مهاجرت تحصیلی کانادا

دوره های زبان در کانادا

دوره های زبان در کانادا

اطلاع از شرایط دوره های زبان در کانادا یکی از مواردی است که دانشجویان پیش از مهاجرت تحصیلی به این کشور بایستی از آن اطلاع داشته داشته باشند. از اینرو فرصت های زیادی برای بازدید، مسافرت، کار و زندگی در کشور کانادا به ویژه برای شهروندان کشورهای مشترک المنافع برای افراد فراهم کرده است. مدارس زبان در کشور کانادا بهترین مکان ها را برای تحصیل زبان انگلیسی یا فرانسوی خواهند بود. از این گذشته، کشور کانادا به دلیل تنوع مردم، هویت دوگانه انگلیسی و فرانسوی، زیبایی چشم اندازها و استانداردهای عالی علمی در جهان مشهور است. با مطالعه مقاله پیشرو به نگارش مقاله ویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی دست خواهید یافت.

محتوای مطالعاتی در دوره های زبان در کانادا

مطالعات دوره های زبان در کانادا نوعی مدرک دانشگاهی بین رشته ای است که ترکیبی از دوره های 2 رشته (زبان ها و زبان شناسی) مرتبط اما متفاوت است. دانش آموزان یک (یا چند) زبان خارجی یاد می گیرند و نحوه کارکرد زبان ها و ارتباطات انسانی را کشف می کنند. درجه تحصیلات زبان برای دانشجویان علاقه مند به پیچیدگی زبان ها و تکامل آنها، که همچنین می خواهند حداقل یک زبان خارجی را یاد بگیرند، ایده آل است. برنامه های مطالعات زبان به دلیل ماهیت میان رشته ای بودن، بسته به دانشگاهی که دوره را ارائه می دهد، می تواند برنامه های درسی قابل توجهی متفاوت داشته باشد.

برخی از مباحثی که می توان در دوره کارشناسی یا کارشناسی ارشد در مطالعات زبان خواند عبارتند از:

  • انگلیسی
  • فرانسوی یا آلمانی (یا یک زبان خارجی دیگر)
  • زبان و فرهنگ
  • دستور زبان
  • نحو
  • آواشناسی
  • مورفولوژی
  • معناشناسی
  • تحلیل گفتمان
  • تاریخچه زبان

فارغ التحصیلان مطالعات زبان، آینده مهارت های ارتباط شفاهی و کتبی بسیار خوبی را کسب می کنند. همچنین آموزش می بینند که چگونه اطلاعات خود را تجزیه و تحلیل کنند. دانش آموزان همچنین آموزش می بینند که چگونه از نظر فرهنگی آگاهی کامل کسب نمایند. همچنین پس از فقارغ التحصیلی از دوره های زبان در کانادا می توانند در زمینه های مختلفی مانند تبلیغات، ارتباطات، ویرایش و انتشار، روزنامه نگاری، تدریس و سایر موارد فعالیت داشته باشند.

محتوای مطالعاتی در دوره های زبان در کانادا

آموزشگاه ها و دوره های زبان در کانادا

مدارس زبان کانادایی استانداردهای دقیق و مطلوبی و آموزش با کیفیت بالا به افراد ارائه می دهند. خواه تحصیل در سواحل آتلانتیک کانادا، ساحل غربی یا هرجای دیگری که مورد انتخاب قرار گیرد. دانشجویان بین المللی در زمینه یادگیری زبان در کانادا گزینه های زیادی دارند. می توانند هنگام کار در کانادا زبان انگلیسی یا فرانسوی بخوانند یا دوره های زبان را فرا بگیرند که به افراد کمک می کند تا وارد دانشگاه یا برنامه دانشگاهی کانادا شوند. همچنین از مطالعات دوره های زبان در کانادا می توان انتظار داشت که یک رویکرد متمرکز و آموزش با کیفیت بالا که نتایج را تضمین می کند، برای یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسوی پیش روی افراد باشد. مدارس زبان کانادا در سراسر کشور وجود دارد.

این بدان معناست که افراد می توانند زبان فرانسه یا انگلیسی را در مکانی که در میان فرانسوی و انگلیسی زبانان زندگی می کنند یاد بگیرند. هنگام جستجوی مدرسه جهت تحصیل در دوره های زبان در کانادا بایستی به دنبال آموزشگاه های زبان معتبر توسط Languages ​​Canada گشت. این اعتبار سنجی به معنای این است که مدارس از استانداردهای تضمین کیفیت بین المللی که در سطح بین المللی شناخته شده اند پیروی می کنند. Languages ​​Canada دارای فهرست بیش از 225 آموزشگاه زبان در سراسر کانادا است. در خصوص تحصیل در کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

اعتبار دوه های زبان های کانادا بر اساس شرایط زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

  • خدمات دانشجویی
  • کادر آموزشی
  • برنامه مطالعه
  • بازاریابی
  • ارتقا و مدیریت و پذیرش دانشجو

الزامات ثبت نام در دوره های زبان در کانادا

برای تحصیل در دانشگاه یا کالج کانادا باید بتوانید به زبان انگلیسی یا فرانسوی صحبت کنید. ممکن است کالج ها و دانشگاه های انگلیسی زبان از دانشجویان بخواهند که یک آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TOEFL)، سیستم بین المللی آزمون زبان انگلیسی (IELTS) یا ارزیابی زبان انگلیسی دانشگاهی آکادمیک (CAEL) را بنویسید. کالج ها و دانشگاه های فرانسوی زبان دانشجویان را به صورت جداگانه ارزیابی می کنند. برای ثبت نام در آموزشگاه زبان، باید یک آزمون برای ارزیابی سطح مهارت به زبان انگلیسی یا فرانسوی انجام داد. اکثر آموزشگاه های زبان دوره هایی را براساس هفته مطالعه ارائه می دهند نه یک ترم یا ماهانه. هر آموزشگاه زبان روند ثبت نام متفاوتی در خصوص دوره های زبان در کانادا را ارائه خواهد داد.

دانش آموزان 18 سال به بالا برای حضور در مدرسه زبان در کانادا باید درخواست اجازه تحصیل از دولت کانادا را بدهند و کودکان و دانش آموزان (زیر 18 سال) ممکن است لازم باشد برای مجوز تحصیل ویژه درخواست کنند. آموزشگاه های زبان اغلب دوره ها را بر اساس تعداد مشخصی از هفته ها، به جای رویکرد ترم برای تحصیل، ارائه می دهند. هزینه شهریه در مدارس زبان کانادایی توسط هر مدرسه تعیین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های زبان در کانادا با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرموده و از مشاوره های رایگان آنان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :