اعزام دانشجو به برزیل نیازمند دریافت ویزای دانشجویی برزیل می باشد که چندین مزیت برای این مجوز وجود دارد، اول آن که دارنده مجاز به تحصیل در کشور از موسسه مربوطه و همچنین مجاز به گردشگری است. دانشجو از طریق مهاجرت تحصیلی می تواند روی این ویزا کار کند و در نظر داشته باشد که کار به هیچ وجه روی تحصیلات تأثیر نمی گذارد. ویزا دانشجویی کشور برزیل معمولا یک نوع طولانی مدت است و چندین بار ورود در یک ویزا مجاز است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد که در این مقاله به توضیح جزئیات اعزام دانشجو به برزیل بپردازد.

روند اعزام دانشجو به برزیل

فرآیند اخذ ویزا و روند اعزام دانشجو به برزیل عمدتا آفلاین است. با این حال، اطمینان از اینکه شما یک کاندید واجد شرایط برای همین موضوع هستید، ضروری است. این را می توان با بررسی معیارهای واجد شرایط بودن که توسط مقامات ارائه می شود انجام داد. مراحل دریافت ویزای تحصیلی برزیل به شرح زیر است:

  • با پر کردن فرم درخواست ویزای دانشجویی برزیل به صورت آنلاین اقدام کنید.
  • تمام مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید.
  • اسناد را اسکن کرده و همراه با فرم آپلود کنید.
  • سپس می توانید درخواست را مستقیما به سفارت یا از طریق نماینده ارسال کنید.
  • به همراه درخواست، نسخه اصلی مدارک را ارسال کنید.
  • هزینه را از طریق پیش نویس تقاضا پرداخت کنید.

هنگام پر کردن فرم درخواست باید به چند نکته توجه کنید. اطلاعات شخصی در برنامه باید با جزئیات موجود در گذرنامه مطابقت داشته باشد. هر اطلاعاتی که ارائه می شود باید صحیح و واقعی باشد. در صورت وجود هرگونه اطلاعات نادرست یا جعلی در درخواست، احتمال رد شدن ویزا وجود دارد. دلایل دیگری نیز وجود دارد که می تواند باعث ریجکت شدن ویزا شود.

شرایط اعزام دانشجو به برزیل

شرایط ویزا برای دانشجویانی که می خواهند در برزیل تحصیل کنند برای دانشجویان بسته به شهروندی آنها متفاوت است. کشور خود را در زیر انتخاب کنید، با مقررات مربوطه آشنا شوید و سفارتخانه ها و کنسولگری های کشور خود را بیابید. دانشجویانی که مایل به حضور در دانشگاه های برزیل هستند، در صورتی که از قبل نمرات آزمون ورودی مشابه (مانند US SAT یا ACT) را که ممکن است به جای نمرات دهلیزی استفاده شود، نداشته باشند، باید در وستیبولار شرکت کنند. پس از ورود، باید ظرف 21 روز پس از ورود، در شعبه محلی پلیس فدرال خود ثبت نام کنید. اگر این کار را نکنید، برای هر روزی که از محدودیت 21 روز عبور کنید، مالیاتی از شما دریافت می شود و ممکن است به شانس شما برای درخواست تمدید یا تمدید ویزا آسیب برساند.

مدارک مورد نیاز برای اعزام دانشجو به برزیل

لیست مدارک ویزای بلند مدت مانند ویزای دانشجویی برزیل بسیار طولانی است. شرایط ویزای دانشجویی جهت تحصیل در برزیل به شرح زیر است:

  • گذرنامه اصلی که حداقل 6 ماه قبل از تاریخ ورود به برزیل معتبر باشد.
  • هر پاسپورت حتی پاسپورت های قدیمی در صورت موجود بودن
  • عکس های اخیر
  • کپی آپستیل شده PCC
  • اثبات تمکن مالی
  • صورتحساب بانک و/یا کارت اعتباری برای 3 ماه گذشته
  • اثبات اشتغال و مرخصی متقاضی در صورت آموزش
  • سایر مدارک تحصیلی مورد نیاز

هزینه اعزام دانشجو به برزیل

هزینه ویزا برای ویزای دانشجویی برزیل شامل هزینه ای است که به صورت آنلاین برای فرم درخواست ویزا و به سفارت پرداخت می شود. برای اعزام دانشجو به برزیل اگر برای خدمات فوری از سفارت درخواست می کنید، ممکن است متفاوت باشد. حتی ممکن است شامل هزینه‌ هایی باشد که به مرکز درخواست ویزا پرداخت می‌شود، اگر از طریق آن درخواست می‌کنید. اعتبار ویزای دانشجویی برزیل به مدت دوره بستگی دارد. ممکن است از چند ماه تا چند سال متغیر باشد. دوره های کوتاه مدت و همچنین دوره های بلند مدت را می توان با این ویزا دریافت کرد. مدت زمان اقامت و تعداد ورودی ها نیز مشخص نشده است.

مدت زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی برزیل از هند حدود 7 تا 10 روز کاری می باشد. عوامل متعددی بر زمان پردازش تاثیر می‌گذارند که شامل حجم کاری در سفارت، تعداد ورودی‌ های مورد نیاز، نیاز به پردازش فوری و چندین مورد دیگر است. این مقاله توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری گردیده است. شما می توانید در صورت وجود هرگونه سوال با کارشناسان حقوقی موسسه تماس حاصل فرمایید.

آذرپور

Published by
آذرپور

Recent Posts

رشته مهندسی پزشکی در استونی

رشته مهندسی پزشکی در استونی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جزء رشته های مورد…

2 ماه ago

رشته مهندسی پزشکی در اسلوونی

رشته مهندسی پزشکی در اسلوونی یکی از رشته های پر طرفدار در رشته های فنی…

2 ماه ago

رشته مهندسی کامپیوتر در کرواسی

رشته مهندسی کامپیوتر در کرواسی بر مطالعه کامپیوتر و محاسبات متمرکز است. شما در مورد…

2 ماه ago

رشته مهندسی پزشکی در قبرس

این روزها افراد زیادی تحصیل در رشته مهندسی پزشکی در قبرس را به خاطر شهریه…

2 ماه ago

خوداشتغالی در اسلوونی

این روزها افراد زیادی خوداشتغالی در اسلوونی را انتخاب می کنند زیرا دارای اقتصاد توسعه…

2 ماه ago

خوداشتغالی در استونی

خوداشتغالی در استونی همراه با محیطی پویا با صحنه استارتاپی پر رونق است که آن…

2 ماه ago