مهاجرت تحصیلی مالتا

تحصیل در مالتا به زبان انگلیسی

تحصیل در مالتا به زبان انگلیسی

کشور مالتا، کشوری مهاجر پذیر می باشد، بنابراین تجربه تحصیل در مالتا به زبان انگلیسی برای متقاضیان بین المللی امکان پذیر خواهد بود. جمهوری مالتا، جزیره ای در جنوب اروپا می باشد که از مجمع الجزایر در دریای مدیترانه تشکیل شده است. این کشور در 80 کیلومتری جنوب ایتالیا، 284 کیلومتری شرق تونس و 333 کیلومتری در شمال لیبی مستقر است. کشور مالتا با جمعیتی حدود 515000 نفر دارد و مساحت آن 316 کیلومتر مربع، دهیمن کشور کوچک جهان شناخته شده است. علاوه بر این، مالتا چهارمین کشور متراکم می باشد. پایتخت آن شهر والتا با مساحت 0.8 کیلومتر مربع کوچکترین پایتخت ملی اتحادیه اروپا شناخته شده است.

زبان رسمی و ملی این کشور مالتیایی می باشد که از زمان امارت سیسیل، از زبان عربی سیسیلی توسعه یافته است. زبان دوم این کشور زبان انگلیسی می باشد. حدود 5900 سال قبل ازمیلاد مسیح، کشور مالتا مسکونی شده است. قرار گرفتن آن در مرکز مدیترانه از نظر تاریحی این کشور را به عنوان پایگاه دریایی اهمیت استراتژیک زیادی داده است. به طوری که قدرت های پی در پی با جزایر از حمله فنیقی ها و کارتاژینی ها، رومی ها، یونانی ها، اعراب، نورمن ها، آرگونی ها به رقابت و حاکمیت پرداختند. بیشترین تاثیرات خارجی در فرهنگ باستانی کشور را شوالیه های سنت جان، فرانسوی ها و انگلیسی ها بر جای گذاشته اند.

سوالاتی که با خواندن این مقاله در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخ داده خواهد شد، بدین شرح می باشد:

  • زبان رسمی تدریس در دانشگاه های مالتا چیست؟
  • برای تحصیل به زبان انگلیسی در مالتا چه آزمون هایی قابل قبول است؟

الزامات تحصیل در مالتا به زبان انگلیسی

می توان گفت، بیشتر کالج ها و دانشگاه های کشور مالتا در حوالی پایتخت این کشور واقع شده است که در ساحل شمال شرقی جزیره مالتا جمع شده اند. بزرگترین دانشگاه این کشور، دانشگاه مالتا می باشد که بودجه عموی حدود 11000 دانشجو دارد که حدود 700 نفر آن ها دانشجوی بین المللی می باشند. پردیس اصلی این دانشگاه در منطقه بندر مسیدا (Msida) در غرب والتا قرار دارد. این دانشگاه همچنین پردیسی شامل یک محوطه کوچکتر در مالتا و پردیس دیگری در Gozo (دومین جزیره بزرگ مالتا) قرار دارد.

سیستم دانشگاه های دولتی در مالتا شامل کاج هنر، علوم و فناوری مالتا در پائولا و موسسه مطالعات گردشگری در سنت جولیان قرار دارد. علاوه بر دانشگاه مالتا، همه دانشکده ها و موسسه ها در برنامه تبادل اراسموس اتحادیه اروپا و روند بولونیا برای آموزش عالی در سراسر اروپا شرکت می کنند. زبان رسمی تدریس انگلیسی می باشد، اگرچه دانشجویان بین المللی به یادگیری زبان مالتیایی تشویق می شوند.

می توان گفت کشور مالتا یکی از آفتابی ترین کشورها در جهان است و بیش از 300 روز آفتاب در سال دارد. دانشجو می تواند هر سه جزیره مالتا را کشف کرده و یک محیط عالی برای یک تجربه عالی آموزش کسب کنید. این کشور از سال 2004 عضو اتحادیه اروپا شد و با کشورهای اروپایی دیگر، روابط نزدیک و دوستانه دارد. هر 2 نوع موسسه خصوصی و دولتی در این کشور وجود دارد و برخی از آن ها دوره های سنتی را ارائه می دهند و برخی دیگر تخصصی می باشند و دوره هایی مانند گردشگری را ارائه می دهند.

الزامات تحصیل در مالتا به زبان انگلیسی

شرایط تحصیل در مالتا به زبان انگلیسی

همان طور که قبلا اشاره شد، تمام موسسات آموزش عالی کشور مالتا دوره ها و رشته های خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. برای اینکه در کشور مالتا به زبان انگلیسی تحصیل کنید، باید آزمون زبان انگلیسی را گذرانده باشید. آزمون هایی که مورد تایید موسسات آموزش عالی این کشور می باشد، تافل و آیلتس است. نمرات دریافتی در آزمون بسته به این دارد که در چه دوره ای می خواهید تحصیل کنید.

اطلاعات جامع درباره تحصیل در مالتا در جدول زیر آمده است:

آزمون زبانکارشناسیتحصیلات تکمیلی
تافل7690
آیلتس آکادمی5.56
آیلتس اندیکاتور5.56

آزمون آنلاین آیلتس اندیکاتور به عنوان ارزیابی قابل قبول برای زبان انگلیسی می باشد که برای پذیرش دوره ها در اکتبر 2022 پذیرفته می شود. متقاضیانی که نمرات گفته شده در جدول بالا را دریافت کنند مشروط بر اینکه در آزمون مهارت انگلیسی که توسط مهارت زبان انگلیسی دانشگاه برگزار می شود، شرکت کرده و قبول شوند، پذیرفته خواهند شد. همچنین مقاضیانی که خواهان ورود به دوره تحصیلات تکمیلی می باشند و دارای مدرک کارشناسی هستند که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس شده باشد، می توانند الزامات زبان انگلیسی را در نظر بگیرند، مشروط بر اینکه بیانه رسمی از موسسه اعطاء کنند را ارائه دهند که تایید کند زبان آموزشی و ارزیابی در کل دوره انگلیسی بوده است.

تحصیل در دانشگاه مالتا به زبان انگلیسی

دانشگاه مالتی عالی ترین موسسه آموزش عالی در کشور مالتا می باشد. این دانشگاه بودجه اش را از طریق بودجه عمومی تامین می کند و برای کسانی که شرایط لازم برای تحصیل در این دانشگاه را دارند، مجاز می باشد. ساختار این دانشگاه مانند منطقه آموزش عالی اروپا مطابقت دارد. این دانشگاه با آگاهی از نقش عمومی خود ، در ایجاد دوره هایی مناسب و به موقع در پاسخ به نیازهای کشور تلاش می کند. از عالی ترین نهادهای حاکمیتی این دانشگاه می توان به شورا و سنا اشاره کرد. حدود 11500 دانشجو در این دانشگاه وجود دارد که 600 نفر آنها دانشجوی بین المللی از 71 کشور مختلف می باشند. بسیاری از آنها براساس سیستم مدولار یا اعتبار کار می کنند. شرایط اعزام دانشجو به مالتا به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

یک دوره ابتدایی مطالعات بنیاد دانش آموزان دبیرستانی بین المللی را که تحصیلات متوسطه یا دبیرستان خود را در خارج از کشور به پایان رسانده اند و اما شرایط لازم برای ورود ندارند، مجاز می کند. این دانشگاه در رتبه جهانی QS 2022 رتبه 801 را به خود اختصاص داده است. دانشجویان بین المللی که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه می باشند، باید در یکی از آزمون های نام برده شده در بخش قبلی این مقاله شرکت کرده و حداقل نمره قبولی را بگیرند و همراه با مدارک دیگر برای درخواست به این دانشگاه جهت پذیرش بفرستند. اگر قصد تحصیل در مالتا به زبان انگلیسی را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :