مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل در دانشگاه نورد نروژ

تحصیل در دانشگاه نورد نروژ

در مقاله پیشرو در خصوص تحصیل در دانشگاه نورد نروژ در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا جزییات کاملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. دانشگاه نورد نروژ یک دانشگاه دولتی در شهرهای Nordland و Tr andndelag است که در سال 2016 تاسیس شده است. کلمه نروژی Nord، تأکید بر تمرکز دانشگاه بر مناطق شمالی است. این دانشگاه، عضو انجمن دانشگاه های قطب شمال، شبکه بین المللی دانشگاه های ارائه دهنده مطالعات دوربینی است. دانشگاه نرود نروژ حدود 11000 دانشجو در پردیس های شمالی و مرکزی خود دارد.

این موسسه با تمرکز بر توسعه رشته های آبی، نوآوری و کارآفرینی و همچنین رفاه، بهداشت و آموزش و پرورش، متعهد به ارائه دامنه وسیعی از برنامه های آموزشی و پژوهشی است. دانشگاه نورد نروژ 180 برنامه را در هر 2 دوره آکادمیک و حرفه ای ارائه می دهد. مقاله پیشرو به ترجمه تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

جزییات تحصیل در دانشگاه نورد نروژ

پردیس ها و جزییات تحصیل در دانشگاه نورد نروژ در منطقه بودو، مرکز شهرستان نوردلند و در لوانگر که یک شهر دانشگاهی واقع در ساحل جنوبی فیورد تروندهایم است، قرار دارند. این دانشگاه دارای پردیس های بیشتری در نامسوس، نسنا، استنکر و وسترالن می باشد. دانشکده علوم زیستی و پرورش آبزیان (FBA)، فعالیت های توسعه پایدار و نوآورانه را برای مقابله با چالش های جهانی مربوط به تولید مواد غذایی، آب و هوا و محیط زیست ارتقا می دهد. این دانشکده یک عرصه بین المللی برای آموزش، تحقیق و انتشار دانش، با همکاری کارمندان و دانشجویان بیش از 25 کشور جهان است. این دانشکده یک برنامه دکترا را در رشته های علوم زیستی آبزی نیز ارائه می دهد. دانشکده علوم زیستی و آبزی پروری حدود 800 دانشجو و 130 کارمند در بودو و استینججر دارد. جامعه آموزشی و پژوهشی نورد، شامل 3 بخش دانشگاهی آبزی پروری، بوم شناسی، ژنومیک و علوم دامی، تولید و رفاه است.

دانشکده آموزش و هنر (FLU) معلمان را از دوره پیش دبستانی تا دبیرستان و در رشته های ورزشی، فرهنگی و هنرهای زیبا آموزش می دهد. تحقیقات در دانشکده بر حرفه معلمی و شیوه های تدریس حرفه ای تأکید دارد. فراتر از برنامه های آموزش معلمی، این دانشکده، مدارک کامل مقطع کارشناسی را در رشته هایی مانند علوم ورزشی و ادبیات انگلیسی را ارائه می دهد. همچنین مجموعه ای از مدارک کارشناسی ارشد، از جمله گفتاردرمانی و موسیقی را ارائه می دهد. دانشکده آموزش و هنر دارای 3500 دانشجو و 350 عضو هیئت علمی و کارمندان اداری در مناطق بودو، لوانگر، وسترولن و نسنا است. جامعه آموزشی و پژوهشی شامل 8 بخش دانشگاهی تربیت معلم، آموزش معلم پیش دبستانی، هنر و فرهنگ، آموزش تحصیلات تکمیلی، تربیت بدنی و ورزش، گفتاردرمانی، یادگیری تطبیقی ​​و آموزش ویژه، مرکز دانش عملی، مرکز ملی هنر و فرهنگ در آموزش است.

جزییات تحصیل در دانشگاه نورد نروژ

آموزش عالی و تحصیل در دانشگاه نورد نروژ

جنبه قابل توجهی از آموزش عالی و تحصیل در دانشگاه نورد نروژ به عنوان یک منبع مهم ملی آموزش حرفه ای شناخته شده است. آموزش بیشتر و مداوم، مانند برنامه های MBA و دوره های توسعه حرفه ای در زمینه آبزی پروری نیز، بخش مهمی از مشخصات دانشگاهی را تشکیل می دهد. این دانشگاه با ایجاد جوامع دانشگاهی شناخته شده در رشته های دانشگاهی تعریف شده حرفه ای و سنتی، جایگاه خود را در بخش آموزش عالی و مأموریت خود تضمین خواهد کرد. این زمینه ها از توسعه جوامع منطقه ای و تجارت و صنعت پشتیبانی می کنند. تمام تحقیقات انجام شده در دانشگاه نورد نروژ باید بر اساس احترام به حقوق و رفاه شرکت کنندگان باشد. توجه به رفاه و سلامت شرکت کنندگان اساس تحقیقات اخلاقی است و بر منافع علم و جامعه برتری دارد.

دانشگاه نورد نروژ برنامه هایی را ارائه می دهد که منجر به مدارک آموزش عالی رسمی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در چندین زمینه تحصیلی می شود. این موسسه، امکانات و خدمات دانشگاهی و غیر دانشگاهی مختلفی مانند کتابخانه و همچنین خدمات اداری هوشمند را برای دانشجویان خود فراهم کرده است. دانشگاه نورد نروژ بر توسعه شبکه های منطقه ای با جوامع، مشاغل و صنایع تمرکز دارد که با یک مدل غیر متمرکز تقویت می شود. همکاری بین دانشگاه و جامعه و زندگی کاری از طریق آموزش متخصصان و مدیران برجسته و به کمک تحقیقاتی که به رشد اقتصادی کمک می کند، توسعه می یابد. در خصوص تحصیل در نروژ و کسب اطلاعات بیشتر مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه نورد نروژ

همانطور که ذکر شد دانشگاه نورد نروژ، دانشجویان سراسر جهان را می پذیرد. همچنین از یک جامعه دانشجویی پر جنب و جوش و متنوع (از لحاظ فرهنگی) نیز پشتیبانی می کند. این مرکز، تقویم تحصیلی خود را به 2 ترم تقسیم کرده است. درکنار برنامه های با کیفیت تمام وقت، این موسسه از طیف وسیعی از دوره های آنلاین نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این دانشگاه امکان شرکت در برنامه های تبادل دانشجویی بین المللی را برای داوطلبان فراهم کرده است.

مدارک لازم جهت ثبت نام و اخذ پذیرش در خصوص تحصیل در دانشگاه نورد نروژ به شرح زیر است:

  • فرم درخواست تکمیل شده دانشگاه نورد نروژ
  • مدارک رسمی دبیرستان یا دانشگاه قبلی
  • کپی گذرنامه
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • بیانیه شخصی
  • اثبات مهارت در زبان انگلیسی

هزینه حضور در دوره های کارشناسی دانشگاه نورد نروژ کمتر از 1000€ (یورو) در سال در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این موسسه نیز حدودا 1000€ (یورو) در هر سال هزینه دارد. با این حال دانشجویان می توانند برای پرداخت این شهریه ها، نسبت به دریافت بورسیه تحصیلی در نروژ اقدام کنند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مطرح کردن سولات خود در خصوص تحصیل در دانشگاه نورد نروژ با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به صورت رایگان، تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :