مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته مکانیک در اسپانیا

رشته مکانیک در اسپانیا

اسپانیا یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپایی است و برای بسیاری از دانشجویانی که مایل به تحصیل در رشته مکانیک در اسپانیا مقصد تحصیلی محبوبی است. کشور اسپانیا دارای تاریخ غنی است و تجربیات هیجان انگیز را چه در شهرهای بزرگ، حومه شهر یا ساحل ارائه می دهد. دانشگاه های اسپانیا مکانی هستند که می توان در آن از تعطیلات خوب و هم از یک برنامه عالی کارشناسی یا کارشناسی ارشد بهره مند شد. تحصیل در اسپانیا به افراد این امکان را می دهد تا در بهترین دانشگاه های جهان ثبت نام کنند، همچنین می توان گفت، زندگی دانشجویی در اسپانیا، بسیار سرگرم کننده است. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص انتخاب رشته مکانیک در اسپانیا اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات رشته مکانیک در اسپانیا

جزییات رشته مهندسی مکانیک در اسپانیا موضوعی است که بر روی طراحی، برنامه ریزی و ساخت وسایل صنعتی، از قطعات جداگانه گرفته تا ابزارها و ماشین آلات یا سیستم های بزرگ متمرکز است. کار مهندسان مکانیک فوق العاده مهم است و آنها کسانی هستند که ایده پردازی می کنند و ایده های خود را به محصولات موجود در بازار تبدیل می کنند. مهندسان مکانیک تقریبا مسئول همه امور هستند، از ویژگی های ایمنی موجود در اتومبیل گرفته تا طراحی و توسعه دستگاه های پزشکی، تعمیر و نگهداری هواپیماها، نیروگاه ها، دستگاه های همراه و سایر را شامل می شوند.

گروه مهندسی مکانیک در اسپانیا دارای آزمایشگاه ها و خدمات تحقیقاتی است، جایی که فعالیت های آموزشی، تحقیق و انتقال فناوری در یک محیط باز، با منابع و ایده ها ترکیب می شود، که به افراد این امکان را می دهد تا به هر یک از این زمینه ها پاسخ مناسب دهند. مهندسان می توانند در زمینه های طراحی، ساخت، رباتیک، سیستم های الکتریکی، کیفیت، بهبود فرآیند و در زمینه مهندسی مکانیک برای دولت های محلی، ایالتی و فدرال کار کنند. اداره آمار، متوسط دستمزد مهندسان مکانیک را 70000€ (یورو) اعلام کرده و این رشته همواره در حال رشد است. در حقیقت، 95% از فارغ التحصیلان برنامه های مهندسی اسپانیا که به دنبال استخدام نیز هستند، در این زمینه کار می کنند. بسیاری از دانشجویان، قبل از فارغ التحصیلی، توسط کارفرمایان جستجو می شوند.

مبانی رشته مکانیک در اسپانیا

مبانی رشته مهندسی مکانیک در اسپانیا به معنای استفاده از اصول اولیه مهندسی و فرآیندهای مکانیکی مورد نیاز برای ایجاد ماشین ها و دستگاه هایی است که هر روز مورد استفاده قرار می گیرند. دانشجویان مفاهیم مرتبط با ترمودینامیک، انتقال حرارت، کنترل کیفیت و طراحی محصول را کشف می کنند. همچنین دوره هایی در مورد مواد مورد استفاده در فرآیندهای تولید وجود دارد و یادگیری عملی از طریق پروژه های فردی یا تیمی اتفاق می افتد که دانش آموزان را به استفاده از دانش نظری خود ترغیب می کند. مهندسی مکانیک به عنوان زیر شاخه رشته مهندسی و فناوری به دانش پیشرفته ریاضیات، فیزیک، مهارت حل مسئله (همراه با خلاقیت) و توانایی اولویت بندی کار تحت فشار، نیز نیاز دارد.

دانشجویانی که از کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک فارغ التحصیل می شوند می توانند در هر بخش از صنعت مهندسی در مشاغل پر درآمد، ورود کنند. به غیر از اتومبیل، مهندسان مکانیک امروزه در مهندسی هوافضا، مهندسی پزشکی، مهندسی برق و مهندسی انرژی کار می کنند. گروه مهندسی مکانیک متشکل از کادر علمی و فنی است که در مدارس مختلف UPC توزیع شده است. شرایط اشتغال زایی در این کشور به طور کامل در مقاله کار در اسپانیا شرح داده شده است.

فعالیت های گروه مهندسی مکانیک عمدتا در زمینه های زیر دارای تخصص های متمرکز است:

  • آکوستیک و ارتعاشات
  • بیومکانیک
  • طراحی مکانیکی
  • فرآیندهای ساخت قطعه های مکانیکی
  • نظریه و فناوری ماشین آلات
  • حمل و نقل

مبانی رشته مکانیک در اسپانیا

دوره های تحصیلی رشته مکانیک در اسپانیا

دانشجویان در ماه می، امنحانات فشرده دارند و نمره نهایی آنها بر اساس ترکیبی از نتایج و ارزیابی مداوم آنها محاسبه می شود. یک ماه بعد، دانشجویانی که مایل به رفتن به دانشگاه هستند در یک آزمون عمومی دانشگاه شرکت می کنند و دوره دانشگاهی که قادر به گذراندن آن هستند به نتیجه این امتحان همراه با نتایج، بستگی دارد. كمک های بلاعوض دانشگاه در اسپانیا كم است. بنابراین ارسال دانشجو به دانشگاه، نیازمند یک سرمایه بزرگ است. دانشجویان ممکن است به اندازه لازم برای گذراندن دوره دانشگاه، تکرار دوره ها و گسترش امتحانات در طول سال طول بکشد. یک تمایل عمومی برای حضور در دانشگاه نزدیک به خانه افراد وجود دارد و شرایط تحصیل در اسپانیا میسر خواهد بود.

دوره کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک شامل 180 واحد است که به 3 مرحله 60 واحدی تقسیم می شود:

  • گواهی تحصیلات تکمیلی
  • دیپلم تحصیلات تکمیلی
  • کارشناسی ارشد

دانش آموزان 3 مرحله را به صورت فزاینده کار می کنند و برای پیشرفت در مرحله بعدی باید همه واحدها را بگذرانند. همچنین دوره های تحصیلی رشته مکانیک در اسپانیا شامل موارد زیر خواهد بود:

  • مهندسی پایدار برای چالش های جهانی
  • امور مالی برای مدیران غیر مالی
  • تحلیل استراتژیک عملیات فنی
  • مدیریت پروژه مهندسی
  • طراحی و مدیریت فرآیند

علاوه بر این، از بین دوره های زیر 2 گزینه را انتخاب خواهند کرد:

  • مدیریت لجستیک و زنجیره تأمین
  • ساخت پیشرفته
  • اصول مهندسی
  • طراحی و توسعه محصول
  • شبیه سازی محصول

هزینه زندگی و شهریه رشته مکانیک در اسپانیا

شهریه دوره های کارشناسی رشته مکانیک در اسپانیا از 750€ الی 2500€ (یورو) در سال است و شهریه برای دوره های کارشناسی ارشد در حدود 1000€ الی 3500€ (یورو) در سال است. این موضوع اسپانیا را به مقصدی ارزان برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند. دانشگاه های خصوصی هزینه های خود را تعیین می کنند، که می تواند به 20000€ (یورو) در سال برسد. هزینه زندگی در اسپانیا با توجه به مکان متفاوت است. مواد غذایی و حمل و نقل عمومی نیز در این کشور با کیفیت می باشد. با این حال، یافتن محل اقامت در شهرهای بزرگی مانند مادرید و بارسلونا ممکن است گران باشد. برای بودجه های بسیار کم، می توان شهرهای ارزان تری مانند والنسیا یا سویا را نام برد.

در نمودار زیر درصد هزینه زندگی ماهیانه در اسپانیا، قابل مشاهده است:

توزیع هزینه زندگی در کشور اسپانیا

علاقه مندان می توانند برای بهره مندی از مشاوره های تلفنی رایگان، با کارشناسان حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل بفرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :