مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته پرتودرمانی در اوکراین

رشته پرتودرمانی در اوکراین

امروزه، رشته پرتودرمانی در اوکراین یک فرآیند چند رشته‌ ای است که شامل انکولوژیست‌ هایی از رشته‌ های مختلف است که با هم کار می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که هر بیمار درمان بهینه را دریافت می‌ کند. رادیوتراپی جزء اساسی درمان موثر سرطان است. در حال حاضر، 50% از همه بیماران سرطانی در طول دوره بیماری خود نیاز به رادیوتراپی دارند. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، بیش از 250 مورد سرطان جدید در سال 2018 وجود داشت که منجر به مرگ بیش از 100 مورد مرگ در هر 100000 نفر در اروپا در سال شد.

پیش ‌بینی می ‌شود که تا سال 2040 میزان موارد سرطان تازه تشخیص داده شده در سراسر جهان از 18.1 میلیون امروز به 29.5 میلیون افزایش یابد. این افزایش قابل توجه را می توان به رشد جمعیت جهان در ارتباط با افزایش امید به زندگی در تعدادی از کشورها و همچنین تغییر در سبک زندگی نسبت داد. داده ‌های این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با استفاده از داده‌ های رسمی حقوق و دستمزد دولت تهیه و تدوین گردیده است.

کلیات رشته پرتودرمانی در اوکراین

رشته پرتودرمانی عبارت است از انتشار انرژی به صورت امواج الکترومغناطیسی یا ذرات متحرک زیر اتمی. تشعشعات طبیعی از بسیاری از مواد رادیواکتیو طبیعی که در خاک، آب، هوا و بدن یافت می‌شوند، می‌آیند. هر روز، مردم اشکالی از تشعشعات هوا، غذا و آب را استنشاق و می بلعند. امروزه رایج ترین منابع مصنوعی قرار گرفتن انسان در معرض پرتوها، دستگاه های اشعه ایکس و رادیوداروهایی هستند که برای تشخیص یا رادیوتراپی و سایر وسایل پزشکی استفاده می شوند. قرار گرفتن در معرض تابش می تواند ناشی از منابع طبیعی (مانند رادون در خانه)، برنامه ریزی شده (پزشکی، شغلی) یا موقعیت های تصادفی باشد.

میزان آسیب احتمالی رشته پرتودرمانی در اوکراین به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع تابش
  • حساسیت بافت ها و اندام های آسیب دیده
  • مسیر و مدت قرار گرفتن در معرض
  • ایزوتوپ های رادیواکتیو درگیر و
  • ویژگی های فردی فرد در معرض (مانند سن، جنسیت و وضعیت سلامت زمینه ای)

کلیات رشته پرتودرمانی در اوکراین

شرایط رشته پرتودرمانی در اوکراین

در سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی در جهت درک علائم پیشنهادی توسعه و درمان سرطان صورت گرفته است. روش های درمانی شامل پرتودرمانی، جراحی، شیمی درمانی، ایمونوتراپی و هورمون درمانی است. پرتودرمانی یکی از اجزای مهم درمان سرطان است و تقریبا 50% از بیماران سرطانی در طول دوره بیماری خود رادیوتراپی دریافت می کنند.در خصوص تحصیل در اوکراین جالب است بدانید که رشته پرتودرمانی 40% از درمان های درمانی سرطان کمک می کند. هدف اصلی پرتودرمانی محروم کردن سلول‌ های سرطانی از قابلیت تکثیر (تقسیم سلولی) است.

در طول 100 سال گذشته، پیشرفت‌ های مداوم در تکنیک‌ های پرتودرمانی و پیشرفت ‌هایی که در درک زیست ‌شناسی پاسخ ‌های سلول‌ های سرطانی به تشعشعات ایجاد شده است، تلاش می‌کند تا بقا را افزایش داده و عوارض جانبی درمان را برای بیماران سرطانی کاهش دهد. در این بررسی، اصول، کاربرد و پیشرفت‌ های پرتودرمانی با نقاط پایانی بیولوژیکی آنها مورد بحث قرار می‌ گیرد.

نوع رشته پرتودرمانی که ممکن است در کشور اوکراین انجام دهید به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله:

شرایط وعوامل تاثیرگذار رشته پرتودرمانی در اوکراین

دانشگاه های برتر پرتودرمانی در اوکراین

دانشگاه ملی تاراس شوچنکو کیف یک دانشگاه تحقیقاتی در سطح جهانی با 22981 مقاله علمی منتشر شده و 129352 استناد دریافت شده است. نمایه تحقیقاتی طیف وسیعی از زمینه ها را شامل می شود، از جمله فیزیک، مهندسی، شیمی، فیزیک کوانتومی و ذرات، زیست شناسی، شیمی آلی، هنرهای آزاد و علوم اجتماعی، علوم مواد، علوم محیطی و علوم کامپیوتر می باشد. دانشگاه ملی پزشکی خارکف 2567 مقاله علمی با 5133 استناد دریافت کرده است.

نمایه تحقیقاتی طیف وسیعی از زمینه ها را شامل می شود، از جمله پزشکی، زیست شناسی، آسیب شناسی، ژنتیک، شیمی، روانشناسی، جراحی، بیوشیمی، روانپزشکی و مهندسی ارائه می دهد. دانشگاه ملی پزشکی بوگومولتس دانشگاه ملی پزشکی بوگومولتس OO 3481 مقاله علمی با 7011 استناد دریافت کرده است. نمایه تحقیقاتی طیف وسیعی از زمینه ها را شامل می شود، از جمله پزشکی، زیست شناسی، آسیب شناسی، شیمی، ژنتیک، روانشناسی، جراحی، هنرهای آزاد و علوم اجتماعی ارائه می دهد.

آینده شغلی پرتو درمانی در اوکراین

رشته پرتودرمانی در اوکراین ممکن است گران باشد چرا که از ماشین های پیچیده استفاده می شود و خدمات بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را در بر می گیرد. هزینه دقیق پرتودرمانی به هزینه مراقبت های بهداشتی در محل زندگی، نوع پرتودرمانی و تعداد درمان های مورد نیاز متقاضی بستگی دارد. مهمترین عامل در تعیین دستمزد شما بعد از یک حرفه خاص، تعداد سال تجربه شما است. منطقی است که سال ها تجربه بیشتر منجر به دستمزد بالاتر می شود. بر اساس سال‌ ها تجربه، میانگین دستمزد پزشک پرتودرمانی را مورد بررسی قرار داده‌ ایم تا به شما ایده دهیم که وقتی برای مدت زمان مشخصی کار کرده ‌اید، میانگین چگونه تغییر می ‌کند.

نمودار حقوق پرتودرمانگرها در اوکراین در زیر آمده است:

میزان حقوق پرتودرمانگرها در اوکراین

برای حرفه ای هایی که به سطح کارشناسی ارشد می رسند، حقوق شما حدود 30% بیشتر از کسانی است که دارای مدرک لیسانس هستند. اگر بتوانید مدرک دکترا بگیرید، می توانید انتظار داشته باشید که تقریبا 22% بیشتر از کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد برای همان شغل هستند، درآمد کسب کنید. اگر می‌خواهید حقوق و دستمزد را با شهرهای مختلف اوکراین مقایسه کنید، می‌توانید با مشاوره کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، اطلاعات کافی کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :