مهاجرت تحصیلی کانادا

تحصیل پرستاری در کانادا

تحصیل پرستاری در کانادا

تحصیل پرستاری در کانادا یکی از مباحث برتر برای دانشجویان خارجی است که برنامه های با کیفیت بالا در زمینه پرستاری را به متقاضیان ارائه می دهد. کشور کانادا به عنوان کشوری تلقی می گردد که فرصت های بی شماری را در زمینه آموزش و تحصیلات عالی در اختیار متقاضیان آموزشی قرار خواهد داد. بدین ترتیب روش های مختلفی را در خصوص تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی از جمله رشته پرستاری در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. به هر حال مدرکی که در خصوص تحصیل پرستاری در کانادا از دانشگاه های این کشور دریافت می کنید به عنوان یک مدرک جهانی تأیید شده تلقی خواهد شد.

جدا از این، رشته تحصیلی پرستاری در کانادا دوره کارآموزی صنعتی را برای افراد فراهم می کند که با ارائه طیف گسترده ای از موقعیت ها در زمینه پرستاری، تطبیق پذیری شغل اشخاص را نیز افزایش می دهد. کارشناسان متخصص ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در بخش مشاوره راهنمایی های لازم در خصوص مهاجرت تحصیلی به کانادا را در اختیار شما قرار خواهند داد.

مبانی تحصیل پرستاری در کانادا

پرستاری به عنوان یک موضوع حرفه ای در کشور کانادا است. این بدان معناست که رویکرد مطالعه کارشناسی یا کارشناسی ارشد رشته پرستاری در کانادا تمرکز به خصوصی بر روی دروس عملی خواهد داشت. در واقع تحصیل پرستاری در کانادا در خصوص چگونگی مراقبت از افراد بیمار و فراهم آوردن آرامش در طول دوره بهبودی آنها است. همچنین رشته پرستاری در کانادا به معنای مشاوره دادن در مورد بهترین گزینه های بهداشتی، استفاده از داروهای تجویز شده و مراقبت از سلامتی کلی آنها است. به طور معمول می توان تحصیل در یکی از 4 زمینه اصلی پرستاری را انتخاب کرد:

  • پرستاری بزرگسالان
  • پرستاری کودکان
  • پرستاری از کار افتادگان
  • پرستاری بهداشت روان

به عنوان یک پرستار دانشجو، در صورت تمایل، در 2 رشته از 4 رشته فوق امکان اخذ دوره تخصصی وجود خواهد داشت. بدین ترتیب روش های پزشکی عمومی و نحوه رفتار با فردی که از بیماری رنج می برد را می آموزند. کانادا یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان را دارد که پرستاری در میان رشته های تحصیلی محبوب دانشگاه های این کشور قرار دارد. هر استان دارای یک نهاد نظارتی است که استانداردهای حرفه و الزاماتی را که باید توسط متقاضیان برآورده شود، تعیین می کند. یک نکته قابل ذکر این است که اداره بهداشت کانادا وابستگی زیادی به پرستاران دارد. این متخصصان بیشتر از خود پزشکان با بیماران وقت می گذرانند.

بهترین دانشکده ها برای تحصیل پرستاری در کانادا

بهترین دانشکده ها برای تحصیل پرستاری در کانادا به طور کامل در جدول زیر شرح داده شده است:

نام دانشگاهشرح
دانشگاه آلبرتادانشگاه از حدود 40000 دانش آموز با بیش از 150 ملیت میزبانی می کند که آن را به یکی از متنوع ترین موسسات در جهان تبدیل می کند. دانشگاه آلبرتا بهترین دانشکده پرستاری در کانادا در نظر گرفته می شود.
دانشگاه مک گیلیکی دیگر از دانشگاه های محبوب برای تحصیل در رشته پرستاری در کانادا است که هم دانشجویان داخلی و هم دانشجویان بین المللی را می پذیرد.
دانشگاه کلگریدانشگاه کلگری مقصد جذابی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی است که قصد تحصیل در رشته پرستاری در کانادا را دارند.
دانشگاه وسترننه تنها از نظر آکادمیک، بلکه از نظر زیرساخت نیز به یک موسسه کلاس جهانی تبدیل شده است. سیستم یادگیری پیشرفته دانشگاه، تعداد متقاضیان سالانه افزایش می دهد.
دانشگاه مک مستراین دانشگاه به دلیل نقش بی نظیر خود در صنعت مراقبت های بهداشتی و نوآوری در صنعت بهداشت در سطح بین المللی مشهور است.

در جهت مهاجرت به کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

بهترین دانشکده ها برای تحصیل پرستاری در کانادا

تحصیلات تکمیلی رشته پرستاری در کانادا

به عنوان یک پرستار با تحصیلات بین المللی (IEN)، انتخاب برنامه پرستاری مناسب بر اساس تحصیلات و شایستگی های قبلی پرستاری بسیار مهم است. این نه تنها آینده افراد را در کانادا تعیین می کند، بلکه باعث می شود، موضوعات و ماژول های مرتبط را مطالعه و دانش و مهارت های پایه پرستاری را در زمینه تخصصی افزایش دهند. به طور کلی شرایط تحصیل در کانادا به طور کامل در مقاله لینک شده شرح داده شده است.

همچنین در این خصوص برنامه های متفاوتی در نظر گرفته شده است که در جدول زیر شرح داده شده است:

پارامترشرح
پرستاری مراقبت تسکینییک دوره گواهینامه یک ساله تحصیلات تکمیلی با هدف انتقال دانش و آموزش به پرستاران با تحصیلات بین المللی که مایل به پذیرایی از بیماران با بیماری های محدود کننده زندگی هستند، است.
بهداشت روان جامعهیک رشته تخصصی است که تحت این برنامه پرستاران برای توان بخشی بیماران روانی طولانی مدت در جامعه همراه با ارائه مراقبت بهینه از مراجعین با اختلالات مختلف بهداشت روانی آموزش دیده اند. مدت زمان این برنامه یک سال تحصیلی است.
ژنتولوژیدر طول یک سال تحصیلی این دوره، پیر شدن و مشکلات چند وجهی جمعیت مسن مورد مطالعه قرار خواهد گرفت. این برنامه برای همه افراد در مراقبت های بهداشتی نیست، بلکه فقط برای پرستاران خاص خارجی است که می خواهند جمعیت سالخوردگی را کشف کنند.
رهبری و مدیریت پرستاریبرای آن دسته از پرستارانی که در حال حاضر شاغل هستند یا مایل به استخدام در نقش های مدیریت در محیط های بهداشتی هستند، منظور شده است.

هزینه های تحصیل پرستاری در کانادا

تحصیل در رشته پرستاری در کانادا مقرون به صرفه تر از کشورهایی مانند ایالات متحده و انگلستان است. به طور متوسط ​​برای تأمین هزینه های تحصیل سالانه به 20000CAD الی 40000CAD (دلار کانادا) نیاز است. البته این با توجه به سطح تحصیلات و موسسه ای که در آن ثبت نام شده، متفاوت خواهد بود. قبل از تأیید درخواست، افراد باید ثابت کنند که توانایی پرداخت همه هزینه های سالانه را دارند. این فراتر از شهریه است زیرا به پول بیشتری برای اسکان و سایر نیازهای اساسی نیاز خواهند داشت. برای مثال یک آپارتمان حداقل 1000CAD (دلار کانادا) در هر ماه هزینه دارد.

تمام این ارزش ها به شهری که در آن زندگی می کنند بستگی دارد. زبان اصلی آموزشی در بیشتر موسسات آموزش عالی کانادا انگلیسی است. به عنوان مثال، در دانشگاه آلبرتا، بیشتر دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند با این حال، چند دوره وجود دارد که به زبان فرانسه یا هر 2، آموزش داده می شود. در خصوص اطلاع از هزینه زندگی در کانادا، مقاله لینک شده یکی از پیشنهادات ما به شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :