مهاجرت تحصیلی قبرس

آزمون های مهم کشور قبرس

آزمون های مهم کشور قبرس

برای اخذ پذیرش در دانشگاه های قبرس دانشجو باید از آزمون های مهم کشور قبرس اطلاعات کسب کند و در برخی از آنها شرکت نماید. علیرغم اندازه کوچکش، قبرس به دلیل موسسات آموزشی با کیفیت و محققان بسیار تحسین شده خود که راه را برای آینده هم در داخل و هم در خارج از کشور هموار می کنند، شهرت بین المللی به دست می آورد. کشور قبرس مکانی پرهزینه برای زندگی است.

با این حال، به طور متوسط، نسبت به کشورهای اروپای غربی یا شمالی مانند آلمان، سوئد یا فرانسه به پول کمتری نیاز است. زندگی در قبرس نیز نسبت به شهرهای بزرگ بریتانیا و ایالات متحده هزینه کمتری دارد. مهاجرت به قبرس با اقامت دائم قبرس امکان پذیر است. در این مقاله برخی از آزمون های مهم در کشور قبرس را به وسیله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گرده هم آوردیم به امید آن که مفید واقع شود.

آزمون های بین المللی مهم در قبرس

آزمون های بین المللی در کشور قبرس مفید هستند زیرا به تعیین توانایی های دانشجو کمک می کنند. استعداد، مهارت های منطقی، زبان و بیش از همه تفکر دانشجو را آزمایش می کند. بنابراین، دانشجویان را از کشورها و فرهنگ های مختلف به طور مساوی قضاوت می کند.

در انتها لیست آزمون های بین المللی در کشور قبرس به اختصار ارائه می شود:

  • MCAT آزمون پذیرش کالج پزشکی یک آزمون فرآیند پذیرش دانشکده پزشکی برای بیش از 80 سال برای ارزیابی آمادگی دانشجویان برای برنامه های پزشکی دقیق است. آزمون MCAT دانش آموزان آینده نگر را در مورد مهارت ها و دانشی که مربیان و پزشکان پزشکی به عنوان پیش نیازهای کلیدی برای موفقیت در دانشکده پزشکی و تمرین پزشکی معرفی کرده اند، آزمایش می کند.
  • آزمون GRE یا The Graduate Record آزمونی است که توسط ETS (Educational Testing Services)، ایالات متحده آمریکا برای تجزیه و تحلیل پتانسیل داوطلب متقاضی تحصیل در خارج از کشور انجام می شود.
  • آزمون GMAT یا Graduate Management Admission Test برای ارزیابی مهارت های نوشتاری، کمی، تحلیلی، کلامی و خواندنی داوطلب به زبان انگلیسی نوشتاری استاندارد استفاده می شود. این برای ثبت نام دانشجویان در یک برنامه مدیریت فارغ التحصیل، مانند MBA انجام می شود.
  • LSAT یا آزمون پذیرش دانشکده حقوق توسط شورای پذیرش دانشکده حقوق (LSAC) مدیریت می‌ شود که مهارت‌های درک مطلب، استدلال منطقی و شفاهی را برای داوطلبان حقوق آینده اندازه‌ گیری می‌ کند.

آزمون های بین المللی مهم در قبرس

امتحانات زبان در قبرس

اگر فردی هستید که تمایل به تحصیل در قبرس دارید، فرآیند پذیرش دانشگاه و کالج دانشجو را ملزم به شرکت در یکی از آزمون های مهارت زبان یا استاندارد می کند. فهرستی از آزمون‌ های بین‌ المللی در خصوص مهارت زبان جمع‌ آوری شده است، تا به متقاضی کمک کند تا از قبل برای ورود به کشور رویایی برای تحصیل، کار یا مهاجرت آماده شوند.

فهرست آزمون‌های استانداردی که مهارت زبان یک زبان دوم خارجی را ارزیابی می‌کنند به شرح زیر است، آزمون های زبان انگلیسی:

  • IELT یا International English Testing System یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط دانشگاه کمبریج ESOL Examinations، British Council و IDP Education Pty Ltd اداره می شود. آیلتس در دو نسخه برگزار می شود که اولی نسخه آکادمیک و دومی نسخه آموزشی عمومی است.
  • تافل یا آزمون زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی برای سنجش مهارت های زبان انگلیسی در یک محیط دانشگاهی برگزار می شود. یکی از الزامات اساسی ثبت نام دانشجویان در موسسات آموزش عالی و دانشگاه ها، بسیاری از سازمان های دولتی، مشاغل، برنامه های بورسیه تحصیلی و آژانس های صدور مجوز است.
  • ITEP یا آزمون بین‌المللی مهارت انگلیسی یک ابزار ارزیابی زبان است که برای سنجش مهارت‌های زبان انگلیسی افراد غیر بومی انگلیسی استفاده می‌شود.
  • TELC یا The European Language Certificates به زبان های انگلیسی، آلمانی، ترکی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، چک و عربی به عنوان یکی از آزمون های استاندارد بین المللی 10 زبان مختلف گرفته می شود.

سوالات متداول در رابطه با آزمون های مهم در قبرس

در این قسمت به برخی از سوالات که برای متقاضیان در رابطه با آزمون های مهم در قبرس، پیش می آید، پرداخته ایم:

  • آیا تحصیل و آزمون های مهم در قبرس ارزان تر است؟ بله، تحصیل در قبرس می تواند در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر مقرون به صرفه تر باشد ، با هزینه های تحصیلی و هزینه های زندگی مناسب.
  • برای تحصیل در قبرس نیاز به مدرک زبان معتبر است؟ خیر نیاز به مدرک زبان ندارد اما نیاز به دانش زبان هست.

امید بر این است که با به اتمام رسیدن این محتوا توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در باب آزمون های مهم کشور قبرس در اختیار شما قرار دهیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی راهنمای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :