مهاجرت تحصیلی انگلستان

تحصیل در دانشگاه میدلکس انگلستان

تحصیل در دانشگاه میدلکس انگلستان

تحصیل در دانشگاه میدلکس انگلستان، یک برنامه مناسب برای دانشجویان بین المللی و اروپایی جهت مهاجرت تحصیلی در نظر گرفته شده است. دانشگاه میدلکس انگلستان در سال 1878 تاسیس شد که یک دانشگاه دولتی است و در هندون و قلب لندن واقع شده است. این دانشگاه با انجمن دانشگاه های مشترک المنافع، انجمن دانشگاه های اروپا، ائتلاف دانشگاه های مدرن انگلستان در ارتباط است. پیش از این، این دانشگاه به عنوان دانشگاه پلی تکنیک میدلکس شناخته شده بود و در سال 1992 جایگاه دانشگاه را بدست آورد.

بر اساس نظرسنجی QS Best Student Cities 2022 در میان بهترین شهرهای دانشجویی جهان قرار دارد. این دانشگاه میدلکس انگلستان از 6 مدرسه در شمال لندن تشکیل شده است و دوره های مختلفی را ارائه می دهد. از ویژگی های اصلی آن می توان به ارائه آموزش مبتنی بر کار و عمل اشاره کرد که به آموزش افراد و سازمان ها در محل کار آنها کمک می کند. در جهت کسب اطلاعت بیشتر و پیش از مهاجرت تحصیلی به بریتانیا ابتدا جهت مشاوره با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

جزییات تحصیل در دانشگاه میدلکس انگلستان

در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه میدلکس انگلستان بایستی بدانید این دانشگاه در لندن واقع شده است و به عنوان پردیس هندون در شمال لندن فعالیت می کند. پردیس هندون، بیش از 85 باشگاه دانشجویی، کتابخانه شپارد، مراکز فناوری، امکانات ورزشی، ارائه می کند. به غیر از لندن، این دانشگاه دارای 3 پردیس دیگر در دبی، موریس و مالتا است. احداث ساختمان ریترمن تحول جدیدی در دانشگاه می باشد که در پردیس اصلی قرار گرفته است. دانشکده علوم و فنون، هنر و صنایع نیز در محوطه واقع شده اند. همچنین، این دانشگاه اولین کارخانه سایبر انگلستان را در خود جای داده است.

هر یک از دانشکده های میدلکس استانداردهای آموزشی و پژوهشی یکسانی را به دانشجویان ارائه می دهد. علاوه بر این، این دانشگاه فرصتی را برای دانشجویان خود فراهم می کند تا تحصیلات خود را در یک دانشگاه دیگر به پایان برسانند. هر یک از پردیس ها، اقامتگاه های دانشجویی خود را در سایت خود ارائه می دهند. 5 سالن اقامت در پردیس هندون لندن و همچنین خوابگاه های اجاره ای خصوصی حاشیه ای مرتبط با این دانشگاه وجود دارد. همچنین مقدمات و تغییرات مناسب در خوابگاه ها، متناسب با دانشجویان دارای معلولیت ایجاد شده است.

دوره های تحصیلی در دانشگاه میدلکس انگلستان

دانشگاه میدلکس انگلستان نزدیک به 200 میلیون £ (پوند) برای تهیه امکانات کلاس جهانی در دانشگاه هزینه کرده است. دانشگاه میدلکس انگلستان به دلیل تحقیقات و نوآوری در ارائه آموزش شناخته شده است و 3 جایزه Queen’s Anniversary در آموزش عالی را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه به دلیل اعتبار بین المللی خود 2 جایزه Queen’s Enterprise دریافت کرده است. علاوه بر این، دانشگاه میدلکس انگلستان شامل آزمایشگاه های علوم زیستی، علوم پزشکی، پرستاری و شبیه سازی است. این محوطه دارای چندین مرکز ورزشی از جمله مرکز تناسب اندام، فضای باز، زمین های فوتبال و زمین های تنیس است.

ساختار دانشگاهی این دانشگاه شامل 3 دانشکده اصلی است، یعنی دانشکده هنر و صنایع، دانشکده علوم حرفه ای و اجتماعی و دانشکده علوم و فناوری که برنامه هایی را در زمینه های رسانه، طراحی، هنرهای نمایشی، حقوق، علوم طبیعی، مهندسی، ریاضیات و آمار، علوم اطلاعات، مدیریت و علوم کامپیوتر است. در این موسسه، دانشجویان فرصتی مناسب برای یادگیری و رشد تحت نظر اعضای هیئت علمی و اساتید حرفه ای پیدا می کنند. محبوب ترین دوره های این دانشگاه رشته های حسابداری، امور مالی، مهندسی برق و مدیریت بازرگانی است. جهت آگاهی در خصوص تحصیل پزشکی در انگلستان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله لینک شده می باشد.

دوره های تحصیلی در دانشگاه میدلکس انگلستان

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه میدلکس انگلستان

دانشگاه میدلکس انگلستان دارای قومیت های گوناگونی از دانشجویان 145 کشور مختلف است که به دنبال تحصیل در انگلیس و 3 پردیس جهانی خود هستند. در اتحادیه دانشجویی میدلکس که MDXSU نام دارد، فعالیت های دانشجویی دانشگاه کنترل و نظارت می شود. در این انجمن ابزارهایی در دسترس است که زندگی دانشجویی پر جنب و جوش و همچنین یک محیط اجتماعی و دوستانه را برای همه دانشجویان تضمین می کند. این موسسه بیش از 300 دوره تحصیلی عالی را ارائه می دهد. دوره های کارشناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد را در قالب رشته های علوم اجتماعی، روانشناسی، رسانه و ارتباطات، بازاریابی، مدیریت گردشگری بین المللی، حقوق و سیاست و حسابداری ارائه می شوند.

دانشکده تجارت میدلکس انگلستان در 50 سال گذشته از آغاز فعالیت خود به سرعت شهرت زیادی کسب کرده و همچنان بسیاری از مشتاقان MBA را برای تحصیل در انگلستان جذب می کند. این دانشگاه با میزبانی از بیش از 40000 دانشجو در جهان، از اولین دانشگاه های انگلیس است كه به صورت بین المللی گسترده است. دانشگاه میدلکس انگلستان همچنین آموزش های آنلاین از راه دور، برنامه های مداوم توسعه حرفه ای(CPD) ، دوره های کوتاه مدت، برنامه های پیش نیاز و پایه، مدارک تکمیلی، برنامه هایPGCE ، دوره های کارآموزی و برنامه های تحصیلات تکمیلی تحقیقاتی را ارائه می دهد.

شرایط اولیه جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه میلدکس انگلستان از قرار زیر است:

  • ریز نمرات و گواهینامه های دانشگاهی
  • نمرات آزمون مهارت انگلیسی
  • رزومه یا CV
  • بیانیه ای از هدف
  • توصیه نامه ها
  • نمرات GMAT (در صورت وجود)
  • اثبات تجربه کاری
  • مصاحبه یا نمونه کارها

هزینه های تحصیلی دانشگاه میدلکس انگلستان

اکثر دانشجویان بین المللی واجد شرایط دریافت بورسیه ها و کمک های مالی کشورهای مشترک المنافع هستند. انواع مختلفی از کمک های مالی برای دانشجویان بین المللی در دانشگاه میدلکس انگلستان وجود دارد که شامل کمک هزینه، بورسیه تحصیلی، تخفیف و معافیت از پرداخت شهریه می شود. همچنین به هر دانشجوی بین المللی مقطع کارشناسی خارج از اتحادیه اروپا، بسته به نوع دوره، بورسیه و جوایز شایسته ای به ارزش 1000£ الی 2000£ (پوند انگلیس) ارائه می دهد.

انجمن فارغ التحصیلان شبکه ای با حدود 239000 فارغ التحصیل در سراسر جهان، دسترسی به رویدادها و جلسات و دیدارهای علمی دانش آموختگان را فراهم می کند. فارغ التحصیلان از مزایای 29% تخفیف برای پرداخت شهریه دوره های کارشناسی ارشد، دسترسی به مجلات و گزارش های تجاری، حمایت مادام العمر در شغل و حرفه و موارد دیگر برخوردار می شوند.

برخی از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه میدلکس انگلستان عبارتند از:

  • درموت اولری (مجری تلویزیون)
  • فریما آیمن (بازیگر)
  • آلن کار (کمدیان)
  • نیک هاروی (سیاستمدار بریتانیایی)

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در دانشگاه میدلکس انگلستان و مشاوره های تلفنی رایگان با کارشناسان کاردان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :