مهاجرت تحصیلی کانادا

دوره های وکالت در کانادا

دوره های وکالت در کانادا

در خصوص دوره های وکالت در کانادا بایستی بدانید که دانشکده های حقوق موسسات آموزش عالی هستند که به مطالعه حقوق به عنوان یک رشته اختصاص دارند. مسئولیت آموزش حقوقی در کانادا بین دانشکده های حقوق کشور و انجمن های حقوقی استان های مختلف تقسیم شده است. انجمن های حقوقی استانی اطمینان می دهند خدمات حقوقی توسط وکلای واجد شرایط به مردم ارائه می شود و دوره های پذیرش وکالت و برنامه های آموزش مداوم را برای وکلا اجرا می کنند. اکثر دانشکده های دوره های وکالت در کانادا رویکرد مشترکی در زمینه آموزش وکلا دارند.

اما در تاکیداتی که به موضوعات خاص و روش های تدریس می دهند، از جمله فرصت های تحصیل مستقل، تجربه بالینی، کارآموزی حقوقی و مشارکت در امور دولت با یکدیگر متفاوت هستند. بسیاری از مدارس نیز مدارک مشترک ارائه می دهند. در خصوص کسب اطلاعات جامع با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

برنامه ها و دوره های وکالت در کانادا

بیش از 70 کالج حقوقی در کانادا حدود 240 برنامه در خصوص دوره های وکالت در کانادا را ارائه می دهند. دوره های وکالت در کانادا شامل دوره هایی مانند قانون مدنی، مطالعات اجتماعی و حقوقی، دادگستری و جامعه و سایر است. همانطور که کانادا یک سیستم حقوقی دوگانه را اعمال می کند، کالج های حقوقی در کانادا دانشجویان را برای هر 2 سطح آموزش می دهند. دلایل بی شماری برای انتخاب کالج های حقوقی در کانادا وجود دارد. مدارک حقوقی ارائه شده توسط دانشگاه های کانادا مجموعه تخصصی را شامل می شود. پیش بینی می شود بیش از 42800 شغل جدید در کانادا برای قضات و وکلا بین دوره 2017-2026 ایجاد شود. کانادا به دلیل فرصت های گسترده تحقیقاتی خود در رتبه 4 جهان قرار دارد.

در کانادا، سنت قانون مدنی فرانسه در کبک و سنت قانون عادی انگلیس در سایر استان ها و سرزمین ها غالب است. برای وکالت در کبک معمولا گرفتن مدرک حقوق مدنی از یک دانشکده حقوق در کبک یا در برنامه حقوق مدنی دانشگاه اتاوا ضروری است. برای دوره های وکالت در حوزه های قضایی حقوقی عادی، معمولا گرفتن مدرک از یکی از دانشکده های حقوق عمومی ضروری است. کانادا دارای یک سری موافقت نامه های حرکتی است که به طور موقت یا دائم، وکلا را بین حوزه های قضایی مختلف استانی بسیار تسهیل می کند. اطلاعات دقیق تر در مورد پروتکل ها و الزامات وکالت را می توان از انجمن های حقوقی استان های مختلف به دست آورد.

برنامه ها و دوره های وکالت در کانادا

تحصیل در دوره های وکالت در کانادا

ساختار دوره های وکالت در کانادا مطابق با قانون و موضوعات مرتبط با آن را شامل می شوند. چند مورد از تخصص های متمرکز ارائه شده توسط کالج های حقوقی در کانادا عبارتند از:

  • قراردادهای قانون اساسی کانادا
  • قوانین جزایی و آیین دادرسی قوانین مالکیت
  • قانون اداری
  • فقه و دیدگاه های انتقادی قانون محیط زیست در عمل
  • سازمان های بازرگانی قانون جنگل
  • اخلاق و حرفه ای بودن درمان های عادلانه و قانون فضای مجازی مالکیت معنوی

در چند سال گذشته، بین 5000 الی 7000 متقاضی برای تقریبا 2350 مکان در مدارس حقوق عمومی کانادا تکمیل شده اند. کمیته های پذیرش به دلیل محدودیت فضا و منابع با عدم پذیرش بسیاری از متقاضیان واجد شرایط روبرو هستند. تمام دانشکده های حقوق عوامل مختلفی را در پذیرش دانشجو در نظر می گیرند. مدارس بسیار به معیارهای انتخاب متکی هستند که شامل LSAT و دستاوردهای تحصیلی است که مربوط به عملکرد مورد انتظار در دانشکده حقوق است و می تواند برای همه داوطلبان اعمال شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله تحصیل پزشکی در کانادا را مطالعه بفرمائید.

آخرین مرحله تحصیلات رسمی حقوقی در انتاریو، قبل از مجوز وکالت مستلزم کار زیر نظر یک وکیل مجاز (واجد شرایط) به مدت 10 ماه است. آزمون وکالت، دانش قانون را در زمینه های عملی شامل حقوق عمومی، آیین دادرسی کیفری، قانون خانواده و دعاوی مدنی ارزیابی می کند. دانشجویان بین المللی هنگام تحصیل از کالج های حقوقی کانادا، دانش کاملی از اعمال قانون، چشم انداز فرهنگ های بی شمار و سنت های قانونی را دریافت خواهند کرد. در خصوص تحصیل در کانادا و اطلاع از شرایط جامع مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

هزینه تحصیلات در دوره های وکالت در کانادا

مورد بعدی که باید در خصوص دوره های وکالت در کانادا مورد توجه قرار گیرد شهریه است. برای اطمینان از اینکه دانشجویان به برنامه های آموزشی خود ادامه می دهند و به مشاغل نیمه وقت نمی رسند، دانشگاه ها و همچنین دولت انواع مختلف بورس تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی در کانادا ارائه می دهند. کمک مالی در برنامه های وام با حمایت دولت فدرال بودجه را تأمین می کنند. دانشجویان کانادایی و مهاجران مستقر در کانادا ممکن است در استان های محل زندگی خود درخواست وام تحت برنامه وام های دانشجویی کانادا کنند. اکثر استان ها نیز بورس های قابل بازپرداخت یا وام های استانی ارائه می دهند. با این حال، این موارد به ندرت تمام هزینه های آموزشی را پوشش می دهد. اکثر دانشکده های حقوق کانادا تعداد محدودی بورسیه و کمک هزینه تحصیلی اعطاء می کنند.

هزینه های تحصیل در مدارس حقوقی کانادا بین 7000CAD الی 34000CAD (دلار کانادا) در سال می باشد. بسته به موقعیت مدرسه و سبک زندگی دانشجو، مسکن و سایر هزینه های زندگی ممکن است بین 10000CAD الی 20000CAD (دلار کانادا) اضافه شود. کالج ها و دوره های وکالت در کانادا یکی از بهترین کالج ها در جهان هستند و انتظار می رود که پذیرش در یکی از آنها کار سختی باشد. دانشکده حقوق دانشگاه آلبرتا، آلارد، دانشگاه بریتیش کلمبیا، بورا لاسکین، کالگری، دالاهو، منیتوبا، مک گیل، نیوبرانزویک، یورک، اتاوا، کوئین، رایرزون، ساسکاچوان، تامپسون ریورز، تورنتو، دانشگاه ویکتوریا، وسترن و ویندزور از دانشگاه های برتر دوره های وکالت در کانادا می باشند. مدرک دکترا توسط اکثر دانشجویان بالاترین درجه در نظر گرفته می شود و فرصت های تحقیقاتی در کانادا در جهان بسیار تحسین شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :