مهاجرت تحصیلی سوئیس

تحصیل در دانشگاه فریبورگ سوئیس

تحصیل در دانشگاه فریبورگ سوئیس

تحصیل در دانشگاه فریبورگ سوئیس، به عنوان یک دانشگاه دولتی می تواند گزینه تحصیلی مناسبی برای دانشجویان سراسر جهان باشد. دانشگاه فریبورگ سوئیس(Universität Freiburg) یک دانشگاه دولتی است که در شهر فریبورگ سوئیس واقع شده است. ریشه های دانشگاه فریبورگ سوئیس را می توان در سال 1580 و در زمانی که پیتر کنیسیوس یسوعی مشهور، کالج سن میشل را در شهر فریبورگ تأسیس کرد. در سال 1763، آکادمی حقوقی این کالج توسط ایالت فریبورگ تاسیس شد که هسته اصلی دانشکده حقوق فعلی را تشکیل داد.

سرانجام دانشگاه فریبورگ سوئیس (UniFR) در سال 1889 با دستور پارلمان کانتون فریبورگ سوئیس، رسما تاسیس شد. امروزه دانشگاه فریبورگ سوئیس در بین 20 دانشگاه برتر سوئیس قرار دارد. در جهت کسب اطلاعات جامع از چگونگی شکل گیری تحصیل در دانشگاه فریبورگ سوئیس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

جزییات تحصیل در دانشگاه فریبورگ سوئیس

در خصوص جزییات تحصیل در دانشگاه فریبورگ سوئیس بایستی بدانید که این دانشگاه بین سال های 1939 تا 1942 ساخته شد. دانشگاه فریبورگ سوئیس توسط Honegger و Dumas دانشجویان معمار سوئیسی لوکوربوزیه طراحی شد. دانشگاه فریبورگ سوئیس دارای 5 دانشکده به نام های الهیات کاتولیک، حقوق، علوم طبیعی، علوم انسانی و اقتصاد و علوم اجتماعی دارد. در سال 2005، دانشگاه فریبورگ سوئیس پردیس دوم خود را نیز افتتاح کرد که دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی به آنجا نقل مکان کرد. دانشگاه فریبورگ سوئیس پس از موزه بریتانیا و موزه قاهره، سومین مجموعه بزرگ آثار باستانی کتاب مقدس را در جهان دارد. سپس پردیس FriMat که مرکز برتری در فناوری نانو را در خود جای داده است، ایجاد شد. دانشجویان دانشگاه فریبورگ سوئیس به عنوان عضوی از انجمن BeNeFri متشکل از دانشگاه های برن، نوشاتل و فریبورگ، می توانند دوره های خود را در دیگر مراکز عضو، بگذرانند و در محل زندگی خود تحصیل کنند.

دانشکده علوم انسانی بزرگترین دانشکده دانشگاه فریبورگ سوئیس، با حدود 4000 دانشجو است و دوره ها و سمینار هایی را در زمینه های فلسفه، علوم تاریخی، زبان، ادبیات، تربیت معلم، روانشناسی یا علوم اجتماعی ارائه می کند. دانشکده حقوق حدود 1900 دانشجو دارد و برنامه های تحصیلی آن شامل دوره مطالعات قوانین ملی و بین المللی است. همچنین هر 2 موضوع را می توان به صورت 2 زبانه دنبال کرد. دانشکده الهیات بزرگترین و بین المللی ترین دانشکده سوئیس است و تنها دانشگاه دولتی سوئیس است که دارای دانشکده الهیات کاتولیک است. تقریبا 1900 دانشجو در یکی از 4 برنامه کارشناسی و یکی از 7 برنامه کارشناسی ارشد دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی ثبت نام کرده اند. این دانشکده درای شاخه های تحصیلی مدیریت بازرگانی، اقتصاد، علوم کامپیوتر، رسانه و ارتباطات می باشد.

شرایط تحصیل در دانشگاه فریبورگ سوئیس

دانشگاه فریبورگ سوئیس تنها دانشگاه 2 زبانه سوئیس است و برنامه های درسی کاملی را به 2 زبان فرانسوی و آلمانی که 2 زبان ملی این کشور هستند، ارائه می دهد. تعداد دانشجویان حدود 10000 نفر است و حدود 200 استاد با سابقه و متخصص و 700 پرسنل آموزشی و پژوهشی دانشگاهی در این مجموعه فعایت می کنند. تحقیقات در این دانشگاه با آموزش آکادمیک همراه است و مطالعات میان رشته ای در میان دانشجویان ثبت نام شده در دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا مورد تشویق قرار می گیرد. دانشگاه فریبورگ سوئیس اخیرا برنامه های جدید کارشناسی ارشد حقوق، کارشناسی ارشد حقوق تجارت فرهنگی (MLCBP)، کارشناسی ارشد مدیریت را که کاملا به زبان انگلیسی تدریس می شوند، راه اندازی کرده است.

در جهت آگاهی از شرایط تحصیل در دانشگاه فریبورگ سوئیس جالب است بدانید که هسته اصلی پژوهش های فریبورگ در 650 پروژه واقعیت تجربی برای شرکت ها و کل جمعیت مفید واقع شده است. همچنین انستیتوی مدیریت انجمن ها (VMI)، انستیتوی بین المللی مدیریت در ارتباطات از راه دور (IIMT)، انستیتوی تحقیقات و مشاوره خانواده، موسسه حقوقی بین المللی ساخت و ساز سوئیس و طیف وسیعی از امکانات آموزشی را متناسب با نیازهای هر شخص ارائه می دهند. دانشگاه فریبورگ سوئیس تحقیقات علمی را انجام می دهد که ارتباط تنگاتنگی با آموزش های آکادمیک دارد. فعالیت های این مرکز با مجموعه ای از مراکز تعالی علمی و همچنین برنامه های تحقیقاتی در کل طیف ها تعامل دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در سوئیس مطالعه مقاله لینک شده خالی از لطف نخواهد بود.

شرایط تحصیل در دانشگاه فریبورگ سوئیس

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه فریبورگ سوئیس

دانشگاه فریبورگ سوئیس از نظر اندازه متوسط،​​ ظرفیت 10000 نفری دارد. در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه فریبورگ سوئیس باستی بدانید که این دانشگاه هم دانشجویان داخلی و هم دانشجویان خارجی می پذیرد. دانشگاه فریبورگ سوئیس یک شرکت کننده فعال در برنامه های بین المللی است که هدف آن تبادل آکادمیک دانشجویان بین موسسات مختلف آموزشی است. روند درخواست برای پذیرش در دانشگاه فریبورگ به صورت آنلاین می باشد. تقویم سال تحصیلی دانشگاه فریبورگ به 2 ترم تقسیم می شود.

اسناد و مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه فریبورگ سوئیس به شرح زیر است:

  • فرم ثبت نامی تکمیل شده
  • 2 عکس (در قالب گذرنامه)
  • کپی اسناد هویت
  • رونوشت رسمی از دانشگاه های سابق
  • مدارک اخذ شده دبیرستانی یا دانشگاهی
  • گواهینامه های مهارت در زبان (آلمانی، فرانسوی و انگلیسی)
  • رزومه کاری (در صورت وجود)
  • رسید پرداخت هزینه درخواست (به مبلغ 100€ الی 150€ (یورو))
  • بیانیه شخصی متقاضی

دانشجویان UniFR می توانند تحصیلات خود را با هزینه سالانه حدود 1600€ (یورو) دنبال کنند و با پرداخت حدودا 1200€ (یورو) در سال دوره های کارشناسی ارشد را بگذرانند. همچنین حتی اگر شهریه ها مقرون به صرفه باشد، با این حال دانشجویان هنوز هم می توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی در سوئیس اقدام کنند. همچنین به دلیل هزینه پایین زندگی در مقایسه با سایر مناطق کشور سوئیس، این کشور مکانی محبوب برای تحصیل است.

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه فریبورگ سوئیس

دانشگاه فریبورگ سوئیس به عنوان موسسه آموزش عالی سوئیسی 131 ساله، دارای یک سیاست پذیرش انتخابی بر اساس آزمون ورودی، سوابق تحصیلی و نمرات گذشته دانشجویان است. UniFR همچنین چندین امکان و خدمات دانشگاهی و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه های مجهز، امکانات ورزشی و سالن های بدنسازی، تحصیل در خارج از کشور و برنامه های تبادلی و همچنین خدمات اداری آنلاین و گویا را به دانشجویان ارائه می دهد. دانشگاه فریبورگ سوئیس به قدرت جمعیت دانشجویی خود با دانشجویانی که یک چهارم کل جمعیت شهر را تشکیل می دهند، می بالد.

علاوه بر این، برخی از فارغ التحصیلان برجسته دانشگاه فریبورگ سوئیس اعم از لئون ساواری (نویسنده)، پیتر ترودگیل (دیالکولوژیست)، وینفریلد سبلد (نویسنده)، الیزهو ورون (جامعه شناس)، ژان زرماتن (نویسنده)، لوک ای وبر (دانشگاهی) می باشند. همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های تلفنی رایگان می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :