مهاجرت تحصیلی بلغارستان

بورسیه تحصیلی در بلغارستان

بورسیه تحصیلی در بلغارستان

تحصیل در کشوری مانند بلغارستان می تواند نسبتا گران باشد. خوشبختانه، تعداد زیادی از بورسیه تحصیلی در بلغارستان برای کمک به کاهش بار مالی وجود دارد. در واقع، دولت می‌ خواهد دانشجویان در خارج از کشور تحصیل کنند و بورسیه های تحصیلی در بلغارستان را در نظر گرفته است تا به دانشجویان این فرصت را بدهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط این تصمیم مهم را با شما در این مقاله در میان خواهد گذاشت.

شهریه در بلغارستان یکی از مقرون به صرفه ترین در اروپا است، با این حال، دانشجویان از منطقه اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا می توانند با هزینه حتی کمتر در بلغارستان تحصیل کنند. همچنین بورسیه بلغارستان برای دانشجویان بلغارستانی وجود دارد. گزینه بورسیه تحصیلی با بودجه دولت برای دانشجویان جامعه اروپایی نیز باز است، آنها فقط باید برنامه های خود را به زبان بلغاری بگذرانند و مانند عموم مردم در بلغارستان یک آزمون قرار دادن بنویسند. سالانه، دانشگاه آزاد وارنا طرح های بورسیه ای را برای دانشجویان ممتاز طراحی می کند که نویدهای آکادمیک عالی را نشان می دهد.

الزامات بورسیه تحصیلی در بلغارستان

بورسیه تحصیلی در بلغارستان برای همه دانشجویان خارجی که توانایی های استثنایی را نه تنها در زمینه تحصیلی خود، بلکه در ایجاد فضاهای خاص برای برتری برای خود و افراد اطرافشان نشان می دهند، آزاد است. یک محقق OppU کسی است که ابتکار عمل را به دست می گیرد و مایل بیشتری را طی می کند. بورسیه تحصیلی در بلغارستان 4 بار در سال ارائه می شود و در درجه اول 2500$ (دلار) به شهریه دانشجو و دانشگاهیان اهدا می کند. برای دریافت بورسیه دانشجویی در بلغارستان، دانشجو باید در یک موسسه عالی بلغارستان (برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد) ثبت نام کرده و CGPA 3.0 از 4 را داشته باشد.

بورسیه تحصیلی در بلغارستان صرفا بر اساس شایستگی دانشجویان و دانشجویانی که توانایی‌های علمی استثنایی در زمینه‌های علمی و حقوقی نشان می‌دهند اعطاء می ‌شود. طرح بورسیه تحصیلی در بلغارستان هر 2 سال یک بار برای متقاضیانی از سراسر جهان که در بلغارستان تحصیل می کنند باز است. بودجه کمک هزینه تحصیلی، شهریه و هزینه تحصیلی، کمک هزینه مسکن، بیمه پزشکی و کمک هزینه ماهیانه $500 (دلار) در طول سال اول دانشجو را پوشش می دهد. کمک هزینه ماهانه فقط با این فرض ادامه می یابد که دانش آموز نمرات عالی را حفظ کند.

هدف بورسیه تحصیلی در بلغارستان

اگر بودجه دولتی جهت تحصیل در بلغارستان کافی نیست، همیشه موسسات خصوصی وجود دارند که مایل به کمک به شما هستند. IREX یکی از این نهادهایی است که تغییرات بلندمدت جهانی را ترویج می کند. آنها در بیش از 100 کشور واقع شده اند و به جوامع محلی کمک می کنند تا جوامعی پر جنب و جوش از طریق آموزش با کیفیت، رسانه های مستقل و روابط قوی تر در جامعه خود ایجاد کنند. موسسات ارائه دهنده بورسیه تحصیلی در بلغارستان کمک هزینه های کوتاه مدت سفر را برای کمک به دانش پژوهان فوق دکتری ارائه می کنند تا مطالعات مستقل یا مشترک خود را در اروپا انجام دهند.

کمک هزینه تحصیلی در بلغارستان به دانش پژوهان اجازه می دهد تا آزمایشات خود را انجام دهند و تحقیقات خود را بدون ایجاد اختلال شدید در برنامه کاری و آموزشی خود انجام دهند. در حالی که در خارج از کشور هستند، کمک هزینه های کوتاه مدت سفر را برای کمک به دانش پژوهان فوق دکتری ارائه می کنند تا مطالعات مستقل یا مشترک خود را در اروپا انجام دهند. از طرفی کمک هزینه تحصیلی در بلغارستان به دانش پژوهان اجازه می دهد تا آزمایشات خود را انجام دهند و تحقیقات خود را بدون ایجاد اختلال شدید در برنامه کاری و آموزشی خود انجام دهند.

هدف بورسیه تحصیلی در بلغارستان

شرایط بورسیه تحصیلی دانشگاه ها در بلغارستان

کسانی که در دانشگاه مینه سوتا در بلغارستان تحصیل می کنند واجد شرایط بورسیه تحصیلی خارج از کشور هستند. دانشجویان باید یک درخواست یک صفحه‌ای در مورد اینکه برنامه تحصیل در خارج از کشور چه تأثیری بر آنها خواهد گذاشت و همچنین نحوه کار آنها برای تأثیرگذاری بر زندگی دیگران ارسال کنند. بورسیه تحصیلی در دانشگاه های کشور بلغارستان می تواند از 500$ (دلار) برای تنها چند هفته تحصیل تا 2000$ (دلار) برای یک سال تحصیلی کامل باشد.

انواع بورسیه تحصیلی دانشگاهی در کشور بلغارستان در تصویر زیر شرح داده شده است:

انواع بورسیه تحصیلی دانشگاهی در کشور بلغارستان

دانشگاه مین در بلغارستان همچنین بورسیه تحصیلی در خارج از کشور را به دانشجویان ارائه می دهد. بورسیه دانشجویی در بلغارستان حدود 1000$ (دلار) برای یک سال تحصیلی و حدود 500$ (دلار) برای یک ترم هر سال اعطاء می شود. برای واجد شرایط بودن اخذ بورسیه تحصیلی در بلغارستان، دانشجویان باید حداقل معدل را داشته باشند. دانشگاه مین در بلغارستان همچنین بورسیه های بین المللی برنامه های آکادمیک را ارائه می دهد که از 250$ تا 1000$ (دلار) برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور هستند، ارائه می دهد. برای دریافت سرمایه موردنیاز جهت اعزام دانشجو به بلغارستان به مقاله منتشر شده در وبسایت رسمی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :