مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته ارتودنسی در اوکراین

رشته ارتودنسی در اوکراین

همه ما آرزو داریم که یک حرفه حرفه ای ایجاد کنیم، رشته ارتودنسی در اوکراین به عنوان یک حرفه حرفه ای به شمار می رود و آینده شغلی مناسبی دارد. همه ما خواهان شغلی هستیم که بتوانیم به بهبود جامعه خود کمک کنیم. برخی انتخاب می کنند که حسابدار خبره یا مهندس یا طراح مد باشند. اما، اصیل ترین و صادق ترین حرفه، حرفه پزشکی است. کسب مدرک پزشکی به عنوان یکی از قوی ترین و طولانی ترین مدرک ها در نظر گرفته می شود. MBBS، یا هر مدرک پزشکی دیگر، تعیین شده ترین مدرک پزشکان است. در این مقاله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد داریم تا شما رو با رشته ارتودنسی در اوکراین آشنا سازیم.

شرایط تحصیل رشته ارتودنسی در اوکراین

برنامه 5 ساله دندانپزشکی و ارتودنسی در اوکراین و در دانشگاه ملی Uzhhorod اوکراین به زبان انگلیسی ارائه می شود. برنامه درسی دانشگاه دانشگاه ملی Uzhhorod اوکراین بر اساس استانداردهای اتحادیه اروپا برای این رشته تحصیلی است. محتوای دوره با سخنرانی‌ های تعاملی، آموزش‌ ها، آزمایشگاه‌ ها و چرخش‌ های بالینی برای دانش‌ آموزان آموزش داده می‌شود تا با آمادگی کامل برای کار در دندانپزشکی فارغ ‌التحصیل شوند. مدرسان دانشگاه و دانشگاهیان بالینی بسیار با تجربه هستند و استانداردهای آموزشی جهانی را برای دانشجویان ارائه می دهند.

برنامه رشته ارتودنسی در اوکراین 5 ساله است که به طور کامل به زبان انگلیسی ارائه می شود، هر سال به 2 ترم تقسیم می شود. دانشگاه ملی پزشکی بوگومولتس برنامه درسی را مطابق با قوانین اتحادیه اروپا طراحی کرده است. 2 سال اول رشته ارتودنسی در اوکراین به موضوعات پیش بالینی اختصاص دارد در حالی که سه سال آخر بر موضوعات بالینی متمرکز است. این دوره از طریق فرمت های مختلفی از جمله: سخنرانی، یادگیری مبتنی بر کلاس، آزمایشگاه، کارگاه، سمینار و مشاوره تدریس می شود. اعضای هیئت علمی پویا، با تجربه، همه کاره و مسلط به زبان انگلیسی هستند. آنها تلاش می کنند تا آخرین روش ها را در تدریس خود بگنجانند.

دانشگاه های برتر ارتودنسی در اوکراین

دانشگاه ملی Uzhhorod (UzhNU) در اوکراین یک موسسه میراث بسیار مورد توجه و با سابقه غنی بیش از 6 دهه دانشگاهی است. دانشگاه ملی Uzhhorod (UzhNU) در اوکراین در مرکز منطقه ای اوژهرود مستقر است و به دانشجویان تعادل ایده آل زندگی را در یک منطقه خیره کننده مقرون به صرفه در یک شهر دانشگاهی ارائه می دهد. دانشگاه ملی Uzhhorod (UzhNU) در اوکراین بیش از 13000 دانشجو دارد و بسیاری از دانشجویان بین المللی را جذب می کند که می توانند همزمان با تکمیل مدارک معتبر جهانی به زبان انگلیسی تحصیل کنند. دانشگاه ملی Uzhhorod (UzhNU) در اوکراین به عنوان یک دانشگاه دولتی پیشرو، UzhNU بر روی شیوه های قوی دانشگاهی دقیق با هیئت علمی با تجربه از کارکنان دانشگاهی و پژوهشی بنا شده است. دانشگاه ملی Uzhhorod (UzhNU) در اوکراین یک موسسه پیشرو برای بازدید از دانشگاهیان و مشارکت های بین المللی با امکانات خود از جمله آزمایشگاه های تحقیقاتی، مراکز و موسسات است.

دانشگاه ملی پزشکی بوگومولتس (BNMU) یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های پزشکی در کیف و کل اوکراین است. میراث برتری بالینی و آکادمیک BNMU به همراه امکانات مدرن آن، آن را به یکی از نوآورانه‌ ترین و قوی‌ ترین محیط‌های شهری سوم تبدیل کرده است. برنامه های پزشکی در BNMU در حال حاضر بیش از 10000 دانشجو از جمله جامعه بین المللی قوی متشکل از 1300 دانشجو از بیش از 55 کشور را جذب می کند. فرهنگ مطالعه و پژوهش دانشگاه ملی پزشکی بوگومولتس (BNMU) بر اساس احترام و فراگیری است، با ارائه مطالعه رقابتی در رشته های پزشکی با حمایت مشارکت های دانشگاهی بین المللی می باشد. BNMU در همکاری علمی و آموزشی با موسساتی از جمله دانشگاه آکسفورد بریتانیا و موسسه کارولینای سوئد مشغول است. فارغ التحصیلان جویای تحصیل در اوکراین در برنامه های دندانپزشکی BNMU در حال حاضر در سراسر جهان از جمله انگلستان، ایالات متحده آمریکا، استرالیا و کانادا تمرین می کنند.

دانشگاه های برتر ارتودنسی در اوکراین

چرا رشته ارتودنسی در اوکراین؟

دانشجویانی که در دانشگاه‌ های اوکراین تحصیل می‌کنند از موسسات بسیار معتبری بهره می‌برند که به دلیل تحقیقات آکادمیک و دانشکده‌ های پویا شناخته شده‌ اند. کشور اوکراین بسیاری از دانشجویان بین المللی را برای تحصیل دندانپزشکی به زبان انگلیسی جذب می کند، در حالی که در کشوری پر جنب و جوش و مترقی با سابقه تحصیلی غنی زندگی می کنند. در سرتاسر کشور اوکراین بسیاری از دانشکده‌ های پزشکی تأسیس شده و همچنین دانشگاه ‌ها و مؤسسات به طور خاص دندانپزشکی را آموزش می‌دهند. دانشجویان دندانپزشکی در اوکراین می توانند از امکانات مدرن و تنظیمات بالینی بهره مند شوند که آنها را برای یک حرفه طولانی و موفق در دندانپزشکی آماده می کند.

دلایل اصلی انتخاب رشته ارتودنسی در اوکراین در زیر آمده است:

دلایل اصلی انتخاب رشته ارتودنسی در اوکراین

عوامل محدودکننده شغل ارتودنسی در اوکراین

در برخی مناطق، به دلیل بمباران دوره‌ ای و تخریب زیرساخت‌ ها، جمعیت حتی قادر به دریافت کمک‌ های پیش‌ پزشکی نیستند. امکان ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در سرزمین های اشغالی به دلیل عوامل زیر بسیار محدود است:

  • بسیاری از بیمارستان ها توسط ارتش روسیه به عنوان اشیاء مهم مین گذاری شده اند.
  • تعدادی از کلینیک های دندانپزشکی در جریان بمباران هوایی به طور کامل تخریب شده اند.
  • برخی از کلینیک ها به دلیل از بین رفتن تاسیسات اولیه (برق، آب) و زیرساخت های عمومی در شهر یا منطقه قادر به کار نیستند.
  • کمبود مواد دندانپزشکی به دلیل تخریب سیستم لجستیک و تخریب مسیرها
  • کمبود نیرو در کلینیک های دندانپزشکی به دلیل مهاجرت
  • غارت توسط نیروهای روسی

با این وجود، حتی در سرزمین های اشغالی، برخی از متخصصان دندانپزشکی با به خطر انداختن جان خود، با استفاده از ذخایر مواد خود که در قالب کمک های بشردوستانه ارائه شده، سعی در ارائه خدمات دندانپزشکی کیفی دارند. اگرچه اکثر درمان های دندانپزشکی در مناطق جنگی فعال در حالت اضطراری ارائه می شود. بسیاری از پزشکان در سرزمین های اشغالی بدون کادر پزشکی جوان کار می کنند. آنها در حال انجام مسئولیت های پزشک و پرستار در مورد ضدعفونی و استریل کردن هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در امور مربوط به پذیرش رشته ارتودنسی و مهاجرت به اوکراین تنها نخواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :