مهاجرت تحصیلی کرواسی

رشته معماری در کرواسی

رشته معماری در کرواسی

رشته معماری در کرواسی به عنوان یک علم به مطالعه هنر ایجاد سازه می پردازد. جوهره کار معمار در ساخت بناها و بناها نهفته است. یک معمار می تواند به فردی تبدیل شود که دارای تخیل، خلاقیت و ذهن تحلیلی است. وظیفه اصلی برنامه های معماری در کشور کرواسی توسعه و طراحی فنی پروژه ساخت و ساز آینده است. یک متخصص در این زمینه کارهایی را در مورد برنامه ریزی شهری، معماری ساختمانهای عمومی و صنعتی و ترمیم بناها انجام می دهد. این مقدمه ای از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره رشته معماری در کرواسی بود.

شرایط رشته معماری در کرواسی

تحصیل در دانشگاه در مقطع کارشناسی معماری و شهرسازی در دانشکده مهندسی عمران، معماری و ژئودزی دانشگاه اسپلیت انجام می شود و به مدت 3 سال (6 ترم) به طول می انجامد. پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی معماری و شهرسازی، مدرک کارشناسی (baccalaureus/baccalaurea) در رشته معماری و شهرسازی اعطاء می شود. دانشجویان دانشگاه های معماری و شهرسازی در مقطع کارشناسی، صلاحیت هایی را به عنوان همکاران در کار معماری مطابق با الزامات و مقررات قانونی (قانون ساختمان، قانون برنامه ریزی کالبدی و قانون اتاق معماران و مهندسان عمران کرواسی) کسب می کنند.

در طول تحصیل در کرواسی در مقطع کارشناسی معماری و شهرسازی، دانشجویان 180 واحد ECTS کسب می کنند. پس از اتمام مقطع کارشناسی، داوطلبان شرایط ورود به تحصیلات تکمیلی دانشگاه معماری و شهرسازی را دارند. تحصیل در دانشگاه در مقطع کارشناسی معماری و شهرسازی در دانشکده مهندسی عمران، معماری و ژئودزی دانشگاه اسپلیت با حضور اساتیدی از دانشکده‌های دیگر و سایر موسسات آموزش عالی دانشگاه اسپلیت، سایر دانشگاه ‌های کشور انجام می‌شود. برنامه درسی از دروس اجباری و انتخابی تشکیل شده است و با سیستم انتقال و انباشت اعتبار اروپا (ECTS) تنظیم شده است که بر اساس آن 60 واحد ECTS در طول یک سال تحصیلی کسب می شود.

دانشگاه برتر رشته معماری در کرواسی

دانشکده مهندسی عمران، معماری و ژئودزی در اسپلیت با پیروی از رسالت و چشم انداز خود و مطابق با بالاترین قوانین ملی، استانداردهای بین المللی در آموزش عالی و مدیریت، به طور مستمر و سیستماتیک در جهت ارتقاء کیفیت فرآیند تدریس و تحقیق و فعالیت های حرفه ای مرتبط با صنعت پیشروی می کند.

شاخص های موفقیت خط مشی دانشکده به طور منظم با استفاده از پرسشنامه هایی که برای همه شرکت کنندگان در فرآیند اجرا می شود، ارزیابی می شود. ارزیابی به 2 صورت داخلی و خارجی و مطابق با دستورالعمل های دانشکده برای تضمین کیفیت و ارتقاء انجام می شود. سیستم تضمین کیفیت متعهد به رعایت بالاترین استانداردها و نظارت مستمر بر فرآیند تدریس و تحقیق و کار حرفه‌ای در صنعت است.

دانشگاه برتر رشته معماری در کرواسی

فرآیند درخواست و پذیرش رشته معماری در کرواسی

متقاضیان تحصیلات تکمیلی دانشگاه معماری و شهرسازی از طریق فرآیند پذیرش انتخاب می شوند. فرآیند پذیرش، فهرستی از نامزدها را بر اساس معدلی که هر داوطلب در مقطع کارشناسی دانشگاه خود در رشته معماری کسب کرده است، به دست می‌دهد. فرآیند درخواست، انتخاب نامزدها و ثبت نام دانشجویان در سال اول تحصیلات تکمیلی معماری و شهرسازی در دانشکده مهندسی عمران، معماری و ژئودزی در اسپلیت، ماتیسه انجام خواهد شد.

تاریخ درخواست، زمان اعلام لیست نهایی داوطلبان برای کلیه رشته های تخصصی و تاریخ ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی دانشگاه، از جمله سایر اطلاعیه های همراه، در زمان مقرر در تابلوی اعلانات دانشکده منتشر خواهد شد. آزمون اضافی مهارت ها و دانش، توانایی های داوطلب در بیان بصری و درک فضا، و همچنین تمایل داوطلب به مطالعه معماری را ارزیابی می کند. به طور خاص، آزمون مهارت‌های گرافیکی و بصری داوطلب، حافظه بصری، مهارت‌های ادراک، ادراک فضا، توانایی نمایش فضا از طریق نمایش آن بر روی یک سطح صاف در کلاژ یا با استفاده از یک مدل فضای سریع یا برخی تکنیک‌های دیگر، ارزیابی می‌شود.

آینده شغلی معماری در کرواسی

صنعت معماری در کشور کرواسی به سرعت در حال پیشرفت است و تقاضا برای متخصصان ماهر همچنان در حال افزایش است. با جذاب‌ تر شدن و در دسترس‌ تر شدن ابزارهای فناوری، تجسم طراحی و ساخت موثرتر می‌شوند. با این حال، کمبود متخصصان ماهر در صنعت وجود دارد که بتوانند پتانسیل کامل ابزارهای پیشرفته را کشف کنند. به دلیل فقدان یک برنامه درسی آموزشی با ساختار مناسب و مرتبط با صنعت، در این حرفه شکاف مهارتی وجود دارد. بنابراین، اکثر فارغ التحصیلان جوان در مورد چگونگی تحقق یک پروژه که آنها را از پردرآمدترین مشاغل معماری دور نگه می دارد، اطلاعات کمی دارند.

دارندگان مدرک کارشناسی معماری در کشور کرواسی می توانند سمت های زیر را به عهده بگیرند:

مسئولیت های دارندگان مدرک کارشناسی معماری در کشور کرواسی

شما می توانید نظرات خود را در انتهای همین صفحه از سایت رسمی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اشتراک بذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :