مهاجرت تحصیلی لهستان

تحصیل دندانپزشکی در لهستان

تحصیل دندانپزشکی در لهستان

تحصیل دندانپزشکی در لهستان یک دوره عالی برای تحصیل است چرا که همانطور که همه می دانیم رشته های پزشکی و دندانپزشکی دوره های طولانی هستند و در نتیجه هزینه های تحصیل می تواند تا حدودی گزاف باشد. با این وجود، هم پزشکی و هم دندانپزشکی موضوعاتی هستند که مدارک تحصیلی را با یک مسیر شغلی عالی ترکیب می کنند.

هنگامی که واجد شرایط باشید، چندین گزینه پیش روی شماست:

  • تخصص
  • نقش های بیمارستانی
  • تحقیق
  • کار به عنوان پزشک عمومی
  • افتتاح مطب دندانپزشکی

اگر می‌خواهید برای تصمیم‌گیری در مورد کدام یک از این دانشکده‌ رهای دندانپزشکی عالی کمک بگیرید، مشاوران متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند

دانشگاه های برتر دندانپزشکی در لهستان

لهستان دارای دانشگاه های پزشکی درجه یک است که بسیاری از آنها دوره های دندانپزشکی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. برنامه های دندانپزشکی در مقطع کارشناسی در کشور به گونه ای طراحی شده است که استانداردهای اتحادیه اروپا را برآورده کند و دانش و مهارت های لازم را در اختیار دانشجویان قرار دهد تا به متخصصان واجد شرایط در هر نقطه از جهان تبدیل شوند.

برای درخواست مهاجرت به لهستان در برنامه های دندانپزشکی، دانشجویان بین المللی باید شرایط پذیرش تعیین شده توسط دانشگاه را داشته باشند، که ممکن است شامل ارائه مدارک تحصیلی، قبولی در آزمون ورودی، شرکت در مصاحبه و نشان دادن مهارت در زبان انگلیسی باشد. هر موسسه مربوطه فرآیند پذیرش خود را دارد، بنابراین ضروری است که با الزامات دانشکده دندانپزشکی خاصی که برای آن درخواست می دهید آشنا باشید. در کشور لهستان، بیش از 20 سال است که دروس پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه ها به زبان انگلیسی تدریس می شود.

موسسات دولتی که مدرک پزشکی و دندانپزشکی در لهستان را ارائه می دهند:

موسسات دولتی ارائه دهنده مدرک پزشکی و دندانپزشکی در لهستان

شرایط تحصیل دندانپزشکی در لهستان

فرآیند پذیرش برای دانشگاه های لهستان بسیار ساده است. پس از پذیرش درخواست، برخی از دانشگاه ها از دانشجو انتظار دارند که آزمون ورودی یا مصاحبه ارائه شده توسط دانشگاه را تأیید کند، در حالی که برخی از دانشگاه ها نیازی به قبولی در آزمون ورودی ندارند. آنها دانش آموزان را بر اساس نمرات دبیرستان یا مصاحبه می پذیرند. شرایط ورود دقیق برای تحصیل دندانپزشکی به زبان انگلیسی در لهستان بین هر دانشکده دندانپزشکی پزشکی مربوطه متفاوت است.

در اینجا برخی از رایج ترین معیارها آورده شده است:

  • سوابق تحصیلی شما به ویژه در رشته های زیست شناسی، شیمی، فیزیک و ریاضیات
  • عملکرد شما در کنکور
  • عملکرد شما در مصاحبه
  • تسلط شما به زبان انگلیسی

به طور کلی، درخواست برای یک دانشکده دندانپزشکی در لهستان می‌تواند یک انتخاب عالی برای دانشجویان بین‌المللی باشد که می‌خواهند در عین کسب تجربه عملی ارزشمند و فرصت‌های شغلی و شبکه‌ای فوق‌العاده پس از فارغ‌التحصیلی، تحصیلات در سطح جهانی را دریافت کنند. مدرکی که دریافت می کنید در سطح بین المللی به رسمیت شناخته می شود و به شما این امکان را می دهد که به یک دندانپزشک مورد تقاضا در هر کجای دنیا تبدیل شوید. به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، تحصیل در لهستان مزایای مختلفی را برای دانشجویان بین المللی دندانپزشکی فراهم می کند. فرآیند پذیرش برای دانشگاه های لهستان بسیار ساده است.

شرایط تحصیل دندانپزشکی در لهستان

هزینه تحصیل دندانپزشکی در لهستان

بخشی از دلیل تبدیل شدن لهستان به مقصدی محبوب برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل دندانپزشکی در خارج از اروپا در اروپا هستند این است که هم هزینه های تحصیل و هم هزینه های زندگی نسبتا متوسط ​​و مقرون به صرفه به خصوص در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی هستند. هزینه های تحصیل در دانشکده های دندانپزشکی در لهستان بسته به دانشگاه پزشکی مربوطه ای که برای آن درخواست می کنید متفاوت است. برخی از موسسات در کل برنامه دندانپزشکی هزینه یکسانی دارند، در حالی که برخی دیگر بر اساس سال برنامه درسی که در آن هستید، قیمت را تغییر می دهند. هزینه تحصیل در لهستان برای دندانپزشکی به زبان انگلیسی بین 12000€ تا 19100€ (یورو) متغیر است.

مزایای تحصیل دندانپزشکی در لهستان

لهستان کشوری خیره‌ کننده و از لحاظ تاریخی غنی است، با مناظری که از کوه‌ های کارپات و اسکی در جنوب، تا دریاچه ‌ها و جنگل ‌های پر از شهرهای قرون وسطایی که از شرق به غرب امتداد دارند، می‌ تواند نفس شما را بند بیاورد. غذاهای لهستانی تازه، دلچسب و صراحتا خوشمزه هستند. اگر در رشته پزشکی یا دندانپزشکی در لهستان واجد شرایط باشید، برای کسری از هزینه ای که در سایر کشورهای اروپایی می پردازید، مدرک بین المللی شناخته شده ای کسب خواهید کرد. استانداردهای بالا و هزینه های پایین، هزینه زندگی مقرون به صرفه، طیف وسیعی از دوره های انتخابی و از مکان های بسیار متفاوت لهستان همه چیز را دارد. اگر می خواهید در مورد گزینه های خود برای تحصیل پزشکی یا دندانپزشکی در لهستان صحبت کنید، با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :