مهاجرت تحصیلی نیوزلند

تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند

تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند

تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند راهی قانونی برای ورود به این کشور است چرا که رنکینگ جهانی خوبی دارد و شانس استخدام متقاضیان بالا می باشد. اگرچه نیوزلند و استرالیا قوانین مهاجرتی تقریبا مشابهی دارند، با این تفاوت که استرالیا برای برخی سابکلس ها از جمله سابکلس 190 و 189 داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در استرالیا را اجباری ندانسته است. از اینرو کشور نیوزلند صدور ویزای کاری را مستلزم انعقاد قراردادکاری معتبر با کارفرمایی در این کشور می داند. همین مسئله ورود به نیوزلند به طور مستقیم با ویزای کاری را دشوار نموده و سبب شده ایرانی ها به دنبال روش های تحصیلی، ازدواج یا سرمایه گذاری باشند.

خصوصا با توجه به رویکردهای نژادپرستانه برخی از مردم به ویژه در جزیره جنوبی نیوزلند، به هیچ عنوان مهاجرت به نیوزلند از طریق پناهندگی توصیه نمی شود. در عوض افراد می توانند به راحتی رمز ورود خود را روش تحصیلی قرار دهند و پس از فارغ التحصیلی به کاریابی در نیوزلند اقامت خود را تمدید نمایند. چرا که هرچند داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در نیوزلند بدون حضور در خاک این کشور دشوار است، کسانی که از یکی از دانشگاه های مطرح نیوزلند از جمله دانشگاه لینکلن فارغ التحصیل شده باشند و حین درخواست استخدام نیز اقامت بلند مدت این کشور را دارا باشند، شانس خوبی برای جلب نظر کارفرمایان نیوزلندی دارند.

در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل در نیوزلند به سوالات ذیل پاسخ داده می شود:

  • هزینه های تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند در سال 2022 چقدر است؟
  • جایگاه علمی دانشگاه لینکلن نیوزلند در سطح جهانی چگونه است؟

درباره تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند

دانشگاه لینکلن که در کشورهای آمریکا و انگلیس هم وجود دارد، در کشور نیوزلند با نام دقیق Lincoln University Canterbury شناخته می شود و جزء 10 دانشگاه برتر نیوزلند به شمار می آید. برای بررسی بهتر این موضوع در جدولی که در ادامه ترسیم می گردد تعدادی از بهترین دانشگاه های نیوزلند از جمله دانشگاه لینکلن به همراه رتبه ای که از دید رنکینگ های مطرح بین المللی از جمله QS Ranking در سال 2022 اخذ نموده اند معرفی می شوند:

بهترین دانشگاه های نیوزلندQS Ranking 2022
دانشگاه اوکلند نیوزلند147
دانشگاه اوتاگو نیوزلند226
دانشگاه کانتربری نیوزلند338
دانشگاه وایکاتو نیوزلند761

همانطور که مشاهده می شود دانشگاه های نیوزلند از جمله دانشگاه لینکلن از دید طبقه بندی QS رتبه بهتری دارند تا سایر رنکینگ های بین المللی. دانشگاه لینکلن نیوزلند که به زبان مائوری Te Whare Wānaka o Aoraki گفته می شود، در سال 1878 تاسیس شده است و در سال 1990 از دانشگاه کانتربری (University of Canterbury) مستقل گردیده است. دانشگاه لینکلن نیوزلند اگرچه جایگاه علمی خوبی دارد به لحاظ تعداد پذیرش دانشجو، کوچک ترین دانشگاه این کشور به شمار می آید و یکی از 8 دانشگاه دولتی نیوزلند است. درباره تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند بایستی بدانید که این دانشگاه کم تر از 3000 دانشجو دارد و امکان تحصیل در رشته های مختلفی را فراهم آورده است.

درباره تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند

هزینه های تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند

علاوه بر شهریه دانشگاه لینکلن که با توجه به رشته انتخابی، تابعیت دانشجو و مقطع تحصیلی متفاوت خواهد بود، هزینه های زندگی در نیوزلند نیز باید مد نظر قرار بگیرند. در نیوزلند و به طور دقیق در شهر Christchurch که دانشگاه لینکلن در آن واقع گردیده است، هزینه های زندگی ماهانه خانواده 4 نفره بدون احتساب اجاره مسکن 4725NZD (دلار نیوزلند) می باشد. هزینه های زندگی یک نفره نیز در شهر Christchurch بدون احتساب اجاره بهای آپارتمان یا خوابگاه 1315NZD (دلار نیوزلند) است. اگرچه دانشجویان می توانند با تهیه خوابگاه دانشجویی قدری از هزینه های زندگی خود در نیوزلند را کاهش دهند، اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر مزبور ماهانه 1515NZD (دلار نیوزلند) است. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب هزینه های تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند سایر مقالات مربوط به دیگر دانشگاه های این کشور مانند مقاله تحصیل در دانشگاه وایکاتو نیوزلند را مطالعه بفرمائید.

شهریه تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند

علاوه بر هزینه های زندگی، شهریه تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند نیز باید مدنظر باشد که بهتر است توسط هر دانشجو در بخش مختص به رشته تحصیلی مورد نظر در وبسایت دانشگاه لینکلن مورد بررسی قرار گیرد. از جمله رشته های محبوب در دانشگاه لینکلن نیوزلند می توان به کارشناسی ارشد معماری اشاره نمود که دوره آن یک ساله به اتمام می رسد و شهریه آن 20528NZD (دلار نیوزلند) است. از دیگر رشته های تحصیلی پرطرفدار در دانشگاه لینکلن که کلاس های آن از جولای 2022 آغاز می گردد و معمولا 2 بار در سال پذیرش دارد، رشته حسابداری تخصصی را می توان نام برد.

کسانی که علاقمند به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته مزبور هستند باید سالانه 20531NZD (دلار نیوزلند) شهریه بپردازند. از دیگر رشته های محبوب در دانشگاه لینکلن می توان به رشته مدیریت گردشگری اشاره نمود که دوره تحصیلی آن یک سال و 6 ماه است. برای تحصیل مدیریت گردشگری در دانشگاه مزبور دانشجویان باید سالانه 20528NZD (دلار نیوزلند) شهریه بپردازند. لازم به یادآوری است بازار کار نیوزلند نیازمند رشته علم کشاورزی هم می باشد. در این مقاله راجع به تحصیل در دانشگاه لینکلن نیوزلند و هزینه های عمده آن توضیحاتی از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :