مهاجرت تحصیلی مجارستان

تحصیل در دانشگاه سوپرون مجارستان

تحصیل در دانشگاه سوپرون مجارستان

تحصیل در دانشگاه سوپرون مجارستان، انتخابی شایسته در بین دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل در سراسر جهان در نظر گرفته شده است. در سال 1992، دانشگاه سوپرون مجارستان به عنوان موسسه اقتصاد و توسعه مدیریت کسب و کار برای ارائه آموزش برای دانشجویان تأسیس شد. پس از یک دوره فعالیت آموزشی مقدماتی، در سال 1994، موسسه هنرهای کاربردی این دانشگاه تأسیس شد و آموزش هنرمندان در دانشکده علوم چوب نیز در همین زمان آغاز شد. در اول سپتامبر 1996، نام این دانشگاه به دانشگاه سوپرون مجارستان تغییر کرد.

دانشگاه سوپرون در مجارستان غربی واقع شده است. به طور کلی، در کیفیت فعالیت آموزشی یک موسسه، خود مکان آن تعیین کننده است. محیط طبیعی و ساخته دست بشر، ذهنیت مردم ساکن در آنجا و تاریخ شهر نشان می دهد. این موسسه بر آموزش و پژوهش تمرکز دارد و نقاط قوت خود را بر اساس دیدگاه خود و سنت های خود، توسعه می دهد. موضوع تحصیل در دانشگاه سوپرون مجارستان به نگارش نویسندگان ماهر ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

آگاهی از تحصیل در دانشگاه سوپرون مجارستان

جهت آگاهی از تحصیل در دانشگاه سوپرون مجارستان بایستی بدانید که این دانشگاه توسط کوهپایه های آلپ احاطه شده است. بنابراین دانشگاه سوپرون مجارستان با چشم انداز تپه ای زیبا، مشخص می شود که برای فعالیت در فضای باز مانند دویدن، دوچرخه سواری کوهستان و پیاده روی ایده آل است. دریاچه Fertő، بزرگترین دریاچه اندورئیک اروپای مرکزی نیز، بسیار نزدیک به این دانشگاه است. 4 دانشکده در دانشگاه سوپرون مجارستان فعالیت می کنند که دانشکده آموزشی Benedek Elek، دانشکده جنگلداری، دانشکده اقتصاد Alexandre Lamfalussy و دانشکده مهندسی Simonyi Károly نام دارند. علوم چوب و هنرهای کاربردی، همه بخشی از برنامه های ارائه شده در این مرکز هستند. دانشکده آموزشی Benedek Elek موسسه ای با قدیمی ترین سنت ها در زمینه تربیت معلم پیش دبستانی در مجارستان است.

خلاقیت ویژگی مشترک همه زمینه های آموزشی از جمله مهندسی، علم اطلاعات و هنرهای کاربردی است که در دانشکده علوم مهندسی و هنرهای کاربردی Károly Simony ارائه می شود. برنامه های دانشکده اقتصاد سوپرون مجارستان نیز بسیار با الزامات منطقه مطابقت دارد. این موسسه بعد از ظهرها چندین فعالیت ورزشی مانند فوتبال بازی کردن و ایروبیک را به دانشجویان ارائه می دهد. بلیط شنای رایگان نیز در دسترس است. دانشگاه سوپرون قصد دارد تا دانشجویان را در یکی از خوابگاه های خود که VUK نامیده می شوند، اسکان دهد. خوابگاه های دانشگاه شامل 2 اتاق با 2 تخت هستند و در هر یک، امکانات حمام با توالت، یک سالن کوچک با آشپزخانه، سینک ظرفشویی، یخچال و اجاق مایکروویو است.

آگاهی از تحصیل در دانشگاه سوپرون مجارستان

آموزش و تحصیل در دانشگاه سوپرون مجارستان

دانشگاه سوپرون مجارستان همچنان بر آموزش و پژوهش متمرکز است و نقاط قوت خود را بر اساس دیدگاه و سنت های مشخصه دانشگاه غرب مجارستان و آکادمی سلمکبانیا، توسعه می دهد. اهداف اصلی دانشگاه سوپرون مجارستان افزایش بیشتر قابلیت های تحقیقاتی و ترویج آموزش بین المللی است. دانشگاه سوپرون مجارستان قصد دارد تا برنامه های تحصیلی بیشتری را از طریق آموزش زبان انگلیسی ارائه دهد. 4 دانشکده دانشگاه سوپرون مجارستان در 8 زمینه آموزشی و 58 دوره تحصیلی فعالیت دارند. فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی جنگلداری و صنایع چوبی این دانشگاه در سراسر اروپا شناخته شده است و دارای ویژگی منحصر به فردی در سراسر کشور است.

آموزش های مربی مهد کودک و آموزش معلمان حرفه ای در مجارستان یکی از برجسته ترین این ویژگی ها است. تحصیلات اقتصادی، فناوری اطلاعات و هنر، نیازهای مهم منطقه ای بازار کار را برآورده می کند. دانشگاه سوپرون مجارستان از طریق توسعه متوازن دانشگاه با حمایت از فعالیت های علمی و نوآوری، دانش رقابتی و محیط یادگیری مبتنی بر پروژه و تجربه را به دانشجویان خود ارائه می دهد. اعتقاد به سنت های علمی با کیفیت 3 قرن گذشته و ارزش های اصلی مانند خلاقیت، همکاری، ارزش یابی، آگاهی از محیط زیست با فلسفه اساسی دانشگاه سوپرون هنوز معتبر است. جهت مقایسه شرایط آموزش و تحصیل در دانشگاه سوپرون مجارستان با دیگر دانشگاه ها پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله تحصیل در دانشگاه دبرسن مجارستان پیشنهاد داده می شود.

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه سوپرون مجارستان

دانشگاه سوپرون مجارستان یکی از 15 دانشگاهی است که در گزارش رتبه بندی U-Multirank مجارستان گنجانده شده است. این دانشگاه سوپرون مجارستان یک موسسه دولتی کوچک است که در منطقه سوپرون واقع شده است و طبق آخرین داده های موجود، حدود 2600 دانشجو را ثبت نام کرده است. متقاضیان هنگام درخواست پذیرش در این دانشگاه، باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه و ارائه کنند.

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه سوپرون مجارستان شامل موارد زیر خواهد بود:

  • تمام مدارک تحصیلی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه اثبات مهارت در زبان انگلیسی
  • گذرنامه
  • عکس
  • توصیه نامه
  • بیمه سلامت و زندگی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی
  • پایان نامه ها

دانشگاه سوپرون مجارستان دارای شرکای بین المللی است که به دانشجویان اجازه می دهد. دانشگاه سوپرون مجارستان دارای پروفایل شبکه های اجتماعی فیس بوک است که دانشجویان با استفاده از آن می توانند در مورد اخبار روزمره این مرکز اطلاعات کسب کنند. فرایند درخواست و هزینه تحصیل، به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین دنبال می شود. متقاضیان باید به عنوان بخشی از فرایند پذیرش، امتحانات ورودی را نیز گذرانده باشند. متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناسان دلسوز و مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان تماس حاصل فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :