مهاجرت تحصیلی کانادا

تحصیل در استان کبک کانادا

تحصیل در استان کبک کانادا

آگاهی از شرایط تحصیل در استان کبک کانادا یک تجربه منحصر به فرد از مطالعه و یادگیری زبان فرانسه را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. بدین ترتیب بیش از 50000 دانشجو از سراسر جهان تحصیل در کبک کانادا را انتخاب می کنند. در ایالت مونترال کانادا، با بیشترین سرانه جمعیت دانشجویی از هر شهر در کانادا، استان کبک همچنان دانشجویان بین المللی را جذب می کند. کیفیت عالی تحصیلات، شهریه مقرون به صرفه و هزینه های زندگی، برنامه های کوتاه تر و برنامه محبوب کبک (PEQ)، کبک را به مقصدی مطلوب در بین دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است. تنوع و فرصت در این محیط بی نظیر یادگیری به وفور یافت می شود. جهت کسب اطلاعات جامع پیشنهاد ما به شما تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

مزایای تحصیل در استان کبک کانادا

دانشجویان زیادی از سراسر جهان برای تحصیل در استان کبک کانادا را انتخاب می کنند. همچنین به طور کلی در جدول زیر به شرح دلایل این جذابیت و مزایای تحصیل در کبک کانادا می پردازیم:

پارامترشرح
هزینه های مقرون به صرفه شهریهشهریه دانشجویان بین المللی کبک نسبت به سایر استان های کانادا به میزان قابل توجهی پایین است. از آنجا که هزینه های تحصیل در کانادا به طور کلی کمتر از سایر مقاصد معروف مانند ایالات متحده آمریکا و انگلیس است، کبک یکی از مقرون به صرفه ترین مقصد آموزش بین المللی در جهان غرب است.
هزینه پایین زندگیمحل اقامت، غذا، حمل و نقل، هزینه های روزمره و سایر هزینه های زندگی در کبک کمتر است. در واقع 11 شهر از 20 شهر کم هزینه برای زندگی در کانادا در کبک هستند.
تلفیق فرهنگ فرانسه و کانادافرانسوی ها از نخستین مهاجران کانادا بودند که در اوایل دهه 1600 به کبک آمدند. معماری، زبان و سنت های فرانسوی بخشی از فرهنگ کبک شده است.
تحصیل به زبان فرانسه و انگلیسیفرانسوی، زبان رسمی کبک است و در سراسر استان به 2 زبان فرانسوی و انگلیسی صحبت می شود. در نتیجه، دانشجویان می توانند به زبان فرانسه و انگلیسی تحصیل کنند.
زندگی مدرن در یک محیط زیباکبک جالب ترین شگفتی های طبیعی را در خود جای داده است. از جمله هزاران دریاچه و آب راه، کوه ها و تپه های باشکوه و پارک های استانی.
زیرساخت های فوق مدرنموسسات آموزش عالی در سراسر کبک به آزمایشگاه های پیشرفته، آزمایشگاه های رایانه، امکانات ورزشی و سالن های عملکرد مجهز هستند.
شرایط ایمن زندگیکبک به عنوان یک جامعه برابری طلب، فراگیر و دموکراتیک شناخته شده است. میزان جرم و جنایت یکی از کمترین موارد در آمریکای شمالی است.

سیستم آموزش و تحصیل در استان کبک کانادا

دانشگاه ها و کالج های کبک در سطح جهان به دلیل تحصیلات خود شناخته شده و مشهور هستند. سیستم آموزشی و شرایط تحصیل در استان کبک کانادا توسط بسیاری از برنامه های شناخته شده بین المللی جدا شده است. شهر کبک کانادا تنها استانی است که حقوق دانشجویان پس از تحصیل را از موسسات دولتی و همچنین خصوصی ارائه می دهد. برخلاف سایر استان ها که مدرک کارشناسی 4 سال است، کبک مدارک کارشناسی در 3 سال ارائه می دهد. روش ویزا برای کبک با روال دیگر استان ها کمی متفاوت است.

شرایط اولیه استفاده از ویزای دانشجویی کانادا شامل موارد زیر است:

  • اطمینان از پذیرش در یک موسسه یادگیری تعیین شده (DLI) در کبک، هر موسسه معیارهای پذیرش خود را دارد.
  • اخذ CAQ یا گواهی پذیرش کبک، سندی است که توسط وزارت مهاجرت صادر شده است. این سند گواهی است که افراد به عنوان دانشجوی بین المللی پذیرفته شده اند.
  • باید مدارکی راجع به توانایی مالی ارائه داد. این بدان معنی است که دانشجویان بودجه کافی برای پرداخت شهریه خود را دارند و می توانند هزینه های زندگی در کانادا را مدیریت کنند.
  • مجوز تحصیل که فقط در صورت دریافت CAQ می تواند درخواست شود.
  • داشتن بیمه درمانی در تمام مدت تحصیل در کبک اجباری است، هزینه های آن بسته به ارائه دهنده بیمه متفاوت است.

سیستم آموزش و تحصیل در استان کبک کانادا

دانشگاه های برتر برای تحصیل در استان کبک کانادا

مشهورترین دانشگاه های کبک جهت تحصیل در استان کبک کانادا که از رتبه بندی بالایی در سراسر جهان برخوردارند، عبارتند از:

  • دانشگاه کنکوردیا در سال 1974 و در مونترال تاسیس شده است، یک موسسه متنوع و آینده نگر، در یک محیط شلوغ شهری، با بیش از 500 برنامه در هر 2 مقطع تحصیلات تکمیلی و کارشناسی
  • دانشگاه مونترئال این موسسه شامل 13 دانشکده و بیش از 60 گروه و همچنین بیش از 650 برنامه کارشناسی و کارشناسی ارشد، از جمله 71 برنامه دکترا است.
  • دانشگاه مک گیل برنده جایزه نوبل و محققان رودز را تولید کرده است. مک گیل، مرکزی برای تحقیق و آموزش، دانشجویان را از سراسر جهان جذب می کند.
  • دانشگاه لاوال در ابتدا به عنوان یک حوزه علمیه در سال 1663 تاسیس شد. دانشگاه لاوال بیش از 350 برنامه را به بیش از 29000 دانشجو ارائه می دهد که 2500 آنها بین المللی هستند.
  • دانشگاه دو کبک به مونترال (UQAM) یک دانشگاه فرانسوی زبان است و بزرگترین عنصر تشکیل دهنده دانشگاه دو کبک (UQ)، یک سیستم دانشگاه دولتی است. مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در مکانی در مرکز شهر ارائه می دهد.
  • دانشگاه شربروک به دلیل مشارکت های بین المللی و برنامه تعاونی خارجی شناخته شده است که از طریق آن دانشجویان می توانند اعتبار دوره را در دوره کارآموزی با حقوق دریافت کنند.

به طور کلی شرایط مهاجرت به کانادا به طور کامل در مقاله مشخص شده شرح داده شده است.

کار دانشجویی جهت تحصیل در استان کبک کانادا

به عنوان یک دانشجوی بین المللی (و بسته به کلاس ویزا) می توان هنگام تحصیل، به طور پاره وقت کار کرد. همچنین همسر دانشجویان نیز می توانند هنگام تحصیل کار کنند و دانشجو می تواند به صورت موقت در هنگام تحصیل کار کند. کار در دانشگاه به این معنی است که افراد باید در پردیس محل تحصیل خود کار کنند، فقط با شروع دوره های تحصیلی می توان در کانادا کار خود را شروع کرد. روزی را که تحصیل را به طور تمام وقت متوقف یا زمانی که اجازه تحصیل منقضی می شود، کار را نیز باید متوقف کرد. مجوز تحصیل در استان کبک کانادا باید شرایطی را ذکر کند که اجازه می دهد در دانشگاه یا خارج از دانشگاه بتوان به عنوان دانشجوی بین المللی کار کرد.

کار در دانشگاه، می تواند برای یک سازمان دانشجویی، یک عضو هیئت علمی، یک تجارت خصوصی یا یک پیمانکار خصوصی که در دانشگاه کار می کند، باشد. به لطف استقبال از سیاست های مهاجرت کانادا، بسیاری از دانشجویان این امر را اولین قدم برای اقامت دائم (PR) و در نهایت شهروندان کانادایی می دانند. متقاضیان محترم دریافت پذیرش دانشجویی و اقامت پس از تحصیل در کشور کانادا و به خصوص استان کبک می توانند برای دریافت اطلاعات به روز و دقیق با مشاوران دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :