مهاجرت تحصیلی بلاروس

تحصیل دندانپزشکی در بلاروس

تحصیل دندانپزشکی در بلاروس

دانشجویان بین المللی با تحصیل دندانپزشکی در بلاروس مدرک حرفه ای واقعی کسب خواهند کرد. سلامت دندان و دندانپزشکی در بلاروس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، همه مردم به این کشور به این موضوع اهمیت زیادی می دهند. تحصیل دندانپزشکی در بلاروس دوره ای است که همه چیز در مورد سلامت دندان های ما و مسائل مربوط به آن را بررسی می کند. در حال حاضر آموزش دندانپزشکی در بلاروس بسیار مهم شده و بسیار پیشرفت کرده است.

در طول دوره دندانپزشکی در بلاروس، دانشجویان با مسائل مربوط به سلامت دهان آشنا می شوند و می آموزند که چگونه با تکنیک های پیشرفته مشکلات دهان را بررسی کنند. فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی در بلاروس، دندانپزشک نامیده می شوند. زیرا در طول تحصیلات خود در زمینه بهداشت دهان و دندان یاد می گیرند. هدف موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارائه این مقاله، ارائه مطالب به روز در خصوص تحصیل دندانپزشکی در بلاروس بوده است.

تحصیل در مقاطع مختلف دندانپزشکی در بلاروس

همانند اغلب کشورهای پیشرفته جهان تحصیل دندانپزشکی در بلاروس دارای مقاطع مختلفی می باشد، که در این بخش مقاله به آنها خواهیم پرداخت. اصلی ترین دوره تحصیل دندانپزشکی در بلاروس مقطع کارشناسی دندانپزشکی می باشد. وظایف اصلی دندانپزشکان در این مقطع تحصیلی حل مشکلات مربوط به بیماری های دهان و دندان بیماران است. به طور کلی دندانپزشکی رشته پزشکی است که بیماری های دهان را از طریق تشخیص و تحقیق که شامل بررسی احتمالات درمان می شود.

علاوه بر این سال تحصیلی در مقطع کارشناسی دندانپزشکی 3 تا 4 سال می باشد. که به طور کلی 3 دانشگاه در بلاروس در این مقطع تحصیلی به دانسجویان علوم دندانپزشکی را ارائه می دهد. که این مقطع تحصیلی در دوره دندانپزشکی، شامل 2 برنامه درسی می باشد که دانشجویان باید آن ها را به خوبی آموزش ببینند.

پس از اینکه دانشجویان، مقطع کارشناسی دندانپزشکی در بلاروس را با موفقیت به پایان رساندند، وارد مقاطع ذکر شده در داخل جدول زیر می شوند:

مقاطع تحصیلات تکمیلی دندانپزشکی در بلاروستوضیحات
تحصیل دندانپزشکی در مقطع کارشناسی ارشدوظایف اصلی دندانپزشکان در این دوره درمان بیماران، انجام معاینات پیشگیرانه و بهداشت حفره دهان می باشد. علاوه بر این انجام پرونده های پزشکی برای دندانپزشکان با تخصص های خاص در این دوره وجود دارد.
تحصیل دندانپزشکی در بلاروس در مقطع دکترافارغ التحصیلان دندانپزشکی در مقطع دکترا مسئول نگهداری سوابق دندانی بیماران، مراقبت های پزشکی به موقع و انجام تحقیقات هستند.

در تصویر زیر می توانید با اطلاعات کلی در خصوص تحصیل دندانپزشکی در مقاطع دکترا در بلاروس آشنا شوید:

اطلاعات کلی در خصوص تحصیل دندانپزشکی در مقاطع دکترا در بلاروس

شرایط پذیرش دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در بلاروس

در هر کشوری شرایط و الزامات پذیرش متفاوتی توسط مقامات پذیرش در دانشگاه به دانشجویانی که قصد تحصیل دندانپزشکی را دارند ارائه می شود. علاوه بر این شرایط پذیرش دانشگاه از کشوری به کشور دیگر نیز متفاوت است. متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در بلاروس باید قبل از هر چیزی از روند واقعی پذیرش و مرجع پذیرش در بلاروس آگاه باشند.

در قدم اول در صورتی که می توانید هزینه تحصیل دندانپزشکی در بلاروس را بپردازید، باید کپی گذرنامه بین المللی خود را با گواهی برنامه دبیرستان خود اسکن کنید. همچنین اگر متقاضی دوره کارشناسی ارشد دندانپزشکی هستید باید کپی مدرک کارشناسی خود را اسکن کنید پس از دربافت مدارک مورد نیاز کارکنان پذیرش در مدت 2 تا 3 روز واجد شرایط بودن شما را برای دوره مورد نظر ارزیابی می کنند.

بنابراین طبق شرایط فوق، پذیرش شما جهت تحصیل دندانپزشکی در بلاروس انجام می شود. سپس دولت بلاروس از شما برای تحصیلات عالی به بلاروس استقبال می کند. البته به این نکته نیز توجه فرمایید که زمان پردازش 2 هفته پس از اینکه واجد شرایط شناخته شدید می باشد.

لازم به ذکر است که جهت پذیرش در دانشگاه مورد نظر برای تحصیل دندانپزشکی در بلاروس باید اسناد و مدارک زیر را به دانشگاه مربوطه ارائه دهید:

  • ارائه پاسپورت مسافرتی معتبر
  • اصل گواهی مدرسه در دوره متوسطه
  • شناسنامه معتبر
  • 6 قطعه عکس در اندازه پاسپورت
  • کپی پاسپورت بین المللی
  • هزینه پردازش پس از ارزیابی صلاحیت

شرایط پذیرش دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در بلاروس

تحصیل دندانپزشکی در بلاروس با اخذ ویزای دانشجویی

ویزای دانشجویی بلاروس مجوز ورود به این کشور جهت تحصیل دندانپزشکی در بلاروس می باشد. همه اتباع خارجی به غیر اتباع کشور روسیه برای ورود به این کشور جهت تحصیل در بلاروس، باید ویزای دانشجویی دریافت کنند. ویزای دانشجویی بلاروس معمولا توسط سفارت این کشور برای دانشجویانی که در یکی از دانشگاه های بلاروس پذیرفته شده اند صادر می شود که دارای پذیرش یا دعوت نامه از دانشگاه یا کالج مربوطه است.

ویزای دانشجویی بلاروس انواع مختلفی دارد اما این ویزای تحصیلی برای افرادی صادر می شود. که قصد تحصیل دندانپزشکی در بلاروس را در هر برنامه دانشگاهی و از هر گوشه ای از جهان دارند. نکته قابل توجه این است که هیچ تغییر عمده ای در قوانین ویزای دانشجویی بلاروس برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل دندانپزشکی را دارند وجود ندارد.

البته لازم به ذکر است که برای دریافت ویزای دانشجویی جهت تحصیل دندانپزشکی در بلاروس 2 راه وجود دارد که عبارت اند از:

  • ویزای دانشجویی هنگام ورود: این نوع از ویزا در فرودگاه بین المللی مینسک برای دانشجویانی صادر می شود که دارای دعوتنامه تحصیلی رسمی مورد تایید اداره مهاجرت بلاروس هستند. متقاضیان این دعوت نامه را به افسر مهاجرت ارائه می دهند و مهر ویزا را در پاسپورت بین المللی متقاضی می چسبانند.
  • ویزای قبل از ورود به بلاروس: اغلب کشورها سفارت بلاروس را در قلمرو خود دارند، که باید قبل از ورود به بلاروس ویزای دانشجویی دریافت کنند. این افراد مجموعه ای از مدارک را همراه با دعوت نامه رسمی تحصیلی تایید شده توسط اداره مهاجرت بلاروس ارائه می کنند.

فرآیند درخواست ویزای دانشجویی جهت تحصیل دندانپزشکی در بلاروس، بعضی اوقات دچار مشکلاتی می شود. که شما عزیزان می توانید جهت جلوگیری از مشکلات پیش رو با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :