مهاجرت تحصیلی ترکیه

تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه

تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه

تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه به عنوان یک موسسه دولتی شناخته شده است و از سوی دانشجویان، به عنوان گزینه ای مناسب برای تحصیل، معرفی شده است. در خصوص تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه بایستی بدانید که این دانشگاه در 17 مارس 2006 در منطقه آکسارای، آناتولی مرکزی، تاسیس شد. با این حال، ریشه تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه به سال 1986 و در زمان تأسیس دانشکده فنی علوم فنی بر می گردد. این مدرسه در سال 1992 دپارتمان دانشگاه Selçuk بود. این دانشگاه دارای 7 دانشکده، 2 انستیتو، 2 کالج عالی و 5 کالج حرفه ای است و محوطه دانشگاه آن در بزرگراه آدانا واقع شده است.

دانشگاه آکسارای ترکیه عضو انجمن دانشگاه های قفقاز نیز می باشد. دانشکده فنی آکسارای ترکیه تحصیلات خود را تحت عنوان گروه برنامه های فنی به عنوان یک مدرسه حرفه ای وابسته به دانشگاه سلچوک آغاز کرد. جهت تحصیل و کسب اطلاعات جامع در خصوص تحصیل در کشور ترکیه با کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

شرایط تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه

همانطور که ذکر شد، دانشگاه آکسارای ترکیه در منطقه آناتولی واقع شده است. آکسارای، به ویژه برای کسانی که بین آنکارا، قونیه و نوشیر سفر می کنند، به عنوان یک شهر ترانزیتی شناخته می شود. با این وجود برخی از بناهای تاریخی از جمله مسجد جامع Egri Minare، (برج پیزا ترکیه) و Kizil Minare Camii (مسجدی با مناره قرمز) نیز در این مکان قرار گرفته اند. جهت تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه بایستی بدانید که این دانشگاه به کمک 12 دانشکده دوره های گسترده ای را برای تحصیل دانشجویان ارائه می دهد. این دوره ها شامل آموزش و پرورش، مهندسی و مطالعات اسلامی می شود. این موسسه همچنین دارای 17 مرکز تحقیقاتی، 6 آموزشگاه حرفه ای، 3 موسسه تحقیقاتی، یک کالج و یک بیمارستان آموزشی و پژوهشی است. همچنین اداره بهداشت، فرهنگ و ورزش وظیفه محافظت از سلامت جسمی و روحی دانشجویان و موارد دیگر را بر عهده دارد.

این امر با اطمینان از در دسترس بودن تغذیه با کیفیت، سرپناه، امکانات ورزشی، خدمات مشاوره روانشناسی و راهنمایی برای هر یک از اعضای دانشگاه، حاصل می شود. در همین راستا، آکسارای خدمات گسترده ای مانند سالن های غذا خوری، امکانات تفریحی، فضاهای اختصاصی مطالعاتی، آزمایشگاه های عملی و رایانه ای و امکانات مشاوره ای را علاوه بر محل های اقامت و سالن های ورزشی، ارائه می دهد. دفتر بین المللی جهت تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه نیز در سال 2007 افتتاح شد و از آن زمان با تعدادی از موسسات آموزش عالی در سراسر جهان مشارکت کرده است. این مشارکت ها به تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه، در انجام مأموریت خود برای ایجاد یک پردیس چند فرهنگی، با افزایش تعداد دانشجویان بین المللی، کمک می کند.

سیستم آموزش و تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه

هدف اصلی تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه، ارائه خدمات آموزش و پرورش با کیفیت، بر اساس ارزش های جهانی، همراه با کادر علمی جوان، واجد شرایط و پویا است. ماموریت دانشگاه آکسارای ترکیه، بهره مندی از علم، هنر و فناوری جهانی است و برای آموزش افرادی که از ارزش های فرهنگی خود آگاهی دارند، از طریق تحقیقات و انتشارات به توسعه منطقه و کشور خود کمک کنند. دانشگاه آکسارای ترکیه دوره های تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهد. این مرکز دارای دانشکده هایی از جمله دانشکده هنر و علوم، دانشکده مهندسی، دانشکده آموزش و پرورش و دانشکده اقتصاد و علوم اداری و دانشکده آموزش و پرورش است. دانشگاه علوم و علوم اجتماعی آکسارای نیز در برنامه های تحصیلات تکمیلی مانند تنوع ژنتیکی، فعالیت می کند. همچنین دانشکده بهداشت، دانشکده خدمات بهداشتی، دانشکده فناوری و مدیریت کاربردی نیز در این موسسه قرار دارند.

دانشگاه آکسارای ترکیه که با شعار “تفکر جهانی، در کنار دانش عملی” به سرعت در راستای اهداف خود رشد کرده است و از سال 2006 در این امر به شهرت رسیده است. در حال حاضر جهت تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه، تحصیلات خود را با ظرفیت حدود 23000 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد ادامه می دهد. بنابراین، دانشگاه آکسارای ترکیه با این ظرفیت به یک موسسه بزرگ تبدیل شده است. فعالیت های آموزشی، پژوهشی و علمی توسط حدود 800 کادر علمی مجرب، متخصص و با صلاحیت و 300 کارمند اداری که تمام وقت در دانشگاه کار می کنند، انجام می شود. دانشگاه آکسارای ترکیه با دستاوردهای خود در سطح بین المللی و ملی توجهات را به خود جلب می کند. شرایط اعزام دانشجو به ترکیه به طور کامل در مقاله لینک شده شرح داده شده است.

سیستم آموزش و تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه آکسارای ترکیه

در خصوص تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه بایستی بدانید که این دانشگاه دارای سیاست پذیرش انتخابی و آزاد است. هنگام ثبت نام برای پذیرش در این دانشگاه آکسارای ترکیه باید تمام مدارک مورد نیاز ارائه شود. مدارک لازم ممکن است در کشور های مختلف متفاوت باشد.

با این حال، لیستی از مهم ترین مدارک لازم جهت پذیرش موفقیت آمیز جهت تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه، در ‌ذیل قابل مشاهده است:

  • ارائه تمام اسناد دانشگاهی
  • تکمیل فرم درخواست آنلاین
  • گواهینامه آیلتس
  • گواهینامه تافل
  • گذرنامه
  • توصیه نامه ها
  • رزومه کاری (کارشناسی ارشد و دکترا)
  • بیمه درمانی و زندگی
  • ویزای دانشجویی

دانشگاه آکسارای ترکیه از نظر ظرفیت دانشجویی متوسط است و حداکثر 23000 دانشجو را آموزش می دهد. این دانشگاه در شبکه های اجتماعی مانند توییتر، فیس بوک و لینکدین حضور فعال دارد. بنابراین این شبکه های اجتماعی، برای اطلاع از اتفاقات و رویدادهای روزانه مکان مناسبی هستند. علاوه بر این، دانشگاه آکسارای ترکیه طیف گسترده ای از کمک های مالی و بورسیه های تحصیلی را به دانشجویان خود ارائه می دهد تا در تامین هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه به آنها کمک کند.

اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه آکسارای ترکیه

یکی از مزایای تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه ارائه خدمات مشاوره ای گسترده و فردی به متقاضیان احتمالی و دانشجویان جدید می باشد. به این ترتیب، همه متقاضیان می توانند یک رشته مناسب را در این موسسه پیدا کنند که متناسب با علاقه و استعداد خود باشد. کادر این موسسه در تلاش هستند تا در زمینه های آموزش، تحقیقات و مدیریت، دستاورد های برجسته ای را به نام دانشگاه کسب کنند. همچنین جهت تحصیل در دانشگاه آکسارای ترکیه بایستی بدانید که این دانشگاه با برنامه های آموزشی و تحقیقاتی با کیفیت خود، پروژه های گسترده تعاملی قابل توجه را برای تحصیل دانشجویان سراسر جهان فراهم می کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مطرح کردن سوالات خود پیرامون دانشگاه آکسارای، با مشاوران با تجربه و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به صورت رایگان (مشاوره تلفنی) تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :