مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل در دانشگاه تلمارک نروژ

تحصیل در دانشگاه تلمارک نروژ

تحصیل در دانشگاه تلمارک نروژ موسسه آموزش عالی دولتی در نروژ می باشد که در سال 2016 تاسیس شده و برای ادامه تحصیل مناسب می باشد. این دانشگاه در کنسبرگ واقع و کاملا شناخته شده است. این دانشگاه یکی از موسسه های پیشرو در نروژ و در بین یکی از 5 دانشگاه برتر این کشور قرار دارد. با وجود اینکه یکی از جوان ترین دانشگاه های نروژ است. همچنین این دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی، رتبه بالایی دارد و در بین 150 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در این کشور مقاله پیشرو به نگارش مقاله نویسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را بررسی بفرمائید.

شرایط تحصیل در دانشگاه تلمارک نروژ

دانشگاه تلمارک بیش از 140 دوره تحصیلی در رشته های مهندسی، پرستاری، تدریس، فرهنگ، فرهنگ عامیانه، موسیقی محلی، مطالعات محیطی و بهداشتی، ورزش و تربیت بدنی، محیط زیست، اقتصاد، علوم رایانه ای و زبان خارجه ارائه شده است. علاوه بر تحصیلات نویسندگی حرفه ای، تحصیلات در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز ارائه می دهد. این مرکز همچنین 2 برنامه دکترا را در نظر گرفته است. از اینرو چندین برنامه یک ساله را در دسترس داوطلبان قرار می دهد. بیشتر مطالعات به زبان نروژی تدریس می شود، اما برخی از برنامه ها که عمدتا در مقطع کارشناسی ارشد هستند، به زبان انگلیسی، تدریس می شوند. این دانشگاه، از سیستم انتقال و جمع آوری اعتباری اروپا نیز استفاده می کند. دانشگاه تلمارک، یک کالج دانشگاهی دولتی است. کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در نروژ به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

به طور کلی، 3 رکن فعالیت های TUC شامل آموزش، تحقیق و انتشار اعتبار بخشی به دانشجویان می شود. این سیاست به ثروت فرصت های علمی و پژوهشی در تلمارک می افزاید. تلمارک با کیفیت ترین محیط های تحقیقاتی خود را در گروه های تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی کاملا مجهز سازماندهی کرده که این امر نمایانگر مشخصات تجاری و رویکرد عملی این موسسه به تحقیق است. همچنین این دانشگاه دارای روابط منطقه ای قوی و تمرکز بر تحقیقات کاربردی است. همه برنامه های این مرکز آموزش عالی مبتنی بر تحقیق است. تحقیقات تلمارک اغلب به آموزش حرفه ای تحت نظارت دولت و نیازهای تجاری و صنعتی در منطقه مرتبط است. از نظر آکادمیک، تحقیقات این دانشگاه، در درجه اول، با 7 برنامه دکترا به صورت مستقیم در ارتباط است.

شرایط تحصیل در دانشگاه تلمارک نروژ

موقعیت دانشگاه تلمارک در نروژ

دانشگاه تلمارک حدود 6000 دانشجو و 1500 كارمند دارد و از 8 دانشکده درامن، وستفولد، كونگسبرگ، رینگرایک، نوتودن، پورسگرون و راولند تشكیل شده است. این دانشگاه از نظر منطقه ای نیز با 8 دانشگاه به وضوح همکاری دارد و در هیجان انگیزترین و پویا ترین مناطق کشور حضور علمی دارد. این موسسه نروژی در تاریخ یک ژانویه 2016، هنگامی که کالج دانشگاه بوسکرود و وستفولد با کالج دانشگاه در تلمارک ادغام شد، تشکیل شد. دانشگاه تلمارک در حدود 2300 واحد مسکونی مختلف را در 8 دانشکده خود ارائه می دهد. زندگی در خوابگاه های دانشجویی، امن، اجتماعی و فراگیر است. در بیشتر موارد، برق و دسترسی به اینترنت هم در اجاره بها گنجانده شده است.

در صورت نیاز به کمک در مواقع ضروری، این اقامتگاه ها دارای سرایدار و نگهبان هستند که برای اقامت دانشجویان، خدمات خود را ارائه می دهند. این مرکز آموزش عالی تجربه گسترده ای از ادبیات دانشگاهی مورد نیاز برای تحصیل خود دارد و تلاش می کند تا بهترین خدمات را به دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه ارائه می دهد. تلمارک برای همه برنامه های درسی و برنامه های دانشکده فنی و ادبیات، کتاب های آکادمیک را در کتابخانه خود ارائه می دهد. همچنین کتابفروشی های دانشگاه برای کلیه عموم آزاد است.

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه تلمارک نروژ

روند درخواست پذیرش در دانشگاه تلمارک به صورت آنلاین دنبال می شود. پذیرش بر اساس گواهینامه تحصیلات قبلی ارائه شده توسط متقاضی و عملکرد تحصیلی قبلی او انجام می شود. داوطلب هنگام اقدام برای پذیرش در دانشگاه تلمارک نروژ، باید تمام مدارک مورد نیاز را تهیه کند. لیست اسناد لازم ممکن است در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه تلمارک، شامل موارد زیر است:

  • تمام اسناد دانشگاهی اخذ شده
  • فرم درخواست آنلاین تکمیل شده
  • گواهینامه آیلتس
  • گواهینامه تافل
  • گذرنامه
  • شماره تماس
  • شناسه پست الکترونیک
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • توصیه نامه ها (در مقطع کارشناسی ارشد، دکترا)
  • رزومه کاری یا CV (در مقطع کارشناسی ارشد)
  • بیمه درمانی
  • ویزای دانشجویی
  • اعلامیه حمایت مالی
  • نامه تشویقی از موسسه مبدا
  • مصاحبه
  • طرح پیشنهادی تحقیقاتی
  • فرم توافق نامه سرپرست
  • نمونه کارها ( برای رشته هایی مانند هنرهای زیبا، موسیقی، طراحی)

این مرکز دوره ها و برنامه های آنلاین را نیز ارائه می دهد. وب سایت رسمی دانشگاه بسته به نوع برنامه انتخابی، اطلاعات دقیقی درباره قیمت گذاری دوره ها ارائه کرده است. دانشجویان می توانند تحصیلات خود در مقطع کارشناسی را با حداقل 1000€ (یورو) در سال به پایان برسانند. دانشجویان برای اخذ مدرک کارشناسی ارشد هزینه ای کمتر از 1000€ (یورو) را متحمل می شوند. همچنین هزینه زندگی در نروژ به طور کامل در مقاله مشخص شده شرح داده شده است.

در نمودار زیر برآورد هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه تلمارک به یورو بدین شرح است:

هزینه های سالانه مرتبط با دانشگاه تلمارک نروژ به یورو

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه telemark نروژ

دانشگاه تلمارک از نظر مقیاس متوسط ​​است و در واحدهای خود بیش از 6000 دانشجو را آموزش نمی دهد. دانشجویان و کادر علمی می توانند در برنامه های تبادل بین المللی دانشگاه شرکت کنند. این دانشگاه را می توان به راحتی در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس بوک دنبال کرد که این امکان را می دهد تا در مورد اتفاقات و اخبار روزمره دانشگاه اطلاعات بیشتری را کسب کرد. این دانشگاه دارای یک کتابخانه فعال و امکانات ورزشی متنوعی است که ممکن است برای بسیاری از دانشجویان مهم و جذاب باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران ماهر و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :