مهاجرت سرمایه گذاری در رومانی

کارآفرینی در رومانی

کارآفرینی در رومانی

تعریف کارآفرینی در رومانی به این معنی است که، کارآفرینان در این کشور تمایل دارند با توسعه اقتصادی و رفاه، یک کشور را به سمت پیشرفت هدایت کنند. به عبارتی دیگر، کارآفرینی در رومانی محرک قدرتمند رشد اقتصادی و ایجاد شغل در رومانی است. علاوه بر این کارآفرینان در رومانی شرکت ها و مشاغل جدید را ایجاد می کنند، بازارهای جدید را باز می کنند و مهارت های جدیدی را در این کشور پرورش می دهند.

کارآفرینی در رومانی اقتصادها را رقابتی تر و نوآور تر می کند، همچنین در دستیابی به اهداف چندین سیاست اروپایی بسیار مهم است. طی سالهای اخیر کارآفرینی در رومانی مورد استقبال اغلب سرمایه گذاران بین المللی از کشورهای مختلف جهان قرار گرفته است. هدف این مقاله که با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه شده، تحلیلی از اکوسیستم کارآفرینی رومانی و عوامل موثر آن است.

تحصیل در رشته کارآفرینی در رومانی

افرادی که به دنبال کارآفرینی در رومانی هستند، می توانند برای کسب تجارب و اطلاعات بیشتر در این خصوص به تحصیل رشته کارآفرینی در رومانی بپردازند. سالانه هزاران دانشجوی مستعد از سراسر جهان برای موفقیت شغلی خود رشته کار آفرینی در رومانی را برای آینده شغلی خود انتخاب می کنند. رشته تحصیلی کارآفرینی را می توان به عنوان حوزه ای مرتبط با کسب و کار تعریف کرد. که در آن رهبران سازمان ها از ریسک کردن، مقابله به راه حل های نوآورانه به منظور افزایش عملکرد تجاری خود و تضمین بالاترین درآمد هراسی ندارند. علاوه بر این متقاضیانی که در دوره کارآفرینی ثبت نام می کنند، مهارت های ارتباطی را توسعه می دهند تا به مذاکره کنندگان موفقی در آینده تبدیل شوند. از سوی دیگر مهارت های اساسی مدیریت و رهبری را آموزش می بینند.

البته لازم به ذکر است که کارآفرین به دانش آموزان آموزش می دهد تا خلاقیت و تفکر استراتژیک خود را برای ایجاد طرح های تجاری موثر به کار گیرند. از سوی دیگر، مدارک کارآفرینی در رومانی دانش نظری و فعالیت های عملی را نیز پوشش می دهد. به طور کلی شناخت محیط کسب و کار امروزی، توانایی مدیریت افراد و فروشندگی خوب سنگ بنای این حوزه مدرن و پویا است. اگر ایده کسب و کار درخشانی دارید و رویای ایجاد شرکت خود را از پایه دارید، به طور قطع کارآفرینی در رومانی برای شما مناسب خواهد بود. نکته قابل توجه در خصوص رشته کارآفرینی در رومانی این است که بر خلاف حوزه های دیگر در این کشور، چشم انداز شغلی در رشته کارآفرینی بسیار مطلوب می باشد.

چشم انداز شغلی برای فارغ التحصیلان کارآفرینی در رومانی را می توانید در تصویر زیر مشاهده فرمایید:

چشم انداز شغلی برای فارغ التحصیلان کارآفرینی در رومانی

بخش های سودآور جهت کارآفرینی در رومانی

افرادی که به کارآفرینی در رومانی علااقه مند هستند و با این هدف به این کشور مهاجرت کرده اند، می توانند در بخش های سودآور این کشور به کارفرینی مشغول شوند. بخش های اقتصادی بی شماری برای کارآفرینی در رومانی وجود دارد اما در این بخش از مقاله قصد داریم محبوب ترینم آنها را از دیدگاه سرمایه گذاران بین المللی به شما معرفی کنیم. یکی از این بخش های مهم در کارآفرینی، با تاسیس آژانس بازاریابی تجارت الکترونیک در رومانی صورت می گیرد. آژانس های تجارت الکترونیک در رومانی به فروشندگان آنلاین کمک می کنند تا از طریق مهارت های خلاقانه به اهداف تجارت الکترونیک خود دست یابند. البته لازم به ذکر است که، صنعت تجارت الکترونیک در رومانی همواره در حال تغییر است و فروشندگان آنلاین باید با روندهای فعلی مطابقت داشته باشند.

بخش های سودآور جهت کارآفرینی در رومانی

برای اینکه بتوانید با دیگر بخش های سودآور جهت کارآفرینی در رومانی آشنا شوید به جدول زیر مراجعه فرمایید:

بخش های سودآور در رومانی جهت کارآفرینیتوضیحات
مربیگری ورزشیمربیگری ورزشی یک صنعت در حال رشد در جهان، به ویژه در رومانی است. اگر مدرک و تجربه مربیگری ورزشی دارید می توانید این تجربیات را به یک کارآفرینی سودآور تبدیل کنید.
مربیگری زباناگر به یک یا چند زبان خارجی تسلط دارید می توانید به یک کارآفرین موفق در این حوزه تبدیل شوید.
آسایشگاهکارآفرینی در حوزه خدمات آسایشگاهی در رومانی به سرعت در حال رشد بوده است.
صنعت زیباییاگر به فکر کارآفرینی در بخش زیبایی هستید، رومانی فرصت های زیادی در این فضا برای شما فراهم می کند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین بخش اقتصادی در رومانی از دیدگاه کارآفرینان بین المللی را مشاهده فرمایید:

محبوب ترین بخش اقتصادی در رومانی از دیدگاه کارآفرینان بین المللی

دلایل کارآفرینی در رومانی

سالانه هزاران سرمایه گذار از سراسر جهان با دلایل مختلف، به دنبال کارآفرینی در رومانی هستند. در سالهای اخیر این کشور به جاذبه ای برای افرادی تبدیل شده است که توسط اکوسیستم استارت آپ رومانی جذب می شوند. از مهمترین دلایل کارآفرینی در رومانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دلایل کارآفرینی در رومانیتوضیحات
مالیات کمنرخ استاندارد مالیات بر درآمد شرکتی 15% یکی از پایین ترین نرخ ها در اروپا است.
نیروی کار مقرون به صرفهبا وجود پایین بودن هزینه نیروی کار، رومانی دارای نیروی کار تحصیل کرده با دانش بالای زبان خارجی است.
موقعیت جغرافیاییموقعیت جغرافیایی رومانی را می توان برای اهداف حمل و نقل، واردات و صادرات استراتژیک در نظر گرفت.

به طور کلی کارآفرینی و نوآفرینی در رومانی برای افرادی که به دنبال سود فراوان در کشورهای اروپایی هستند بهترین گزینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری در رومانی و شرایط کارآفرینی در رومانی با مشاوران مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :