مهاجرت تحصیلی کانادا

تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا برای متقاضیانی که قصد تحصیل و بهره مندی از مزایای تحصیلات عالی را دارند بسیار مناسب می باشد. دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا یک مرکز جهانی برای تحقیق و تدریس است که به طور مداوم در میان 40 دانشگاه برتر جهان و در میان 20 دانشگاه دولتی برتر جهان قرار دارد. دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا به دلیل ارائه دانشجویان درخشان به کانادا و جهان معروف است. بیشتر فارغ التحصیلان دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا پس از اتمام درس خود می توانند به سرعت جذب بازار کار شوند. نوآوری و مدرنیته نیز در این دانشگاه از ویژگی های مهم شمرده می شود. در این دانشگاه به دانشجویان در اولین گام آموخته می شود که تفکرات جسورانه و ایده های بلندپروازانه و خلاق داشته باشند.

دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) یکی از قدیمی ترین دانشگاه های استان کانادا، با روحیه وفادار در سال 1908 طراحی شده است. محوطه دانشگاه در یکی از بهترین شهرها برای دانشجویان بین المللی در کانادا واقع شده است، این موسسه به دلیل پذیرش پتانسیل و نوآوری مشهور است. دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا به طور مداوم در 12 دانشکده و 2 مدرسه دانشگاهی خود فرصت های یادگیری جدید ایجاد می کند.این دانشگاه دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را به بیش از 50000 دانشجو در سراسر جهان ارائه می دهد. دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا برنامه های بی نظیری را در زمینه های مهندسی، پزشکی، مدیریت، جغرافیا و جنگلداری ارائه می دهد که وضعیت موجود را در هر مرحله از راه به چالش می کشد. اگر قصد تحصیل در این دانشگاه را دارید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را در این مسیر راهنمایی می کند.

معرفی تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا که به درستی یکی از بهترین موسسات آموزش عالی کانادا محسوب می شود، در نظرسنجی اخیر رتبه بندی سال 2022 که توسط Times Higher Education انجام شده، رتبه 2 را در کانادا و رتبه 34 را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. همچنین مجله Maclean’s Magazine نیز به خاطر برنامه های مشهور خود به زبان انگلیسی و جغرافیا به دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا جایزه اعطاء نمود.

همراه با رتبه بندی عمومی و موضوعی، این دانشگاه همچنین نام خود را با نمره قوی در شهرت کارفرمایی تثبیت کرده و با نظرسنجی در رتبه 3 کشور برای استخدام فارغ التحصیلان قرار گرفته است. بدیهی است که فارغ التحصیلان این دانشگاه در گوگل، مایکروسافت و گوگل کالج های آمریکایی مانند UCLA و Purdue در برخی از پست های عالی استخدام شده اند و این باعث می شود رتبه بندی کاملا موجه و شایسته باشد. اطلاعات فوق در خصوص معرفی شرایط تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا نگارش شده است.

امکانات تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

در خصوص تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا بایستی بدانید که این دانشگاه دارای 2 پردیس اصلی است که در ونکوور و دره اوکاناگان واقع شده است. دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا در ونکوور در استان بریتیش کلمبیا واقع شده است و محوطه اصلی نیز در مجاورت ساحل می باشد. در این قسمت منظره زیبای کوه ها نیز دیده می شود. در این فضا باغ های گیاهی نیز به چشم می خورند و زیبایی این دانشگاه را چندین برابر می سازد. دانشگاه ونکوور در کانادا تنها 30 دقیقه با اتوبوس با مرکز شهر فاصله دارد. این دانشگاه تضمین می کند که اقامت شما در کانادا ایمن و راحت است و گزینه های اقامتی در داخل و خارج از دانشگاه را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. ونکوور یکی از زیبا ترین شهرهای پرطرفدار در کانادا است و فرصت زندگی در آنجا به عنوان دانشجویی بین المللی فرصتی عالی است.

تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا از امکانات عالی می باشد. برخی از مهم ترین امکانات این دانشگاه عبارتند از:

  • مرکز تحقیقات تعاملی پایداری
  • موزه مردم شناسی، بزرگترین موزه تدریس کانادا
  • باغ گیاه شناسی UBC و مرکز تحقیقات گیاهان
  • کتابخانه تحقیقاتی وسیع
  • اقامت در دانشگاه
  • رستوران و کافه های عالی
  • امکانات آموزشی عالی

جهت اطلاع از شرایط تحصیل در کانادا پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

امکانات تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

هزینه تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا با روحیه شعاری خود مطابقت دارد و به داوطلبان خود فرصتی می دهد تا از سال های دانشگاه خود بهترین استفاده را ببرند. در حالی که فرصت های زیادی در اطراف پردیس دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا گسترش یافته است، اما هیچ چیز به راحتی به دانشجویان ارائه نمی شود و آنها برای کشف و یادگیری باید تلاش کنند. دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا از بیش از 12000 دانشجو در 14 محل اقامت خود در دانشگاه UBC استقبال می کند که بهترین محیط یادگیری را برای رشد به آنها ارائه می دهد. به دانشجویان جهت تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا معمولا اقامت در پارک توتم، مکان وانیر یا Orchard Commons اختصاص داده می شود.

در جدول زیر هزینه های تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا را مشاهده می کنید:

مقاطع مختلف تحصیلیمیزان شهریه به دلار کانادا
کارشناسی3812CAD
کارشناسی ارشد6714CAD

اعزام دانشجو به کانادا یکی از موضوعات پرطرفدار جهت مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا برای متقاضیان می باشد که به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

برنامه های تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا

برنامه های تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا به گونه ای است که بیش از 300 برنامه کارشناسی و 331 برنامه تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد. این دانشکده ها میزبان هزاران دانشجو هستند و به دلایل مختلف مشهور هستند. دانشکده های علوم رایانه، اقتصاد، جغرافیا، آموزش و جنگلداری شهرت خود را در سراسر جهان حفظ کرده است. در خصوص تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا بایستی بدانید که محل تحصیل برخی از مدارس درخشان مانند دانشکده بازرگانی سعودر و دانشکده حقوق پیتر آلارد بوده است.

برخی از دوره های اصلی تحصیلی در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا مورد علاقه مشتاقان بین المللی دانشگاه شامل علوم کامپیوتر، مدیریت و روابط بین الملل است. برای اطمینان از اخذ پذیرش جهت تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا پیگیری دقیق مهلت برنامه ها اجباری است. دانشگاه بریتیش کلمبیا در کانادا در برابر دیگر دانشگاه ها هزینه تحصیل در کانادا را برای دانشجویان کاهش می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به کانادا مشاوره های تخصصی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :