند بود تا برای اهداف بلند مدت در فیلیپین هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا پس از سال‌ ها کار سخت، رویاهای مالی را که شایسته آن هستید، محقق کنید:

  • سهام
  • صندوق سرمایه گذاری مشترک
  • صندوق های قابل معامله در بورس (ETF)
  • صندوق های اوراق قرضه بلند مدت
  • بیمه عمر با ارزش نقدی
  • مشاور املاک

وقتی سرمایه گذاری می کنید، به خصوص اگر با مبالغ قابل توجهی انجام شود، این یک ریسک مالی قابل توجه است. اما با خرید سهام در بورس اوراق بهادار فیلیپین، خطرات فقط با پتانسیل بالاتر برای درآمد مطابقت دارند. سرمایه گذاری یا خرید سهام شما را قادر می سازد تا سهامدار یک شرکت سودآور فهرست شده در شاخص بورس اوراق بهادار فیلیپین شوید که در آن سرمایه گذاری کرده اید.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری ‌های خود را از مجموعه‌ای از افراد به دست می‌آورند تا پایه‌ای از دارایی‌های انبوه را تشکیل دهند تا تعداد قابل توجهی از سرمایه‌گذاران را تامین کنند. علاوه بر این، به یک مدیر صندوق نیاز دارد تا برای سبد سرمایه گذاری شما تصمیمات تخصصی بگیرد.

به طور کلی در حال حاضر یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در بخش صادرات غنی این کشور بصورت مستقل یا با ثبت و تاسیس شرکت می باشد. خرید یا اجاره خانه و آپارتمان در این کشور هم یکی از شیوه های سرمایه گذاری آسان است. کالاهای صادراتی فیلیپین بیشتر شامل فلزات، نیمه رسانا ها و لوازم الکترونیکی، ابزار حمل و نقل، پوشاک و پشم و پارچه، تولیدات مسی، طلا، میوه و سبزیجات است. برای برقراری ارتباط با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت سرمایه گذاری و مهاجرت از طرق مختلف می توانید از طریق مشاوره تلفنی و یا حضوری اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :