مهاجرت تحصیلی ایتالیا

تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا

تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا

تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا که در زبان محاوره به نام UniMi یا Statale شناخته می شود، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی در شهر میلان ایتالیا است. دانشگاه میلان ایتالیا در سال 1924 تأسیس شد. دانشگاه میلان ایتالیا یکی از بزرگترین موسسه های اروپا است که حدود 60000 دانشجو دارد و حدود 2000 نفر پرسنل آموزشی و پژوهشی دارد. دانشگاه میلان ایتالیا تنها عضو ایتالیایی انجمن دانشگاه های تحقیقاتی اروپا (LERU) است. این دانشگاه به طور مداوم، به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های ایتالیا، هم به صورت کلی و هم در زمینه های خاص تحصیلی رتبه بندی می شود.

دانشگاه میلان ایتالیا در طول سال های فعالیت خود، موفق شده است ترکیبی ماهرانه از سنت و نوآوری را حفظ کند و با الزامات یک جامعه در حال رشد سریعا کنار بیاید، بدون اینکه ویژگی های متمایز آن را نادیده بگیرد. کارشناسان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

جزییات تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا

در بررسی تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا به جزییاتی اشاره خواهیم نمود. دانشگاه میلان ایتالیا یک مجموعه قدیمی در Ca Granda است. از اینرو این مجموعه تاریخی چشمگیر در قلب میلان واقع شده است. محوطه های دیگر دانشگاه میلان ایتالیا در ساختمان های تاریخی و سازه های مدرن واقع شده اند که هم در مرکز شهر و هم در منطقه دانشگاهی قرار دارند. دانشگاه میلان ایتالیا دارای 10 دانشکده پزشکی، علوم انسانی، حقوق، علوم ورزشی، داروسازی، علوم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، علوم کشاورزی و مواد غذایی، علم و صنعت و دامپزشکی است. دانشگاه میلان ایتالیا دارای میراث هنری و علمی مهمی است که در موزه ها، کتابخانه ها و بایگانی های مختلف نگهداری می شوند. علاوه بر این دانشگاه میلان ایتالیا دارای 33 بخش تحقیقاتی، 22 کتابخانه و یک کتابخانه دیجیتالی در محوطه این موسسه وجود دارد که شامل حدود 62500 مجله الکترونیکی، 369000 کتاب الکترونیکی و 187 پایگاه داده است.

دانشگاه میلان ایتالیا شامل ساختمان های مهم تاریخی، مجموعه های موروثی و اکتسابی، بایگانی، باغ های گیاه شناسی و رصدخانه قدیمی نجومی بررا (به سفارش ماریا ترزا ساخته شده است) می شود. این مجموعه از قرن 15 در قلب مرکز شهر تاریخی میلان قرار گرفته است. مساحت کل محوطه دانشگاه در حدود 500000 متر مربع است که شامل 356 کلاس درس با تقریباً 27500 صندلی، 200 آزمایشگاه آموزشی می شود. همچنین این موسسه بر اساس معیارهای مالی و شایستگی تحصیلی دانشجویان خدمات اقامتی خود را ارائه می دهد. خدمات مسکن دانشگاه میلان برای دانشجویان ثبت نام شده تقریبا 400 تخت در سالن های اقامتی و آپارتمان های خصوصی نزدیک به محوطه، در نظر گرفته است.

جزییات تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا

سیستم تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا

سیستم تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا یکی از دانشگاه های پیشرو ایتالیا است و برای سرمایه گذاری در زیر ساخت های تحقیقاتی و سرمایه انسانی است. برای تحقق این امر، 2 عنصر اساسی برای مقابله با چالش های پیچیده دانش در زمینه هایی که به سرعت در حال تغییر اجتماعی و صنعتی است، وجود دارد. به عنوان یک نهاد عمومی مربوط به توسعه و پیشرفت دانش، دانشگاه میلان ایتالیا همیشه متعهد به انجام پروژه های تحقیقاتی بوده است که بر کیفیت زندگی شهروندان تأثیر می گذارد. تحقیقات بیشتر در بخش ها و بسیاری از ساختار های تخصصی انجام می شود که به ایجاد و رشد شبکه های همکاری محلی، ملی و بین المللی کمک می کند.

موضوعات برجسته و قابل ارائه دانشگاه میلان ایتالیا هنر و علوم انسانی، مهندسی و فناوری، علوم زندگی و پزشکی، علوم طبیعی، علوم اجتماعی و مدیریت، ریاضیات و اقتصاد و تجارت می باشند. فعالیت های علمی دانشگاه میلان ایتالیا شامل کل جامعه دانشگاهی (اساتید، محققان، دانشجویان دکترا، دارندگان بورسیه و کلیه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد) می شود. دانشگاه میلان ایتالیا طیف گسترده ای از دوره های کارشناسی و چندین دوره 3، 5 و 6 ساله را ارائه می دهد. دانشگاه میلان ایتالیا همچنین دوره های تحصیلات تکمیلی زیادی را در نظر گرفته است که یک یا 2 سال به طول می انجامند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دانشگاه های ایتالیا مقاله تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک باری ایتالیا را مطالعه بفرمائید.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه میلان ایتالیا

دانشگاه میلان ایتالیا یکی از بزرگترین دانشگاه های ایتالیا است که بیش از 58000 دانشجو را پذیرش کرده است. متقاضیان خارجی از روند اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه میلان ایتالیا مستثنی نیستند و تنها حدود 5% از کل دانشجویان را تشکیل می دهند. بدین ترتیب بیش از 3000 نفر عضو هیئت علمی در دانشگاه میلان ایتالیا مشغول به کار هستند. جهت تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا بایستی بدانید که این دانشگاه دارای برنامه های بین المللی تبادل دانشجویی بین دیگر دانشگاه ها می باشد. لازم به ذکر است که افراد می توانند اخبار مربوطه را در صفحات رسانه های اجتماعی توییتر، فیس بوک و لینکدین جستجو کنند. در خصوص آگاهی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در دیگر دانشگاه های ایتالیا مقاله تحصیل در دانشگاه پروجا ایتالیا را مطالعه بفرمائید.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیل در دانشگاه میلان ایتالیا، شامل موارد زیر است:

  • کلیه اسناد دانشگاهی
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گذرنامه
  • شماره تماس
  • آدرس ایمیل
  • جزئیات شخصی
  • عکس
  • گواهی مهارت در زبان ایتالیایی و انگلیسی
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی

همچنین این موسسه دارای برنامه های کارشناسی مقرون به صرفه است که هزینه آن ها کمتر از 3000€ (یورو) در سال است. انجام تحصیلات کارشناسی ارشد در میلان برای افراد حدود 2800€ (یورو) به صورت سالانه هزینه خواهد داشت. علی رغم اینکه هزینه تحصیل بسیار پایین است، دانشجویان اغلب می توانند در برنامه های بورسیه ای این موسسه شرکت کنند. شما عزیزان می توانید برای آگاهی از اطلاعات بیشتر در مورد مراکز آموزش عالی ایتالیا، با مشاوران مجرب و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت کاملا رایگان تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :