مهاجرت تحصیلی برزیل

تحصیل در برزیل

تحصیل در برزیل

تحصیل در برزیل، به دلیل فرهنگ پر زرق و برق و غربی گونه این کشور، در بین دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در خارج از کشور یا تحصیل در برزیل هستند به عنوان یادگیری یک زبان جدید، محبوب بوده است. کشور برزیل که نیمی از قاره آمریکای جنوبی را فرا گرفته است و غنی از مناظر طبیعی و مکان های فرهنگی می باشد. خود کلمه برزیل تصاویری از سواحل بکر، بوی غذای فریبنده، رنگ های روشن و زنده و کارناوال ها و رژه های پر جنب و جوش را تداعی می کند. در راستای مهاجرت به برزیل و اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به برزیل امکان ارتباط تلفنی و حضوری با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قرار دارد.

وضعیت تحصیل در برزیل

برزیل بیش از 35000 دانشجوی بین المللی را در خود جای داده است. سال تحصیلی در برزیل از فوریه شروع و تا دسامبر به پایان می رسد. برزیل کشور است که حذف های زیادی برای گفتن دارد و ستاره های آموزشی در حال رشدی را شامل می باشد. 5 دانشگاه برتر در آمریکای جنوبی همگی در برزیل قرار دارند و طبق رتبه بندی جهانی دانشگاه های برتر، سائوپائولو در صدر قرار دارد.

اسامی تعدادی از دانشگاه های برتر برزیل در زیر آمده است:

اسامی تعدادی از دانشگاه های برتر برزیل

کشور برزیل دارای 3 نوع مدرک کارشناسی است:

  • مدرک کارشناسی در یک رشته خاص که بین 3 تا 6 سال طول می کشد تا تکمیل شود
  • مجوز تحصیلی به شما امکان می دهد تا در بازه زمانی حدود 3 الی 4 سال آینده وارد شغل آموزش شوید.
  • مدرک کاردانی به طور کلی حدود 2 یا 3 سال طول می کشد و به دانش آموزان آموزش بسیار دقیقی در زمینه تخصصی (مثلا مدیریت منابع انسانی) می دهد.

قبل از درخواست بررسی کنید همانطور که گفته شد، کیفیت آموزش در دانشگاه های برتر برزیل با دانشگاه های اروپایی تحت فرآیند بولونیا قابل مقایسه است. در مورد نحوه تحصیل شما، دقیقا مانند بسیاری از کشورهاست. این ترکیبی از سخنرانی، خواندن و مطالعه مستقل است. اگر در حال مطالعه یک موضوع کاربردی تری هستید، زمان خود را نیز در آزمایشگاه یا کارگاه سپری خواهید کرد.

وضعیت تحصیل در برزیل

هزینه تحصیل در برزیل

برزیل یک کشور پول محور است، اما روز به روز الکترونیکی تر می شود. حتی در شهرهای کوچکتر، کارت در حال حاضر به طور گسترده پذیرفته شده است. با این حال، در مناطق روستایی و شهرها، پول نقد همچنان محرک اصلی است. در مورد مراقبت های بهداشتی در برزیل، نه تنها رایگان است بلکه یک حق در قانون اساسی به شمار می رود. دانشجویان بین المللی مشمول این بند قانون اساسی هستند و می توانند در بیمارستان های دولتی تحت مراقبت باشند. برزیل دارای برخی از بهترین امکانات مراقبی در آمریکای جنوبی است. هم چنین توصیه می شود در برزیل برای نوشیدن آب، حتما از آب معدنی استفاده کنید.

وقتی صحبت از شهریه می شود، سیستم آموزش عالی برزیل با دانشجویان بین المللی خود مانند اتباع برزیل رفتار می کند. میزان هزینه مؤسسات خصوصی متفاوت است و هزینه ها معمولا بین 1500£ تا 7300£ (پوند) در سال بسته به شهر محل تحصیل شما متفاوت خواهد بود. در نظر داشته باشید که ممکن است هزینه تحصیل شما رایگان باشد، اما باید برای بیمه درمانی، خدمات دانشجویی و هزینه های درخواست، هزینه های خورد و خوراک و هزینه های اقامت و اوقات فراغت خود را بپردازید.

در نمودار زیر مقایسه میانگین شهریه و هزینه زندگی در دانشگاه های برتر برزیل آمده است:

مقایسه میانگین شهریه و هزینه زندگی در دانشگاه های برتر برزیل

بورسیه تحصیلی برزیل

مدارس برزیل می توانند هزینه های تحصیل خود را تعیین کنند. به طور رسمی، هزینه ها باید به رئال (واحد پول برزیل) پرداخت شود اما برخی از مدارس دلار آمریکا را می پذیرند.همان طور که شهرت آموزش عالی برزیل بالا می رود، گزینه های بورسیه در دسترس برای دانشجویان بین المللی نیز افزایش می یابد. بورسیه هایی که برای شما باز می شود به سطح تحصیل، موضوع تحصیل، شهروندی شما و این که آیا به زبان پرتغالی یا انگلیسی تحصیل خواهید کرد، بستگی دارد. یکی از محبوب ترین بورسیه های تحصیلی، برنامه تبادل دولت برزیل است. این برنامه ها هر ماه اوت باز می شوند.

از طرف دیگر، سازمان ایالات آمریکا هر ساله بورسیه را برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا که می خواهند در دانشگاه های برتر خاص در برزیل تحصیل کنند اعطاء می کند. با این حال شما باید شهروند کشوری باشید که عضو سازمان کشور های آمریکایی است. اینها فقط 2 نمونه از تعداد انبوه بورسیه هایی است که برای دانشجویان بین المللی که به دنبال تحصیل در برزیل هستند، در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای تحصیلی برزیل و هم چنین اعزام دانشجو به برزیل که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت صورت می گیرد، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :